Mode & Beauty alle pijlers

Help! Hoe dit jurkje combineren?

30-03-2017 21:23 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind mei heb ik een feestje. Met veel pijn en moeite ben ik voor een jurk geslaagd: http://m.esprit.nl/femini ... jn-chiffon-027EO1E005_335 maar ik heb geen idee hoe het te combineren. Welke kleur?

Vestje? Jasje? Bolero? Sjaal?

Schoenen in dezelfde kleur? Wat voor model? Ik dacht zelf aan pumps maar kan niet op naaldhakken lopen.

Ik heb werkelijk geen idee.

Mijn budget is niet al te ruim, de jurk vond ik al flink aan de prijs.
Alle reacties Link kopieren
Wow dat is een mooie schoen.

En dan een colbertje in dezelfde kleur of zo?
Geen colbertje over zo'n leuk jurkje. Ik had iets soortgelijks voor een bruiloft en had voor 's avonds een zilverkleurige omslagdoek. Had ook nog gezocht naar een dun vestje, maar kon de juiste kleur niet vinden.
Nee, geen colbert, dat haalt het mooie van de jurk weg. Misschien een mooie sjaal of bolero.
Alle reacties Link kopieren
Geen bolero of colbert erover, verpest de hele jurk! Eind mei zal vast prima gaan zo.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Mooi jurkje en leuke kleur! Je zou een half vestje erop kunnen dragen(die tot je middel komt zeg maar). Eind mei is het hopelijk lekker weer en is er geen jas nodig.



Qua schoenen vind ik de suggestie van cateautje mooi! Een sleehak loopt fijner als echte hakken. Je kunt kijken bij van haren en primark voor leuke modellen en niet te duur.



Beetje nude kleur past er inderdaad mooi bij, maar veilig zwart zou ook kunnen. Google dusty green combi; komen leuke suggesties naar voren.
quote:MinkeDeWit schreef op 30 maart 2017 @ 21:33:

Geen colbertje over zo'n leuk jurkje. Ik had iets soortgelijks voor een bruiloft en had voor 's avonds een zilverkleurige omslagdoek. Had ook nog gezocht naar een dun vestje, maar kon de juiste kleur niet vinden.

Zilverkleurige omslagdoek en zeker geen vestje of jasje.

En dan zilverkleurige sandaaltjes met hak.
Wat een leuk jurkje!



Is dit iets











Hele mooie jurk trouwens. Dat was de pijn en moeite wel waard
quote:Het-groepje schreef op 30 maart 2017 @ 21:39:

Wat een leuk jurkje!



Is dit iets



[afbeelding]

Doe dan een rok aan.



Wat is dat toch voor raars om een jasje op een jurk te dragen?
De hakken die het model aan heeft staan mooi.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de tips. Ik ben echt een kluns op dit gebied.

Gebroken wit, is dat een optie? Of wordt dat saai? Lila? Dat is misschien weer lastiger met schoenen?

En nu bedenk ik: iets van een tasje? Handtas? Clutch? Dat zou misschien goed in zilver kunnen, maar kan dat dan bij de schoenen van Cateautje? Heet die kleur nude?
quote:zakdoek schreef op 30 maart 2017 @ 21:42:

Dank voor de tips. Ik ben echt een kluns op dit gebied.

Gebroken wit, is dat een optie? Of wordt dat saai? Lila? Dat is misschien weer lastiger met schoenen?

En nu bedenk ik: iets van een tasje? Handtas? Clutch? Dat zou misschien goed in zilver kunnen, maar kan dat dan bij de schoenen van Cateautje? Heet die kleur nude?

Ik vind die schoenen echt veel te lomp voor dit jurkje.

Ook zonder het jurkje trouwens



Kies een mooie pump of sandaal met een mooie, sierlijke hak.

Het is een elegant jurkje, zonder om daar klompen onder te dragen.
quote:MoirenPhae schreef op 30 maart 2017 @ 21:40:

[...]



Doe dan een rok aan.



Wat is dat toch voor raars om een jasje op een jurk te dragen?Een (kort) jasje/vestje/blazertje kan heel goed op een jurkje hoor. Ligt aan de kleuren combi.
quote:M_W schreef op 30 maart 2017 @ 21:44:

[...]





Een (kort) jasje/vestje/blazertje kan heel goed op een jurkje hoor. Ligt aan de kleuren combi.Ik vind het echt alle elegantie van een jurkje zoals in de OP weg halen. Maar dan ook echt alles. Eeuwig zonde.
quote:zakdoek schreef op 30 maart 2017 @ 21:42:

Dank voor de tips. Ik ben echt een kluns op dit gebied.

Gebroken wit, is dat een optie? Of wordt dat saai? Lila? Dat is misschien weer lastiger met schoenen?

En nu bedenk ik: iets van een tasje? Handtas? Clutch? Dat zou misschien goed in zilver kunnen, maar kan dat dan bij de schoenen van Cateautje? Heet die kleur nude?

De schoenen zijn in poederroze en wat je niet zou bedenken, het zijn gemaksschoenen, je kan erop naar China. Lopen echt heerlijk.

Hier is de link: https://www.clarks.nl/c/Acina-Newport/p/26124299





Edit: Je hoeft geen hoge hoerenschoenen aan om er elegant uit te zien en dat is maar goed ook omdat je je er niet goed op kan bewegen. De schoenen die ik heb gepost zijn heel fijntjes en zouden er fantastisch onder staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:MoirenPhae schreef op 30 maart 2017 @ 21:43:

[...]





Kies een mooie pump of sandaal met een mooie, sierlijke hak.

Het is een elegant jurkje, zonder om daar klompen onder te dragen.Ja daar heb je een punt. Ik vind die gekleurde schoenen van Het Groepje ook erg leuk maar wat voor sjaal doe je daarbij? En wat voor tas?
quote:zakdoek schreef op 30 maart 2017 @ 21:46:

[...]





Ja daar heb je een punt. Ik vind die gekleurde schoenen van Het Groepje ook erg leuk maar wat voor sjaal doe je daarbij? En wat voor tas?

Die schoenen zijn leuk voor een terrasje, niet voor een sierlijke jurk op een bruiloft. Vind ik.



Kijk eens naar wat het model bij de jurk draagt.
quote:M_W schreef op 30 maart 2017 @ 21:44:

[...]





Een (kort) jasje/vestje/blazertje kan heel goed op een jurkje hoor. Ligt aan de kleuren combi.



Ik dacht ook bij wijze van jas. Meestal zit je toch een deel binnen.

Als ik op hakken zou kunnen lopen zou ik ook de pumps van het model kiezen maar dat lukt me dus niet.
Dit bijvoorbeeld.



http://www.vanharen.nl/NL ... pumps/00003001459071/Roze*pump*gouden*gloed.prod?filter-color=7&imgFmt=&_=1490903283052&fromCategoryDetail=true&positionInList=10
Alle reacties Link kopieren
De schoenen van het model vind ik ook mooi maar ik vrees dat ik het niet voor elkaar krijg om daar een beetje stabiel op te lopen.



Moeten schoenen en sjaal/ vestje/dinges in dezelfde kleur? En tas?
quote:zakdoek schreef op 30 maart 2017 @ 21:49:

De schoenen van het model vind ik ook mooi maar ik vrees dat ik het niet voor elkaar krijg om daar een beetje stabiel op te lopen.



Moeten schoenen en sjaal/ vestje/dinges in dezelfde kleur? En tas?Wel zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:MoirenPhae schreef op 30 maart 2017 @ 21:48:

Dit bijvoorbeeld.



http://www.vanharen.nl/NL ... pumps/00003001459071/Roze*pump*gouden*gloed.prod?filter-color=7&imgFmt=&_=1490903283052&fromCategoryDetail=true&positionInList=10



Ik krijg een foutmelding.



Fijn dat jullie meedenken!
Vraag eens rond voor een schaal of tas of je die kan lenen. Mijn collega s en nichtjes lenen ook regelmatig van mijn tassencollectie vind ik prima! Je zou ook tweedehands kunnen kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven