Mode & Beauty alle pijlers

Help me om dit te vinden aub

30-04-2017 01:02 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi beste leden,



Voor een vriend (een man) zoek ik naar een bepaalde broek/jeans. Deze moet zwart zijn en een rits hebben op elke knie. De fit moet slim zijn,. (Skinny, etc.. draagt hij niet graag)



Hier een voorbeeld:



https://hyperdenim.com/products/black-knee-zipper-pants



Dit is de ideale broek, maar de verzendingskosten zijn te hoog. Daarom zoek ik iets in de BeNeLux of Europa (max)



Bedankt!
G-star heeft ze, maar die kosten rond de 160 euro.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 30 april 2017 @ 01:04:

G-star heeft ze, maar die kosten rond de 160 euro.160 euro :o ! Nou, dat is te veel hoor. Niets rond de 60 euro? :(
Hoe hoog zijn dan de verzendkosten?
'DHL Express International (2~4 business days): $25 on first item,'



dus de broek is 80 dollar a 72 euro dus.



Nadeel is dat je niet weet of de broek gaat passen. Ik zou in winkel broek uitzoeken. anders heb je straks een rotbroek en geld vergooid. Jammer als je al niet zoveel hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 30 april 2017 @ 01:10:

Hoe hoog zijn dan de verzendkosten?25 euro. Die broek zal me dan 75-80 euro kosten. En dan moet ik nog hopen dat ik de juiste maat kies, want ze komen uit L.A. Bestellen uit de USA is geen optie, vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 30 april 2017 @ 01:13:

'DHL Express International (2~4 business days): $25 on first item,'



dus de broek is 80 dollar a 72 euro dus.



Nadeel is dat je niet weet of de broek gaat passen. Ik zou in winkel broek uitzoeken. anders heb je straks een rotbroek en geld vergooid. Jammer als je al niet zoveel hebt.Ik ben naar verschillende winkels gestapt en heb niets gevonden. Ik heb mensen gezien met die broek, maar ik weet niet van waar ze die hebben :/
Maar pakweg 80 euro voor een jeans is toch niet extreem duur?
quote:TrendSeek94 schreef op 30 april 2017 @ 01:14:

[...]





Ik ben naar verschillende winkels gestapt en heb niets gevonden. Ik heb mensen gezien met die broek, maar ik weet niet van waar ze die hebben :/Ik zou dan volgende keer als je iemand met de jeans ziet, het vragen, wie weet zijn ze betaalbaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 30 april 2017 @ 01:16:

Maar pakweg 80 euro voor een jeans is toch niet extreem duur?Neen, klopt valt wel mee hoor, maar ik wil niet het risico lopen dat ik een verkeerde maat pak. Die broek wordt sowieso ergens in Europa verkocht (online) dus dat verkies ik boven USA.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 30 april 2017 @ 01:17:

[...]





Ik zou dan volgende keer als je iemand met de jeans ziet, het vragen, wie weet zijn ze betaalbaar!Dat zal ik zeker doen, als ik iemand tegenkom tenminste. Wel jammer :/
Alle reacties Link kopieren
https://www.thesting.com/ ... -biker-jeans-zwart-303637
Alle reacties Link kopieren
quote:Fayan schreef op 30 april 2017 @ 01:20:

https://www.thesting.com/ ... -biker-jeans-zwart-303637Dat is een skinny fit jammer genoeg. En de broek moet maar 1 rits per knie hebben. Geen andere ritsen. Toch bedankt voor de moeite :D
alibaba heeft ze ook



'Nieuwe zwart-wit ripped knie rits mannen jeans hip hop Streetwear Kanye west stijl denim Jogger broek Verontruste skinny jeans'
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 30 april 2017 @ 01:21:

alibaba heeft ze ook



'Nieuwe zwart-wit ripped knie rits mannen jeans hip hop Streetwear Kanye west stijl denim Jogger broek Verontruste skinny jeans'Skinny fit :(. Heb al gezocht op ali baba ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:TrendSeek94 schreef op 30 april 2017 @ 01:21:

[...]





Dat is een skinny fit jammer genoeg. En de broek moet maar 1 rits per knie hebben. Geen andere ritsen. Toch bedankt voor de moeite :D



Pffff, moet ie maar minder kieskeurig zijn, hoor

Kan overigens wel een heleboel joggingbroeken vinden, ''slim fit'', met één rits op de knie. Nu nog de jeans variant!
de sting heeft 'Destroy biker jeans'' van ashes to dust, die lijken er op, maar is skinny fit model.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fayan schreef op 30 april 2017 @ 01:24:

[...]





Pffff, moet ie maar minder kieskeurig zijn, hoor

Kan overigens wel een heleboel joggingbroeken vinden, ''slim fit'', met één rits op de knie. Nu nog de jeans variant!Hahah ja ik weet het :(! jeans of twill broek.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 30 april 2017 @ 01:31:

de sting heeft 'Destroy biker jeans'' van ashes to dust, die lijken er op, maar is skinny fit model.Ja, heb het gezien. Waarom moet alles skinny fit zijn :'(
http://www.large.nl/search/knee%20zipper%20jeans/
quote:TrendSeek94 schreef op 30 april 2017 @ 01:13:

[...]





25 euro. Die broek zal me dan 75-80 euro kosten. En dan moet ik nog hopen dat ik de juiste maat kies, want ze komen uit L.A. Bestellen uit de USA is geen optie, vrees ik.Plus de kosten (o.a. BTW) die je mag voldoen aan de Douane, want > €22.
Alle reacties Link kopieren
quote:MollyHooper schreef op 30 april 2017 @ 01:59:

[...]



Plus de kosten (o.a. BTW) die je mag voldoen aan de Douane, want > €22.Daar had ik zelfs nog niet aan gedacht... Lekker dan :/
Alle reacties Link kopieren
quote:tantesidonia schreef op 30 april 2017 @ 01:48:

http://www.large.nl/search/knee%20zipper%20jeans/Dat is een straight fit en meer gothic. Toch bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Is dit iets?
Alle reacties Link kopieren
Of deze?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven