Mode & Beauty alle pijlers

Het grote tassen-topic

23-06-2016 21:52 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Padme en ik heb een tassenfetisj Wie nog meer?



Wat zijn je favoriete merken? Hoe berg je ze op? Hoe vaak wissel je van tas? Matched je portemonnee met je tas? Hoe richt je hem in? Met welke ben je het meest blij? Waar koop je ze? Welke zou je nog graag willen hebben? Ik ben benieuwd naar allesssss.
anoniem_200187 wijzigde dit bericht op 23-06-2016 21:57
Reden: typefoutje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Merk doet me niet veel maar kleur en model vind ik wel belangrijk. In de zomer heerlijke felle zomer tassen voor allerlei doeleinden. Rugtas, handtas strandtas boodschappentas sporttas vind alles leuk
be free
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een prachtige tas van guess die staat te verstoffen in de kast. Was vroeger hot, nu zie je er niemand meer mee.



Voor de rest hou ik van oililytassen. Lekker vrolijk.
Alle reacties Link kopieren
Een handtas hoort niet van het formaat boodschappentas te zijn, te passen bij de stijl van je outfit en niet meer te bevatten dan wat je op dat moment nodig hebt.



Heb een gruwelijke hekel aan van die mensen die dag-in dag-uit een soort overmaatse weekendtas meesjouwen, waarin 90% van de spullen niet nodig zijn.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Cowboys bag luiertas in zandkleur, cowboysbag the smal bag in zwart en cowboysbag portemonnee.

Ik geloof dat ik erg merkvast ben

Oh en een klein zwart tasje van pieces voor als ik op stap ben.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
Yes, me!! Tas moet matchen bij de outfit of stijl. Ik heb tevens meerdere passende portemonnees alleen de laatste tijd vind ik het teveel gedoe om alles over te hevelen. Ik heb heel veel tassen verdeeld over 2 huizen. Alles is designerlabel. Heb niet echt een bepaald merk want elk label heeft elk seizoen wel een of meerdere mooie exemplaren. Alleen de LV tassen ben ik niet zo weg van en dan met name die monogram modellen.



De tas die ik deze zomer nog graag wil hebben is de witte Beverly van Bottega Veneta. Binnenkort jarig.
Alle reacties Link kopieren
Zelf had ik vroeger een ratjetoe aan (plastic) tassen. Ik kocht ze her en der...en ze gingen vaak ook zo weer stuk of werden lelijk. Toen kocht ik mijn eerste Cowboysbag (ja ik ben dus dat type dat met formaat weekendtas op dagelijkse basis rondsjouwd) en ik was verkocht.



Momenteel ben ik dus vooral 'into' Cowboysbag. Daarnaast ben ik helemaal gek van FAB (zowel de tassen als de portemonnees). Sinds kort heb ik wat Michael Kors maar daar vind ik niet alles mooi van.



Ik orienteer me nu op een LV Alma PM. De prijs is alleen nog even slikken.



Overigens zijn vrijwel al mijn tassen bruintinten. Ik heb om precies te zijn nul zwarte tassen. Heb ik een doel voor de Cowboysbag sample sale over een week :p
Ik ben gek op tassen en heb ze in alle soorten, kleuren en maten. En ook de nodige portemonnaies.



De laatste jaren koop ik weinig, want ik vertik het om reclame te lopen, dus die trend sla ik graag over.
Alle reacties Link kopieren
quote:padme84 schreef op 23 juni 2016 @ 22:26:

Zelf had ik vroeger een ratjetoe aan (plastic) tassen. Ik kocht ze her en der...en ze gingen vaak ook zo weer stuk of werden lelijk. Toen kocht ik mijn eerste Cowboysbag (ja ik ben dus dat type dat met formaat weekendtas op dagelijkse basis rondsjouwd) en ik was verkocht.



Momenteel ben ik dus vooral 'into' Cowboysbag. Daarnaast ben ik helemaal gek van FAB (zowel de tassen als de portemonnees). Sinds kort heb ik wat Michael Kors maar daar vind ik niet alles mooi van.



Ik orienteer me nu op een LV Alma PM. De prijs is alleen nog even slikken.



Overigens zijn vrijwel al mijn tassen bruintinten. Ik heb om precies te zijn nul zwarte tassen. Heb ik een doel voor de Cowboysbag sample sale over een week :pWat?? Waar??
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Word je daar nou niet gek van, verschillende tassen? Ik ben gehecht aan mijn ene tas en weet dus ook zeker dat al mijn spullen en portemonnee er altijd inzitten. Dus hij past niet altijd bij mijn outfit, maar dat boeit me niks.
Alle reacties Link kopieren
https://www.facebook.com/events/223720021354387/



Cowboys Bags Mega Sample Sale.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Hier, hoop dat link doet.quote:estrellas2 schreef op 23 juni 2016 @ 22:47:

[...]





Wat?? Waar??
Alle reacties Link kopieren
Cowboysbag... zijn ze no niet failliet? Volgens mijn bronnen gaat financieel niet echt goed.
quote:Ikhierhuh schreef op 23 juni 2016 @ 22:55:

Cowboysbag... zijn ze no niet failliet? Volgens mijn bronnen gaat financieel niet echt goed.Net vandaag was in het nieuws dat ze zijn overgenomen door de eigenaren van de Little Green Bag en een doorstart maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:-NummerZoveel- schreef op 23 juni 2016 @ 22:57:

[...]





Net vandaag was in het nieuws dat ze zijn overgenomen door de eigenaren van de Little Green Bag en een doorstart maken.Fijn, goed voor ze.
quote:pejeka schreef op 23 juni 2016 @ 21:57:

Heb een gruwelijke hekel aan van die mensen die dag-in dag-uit een soort overmaatse weekendtas meesjouwen, waarin 90% van de spullen niet nodig zijn.



Wat grappig. Het kan mij werkelijk geen bal schelen wat voor tas een ander draagt en hoeveel spullen hij/zij daarin meesleept.



Zelf kan ik me een tassenfetisj niet veroorloven
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik ben ook tassengek! Heb net in Italie een prachtige gekocht:



http://www.coccinelle.com ... -sacca-in-pelle-7129.html



Dat is nu mijn dagelijkse tas. Eigenlijk had ik de kleinere versie gekocht, want ik vond 220 euro al duur zat. Maar het zat me niet lekker, net iets te klein vond ik 'm. Toen we bij ons appartement aankwamen, gelukkig niet al te ver van de winkel, heb ik toch besloten hem om te ruilen voor een grotere, 40 euro duurder. Dus ik weer terug :-) Het was inmiddels gaan regenen, dus ik rennen van de ene overdekte winkelgalerij naar de andere om hem droog te houden. Gelukkig zat ie goed verpakt...Verder heb ik nog een week lopen dubben of ik van hetzelfde merk een portemonnee zou kopen, 100 euro, belachelijk, maar het maakt het helemaal af en hij was zo mooi....azuurblauw. En ik heb hem gekocht! Ben er zo blij mee!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
O, het plaatje geeft hem in het wit, maar ik heb hem in het grijs :-)
't Is al met al een heel gedoe
Heerlijk he, Pingu, als je zo kunt genieten van je nieuwe aanwinst. Veel plezier ermee!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Nummerzoveel! :-)
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 23 juni 2016 @ 23:04:

Leuk! Ik ben ook tassengek! Heb net in Italie een prachtige gekocht:



http://www.coccinelle.com ... -sacca-in-pelle-7129.html
Alle reacties Link kopieren
quote:estrellas2 schreef op 23 juni 2016 @ 22:47:

[...]





Wat?? Waar?? Let even op dat je een kaartje moet kopen (kaartje is gratis maar je moet hem wel hebben). Ik heb echt high hopes voor die sample sale!! Zag trouwens dat Cowboysbag ook eventa heeft gehad waar je je bag kon laten tattoeren
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 23 juni 2016 @ 23:04:

Leuk! Ik ben ook tassengek! Heb net in Italie een prachtige gekocht:



http://www.coccinelle.com ... -sacca-in-pelle-7129.html



Dat is nu mijn dagelijkse tas. Eigenlijk had ik de kleinere versie gekocht, want ik vond 220 euro al duur zat. Maar het zat me niet lekker, net iets te klein vond ik 'm. Toen we bij ons appartement aankwamen, gelukkig niet al te ver van de winkel, heb ik toch besloten hem om te ruilen voor een grotere, 40 euro duurder. Dus ik weer terug :-) Het was inmiddels gaan regenen, dus ik rennen van de ene overdekte winkelgalerij naar de andere om hem droog te houden. Gelukkig zat ie goed verpakt...Verder heb ik nog een week lopen dubben of ik van hetzelfde merk een portemonnee zou kopen, 100 euro, belachelijk, maar het maakt het helemaal af en hij was zo mooi....azuurblauw. En ik heb hem gekocht! Ben er zo blij mee!Leuk!
Ja! Ik hou van tassen, vooral van grote. Heb ook een grote portemonnee.

Heb nu een hele mooi van Fab.
Ik vind Coach een leuk merk. Veel keuze, mooie kleuren.



http://www.coach.com/shop/sale-women?viewAll=true

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven