Mode & Beauty alle pijlers

highlighter gekocht dat al gebruikt was

05-12-2016 21:38 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt heb ik een highlighter in crèmevorm gekocht, en toen ik thuiskwam zag ik dat deze al gebruikt was. Het is een potje en zag dat er iemand al met zijn vinger had ingezeten.



Kan ik dit gewoon nog gebruiken? Zit wat in met de hygiëne namelijk. Lijkt me niet makkelijk om terug te brengen naar de winkel aangezien hij al open is.



Wat vooral smerig is, is dat ik zaterdag ging kijken en toen aan het winkelpersoneel meldde dat die highlighter al gebruikt was en hem dus niet kon kopen. Vandaag (maandag) ga ik terug en is er gewoon een ingepakte highlighter. Eenmaal thuis merk ik dat ze dus gewoon die gebruikte highlighter hebben ingepakt. (dit is overigens in de Di, een grote belgische drogisterijketen).
Alle reacties Link kopieren
nou ik zou alsnog terug naar de winkel gaan en zou indd dat potje niet meer gebruiken aangezien je niet weet waar iemand met die vinger heeft gezeten toch?
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Ik zou echt terug gaan en zeggen dat je aangegeven hebt dat er een gebruikte staat en dat je nu juist dat potje gekocht heb, wat een vieze rare manier van zaken doen!



Verder zou ik het zelf niet gebruiken omdat je dus niet weet hoe lang het al open is en wie het was. Ik zou dus terug gaan en een nieuwe eisen
Alle reacties Link kopieren
Ja toch teruggaan uiteraard. Bah.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Terug gaan natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Terug gaan. Dat is echt belachelijk, dat ze een gebruikt potje opnieuw insealen. Wat dachten ze? De klanten zijn blind?
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
quote:Muurhanger schreef op 05 december 2016 @ 22:18:

Terug gaan. Dat is echt belachelijk, dat ze een gebruikt potje opnieuw insealen. Wat dachten ze? De klanten zijn blind?



Inderdaad belachelijk, maar je kon onmogelijk zien dat het al gebruikt was omdat je niet door het potje heen kon kijken. Hopelijk helpen mijn rechtenstudies me wat om mijn geld terug te krijgen haha!



(en nu hopen dat ik geen herpes heb opgelopen door het op mijn gezicht aan te brengen voor ik doorhad dat hij al gebruikt was. )
Alle reacties Link kopieren
Zeker teruggaan! En er daarna nooit meer iets kopen.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk terug brengen.en de volgende keer eerst controleren voor dat je de winkel uit loopt,

Zie mensen ook wel eens potten openmaken in de supermarkt . Hoe bedenken ze het. Zo smerig .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik zou teruggaan en aangeven dat ze waarschijnlijk per ongeluk een gebruikt potje opnieuw hebben ingeseald (..). Ik zou niet meteen beginnen over je geld terug eisen, want dan kunnen zeggen dat je niet kunt bewijzen dat je het niet zelf hebt gedaan.



Iets met vliegen, stroop en azijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:(en nu hopen dat ik geen herpes heb opgelopen door het op mijn gezicht aan te brengen voor ik doorhad dat hij al gebruikt was. )Dit vind ik dan weer raar van je to. Je gebruikt iets en ziet daarna pas dat iets al eens eerder was gebruikt? Beetje raar, je stopt toch niet blind je vingers in een nieuw potje?
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
quote:bumbly schreef op 05 december 2016 @ 23:49:

[...]





Dit vind ik dan weer raar van je to. Je gebruikt iets en ziet daarna pas dat iets al eens eerder was gebruikt? Beetje raar, je stopt toch niet blind je vingers in een nieuw potje?En ter aanvulling: hoe weet je dan dat het niet jouw eigen 'gebruikssporen' waren?
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
O.a. om die reden koop ik dus geen potjes, alleen tubes of pompflacons.

Is ook beter voor de houdbaarheid van je product.



Maar goed, daar heb je nu natuurlijk niks aan.



Ben wel benieuwd hoe ze bij Di reageren, ken die winkel nl. niet als echt klantvriendelijk.
quote:winterqueen schreef op 06 december 2016 @ 18:27:

[...]





En ter aanvulling: hoe weet je dan dat het niet jouw eigen 'gebruikssporen' waren?Dit???
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit ook een keer gehad met een stick voor droge lippen. Gekocht en thuis zag ik, toen ik 'm open wilde gaan maken, dat het plasticje al doormidden was. Normaal controleer ik ALTIJD of de plasticjes nog intact zijn maar nu dus blijkbaar vergeten.... Ben meteen teruggegaan en heb gewoon een nieuwe meegekregen, hoefde niet eens het bonnetje te laten zien (want kassameisje herkende me). Ze heeft de oude wel gewoon teruggezet...



Overigens vind ik het wel vreemd dat je het potje eerst gebruikt hebt en daarna pas zag dat hij al gebruikt was... Hoe weet je dat dan als je niet eerst gekeken hebt????? Supervaag.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Ja echt gewoon heel dom op de bus eens gebruikt, niet gezien, en thuis zag ik dat diezelfde deuk als zaterdag er in zat.



Heb overigens meteen een nieuw potje gekregen, ze zagen dat er plakbandsporen rondzaten, en ze zeiden dat zij er NOOIT plakband ronddoen, dus dat de winkelverantwoordelijke dat gedaan moet hebben. Heb zelfs mijn kasticketje niet moeten laten zien, meteen nieuw potje gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets heb ik al meerdere keren bij producten van Douglas meegemaakt, zelfs eens met een palette dat notabene ook nog in een kartonnen doos zat verpakt. Ik kreeg wel telkens zonder problemen een nieuw product mee toen ik ermee terugging, maar irritant is het wel. Tegenwoordig check ik dus zelf bij de kassa (omdat het ook nogal asociaal is in een parfumerie zelf producten uit karton te halen, voor zover je er überhaupt al zelf bij kunt) producten die ik wil kopen op vingervegen etc.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven