Mode & Beauty alle pijlers

Hoe deze schoenen te combineren.

24-03-2017 15:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs deze schoenen gekocht voor bij een jurkje. Maar ik zou ze ook graag met iets anders willen combineren. Zouden jullie mij wat advies kunnen geven?



https://topvintage.nl/nl/ ... ylor-t-strap-pumps-in-red
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Alle reacties Link kopieren
Mooie schoentjes hoor!



Maar dat kan toch overal bij? Kokerrok, jurkjes, wijde rok, mooie legging, sjieke pantalon, strakke of juist wijdere jeans?
Alle reacties Link kopieren
Ja kan echt overall bij!

Mooi te combineren met een zwarte broek en rode blouse.

Sixties jurkjes

Een saai zwart jurkje oppimpen met deze gave schoenen.
Alle reacties Link kopieren
LEUKE Schoenen# kan overal bij alleen qua kleur niet met rood combineren dan valt hij weg.
Alle reacties Link kopieren
Super leuke schoenen zeg! Je kan ze ook goed onder een lichte jeans aantrekken en met een simpel shirtje erop:)
Alle reacties Link kopieren




Spijkerbroek, rood wit gestreept truitje erop,

Zwarte skinny

Koker rok

Jurk



Alles gewoon, maar als je er niet uit komt wil ik ze wel!!
Alle reacties Link kopieren
Oh jee :D wat superfijn! Bedankt voor jullie advies, ik was juist bang dat het niet kon omdat ze zo opvallend zijn.
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Cute! Ik vind het wel echt een jurkjes/rokjesschoen. Met een jeans zou ik niet snel doen, al is het natuurlijk niet verboden. Met een zwarte pantalon- strakke italiaanse snit is denk ik wel weer mooi. En een wit bloesje bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
skinny driekwart broek! of in de zomer met een strakke short
you go girl
Met alles! Hartstikke leuke schoenen. Ik ben te laf om zoiets te dragen helaas (dan heb ik het gevoel dat iedereen naar me kijkt) maar vind ze super.
"Alles" in navistyle oftewel in marinestijl leuken ze extra op.



Leuke schoen. En de kleur is ook prima voor dit en aankomend het jaargetijde.



Een simpel zwarte outfit, zowel casual als netjes. Een jurk, een rok, een spijkerbroek, een pantalon etc etc etc.



Volgens mij kun je eindeloos combineren.



Leuke koop heb je gedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven