Holland thema; kleding tips gevraagd
dinsdag 9 oktober 2012 om 13:00
Zoals de titel al zegt: ik heb volgende week een feest met een Hollands thema. Ik heb nog niets qua outfit en wil er ook niet teveel geld aan uitgeven. Hebben jullie nog ideeën?
Ik kan als BN-er gaan maar ik zou niemand weten waar ik ook maar een beetje op lijk. Misschien weten jullie iemand die je kan nadoen met behulp van pruik en typische kleding? Ik heb geen vriend dus ik kan niet als een bekend duo.
Ik wil geen kant en klaar kostuum kopen van bijvoorbeeld zo'n Hollands jurkje of een Delfts blauw pakje, want ik denk dat er daar namelijk tig van lopen..
Als 'reserve' kan ik nog altijd mezelf in mijn oranje (voetbal) outfit hijsen, maar jullie hebben vast leukere tips!
Alvast bedankt voor de tips!
Ik kan als BN-er gaan maar ik zou niemand weten waar ik ook maar een beetje op lijk. Misschien weten jullie iemand die je kan nadoen met behulp van pruik en typische kleding? Ik heb geen vriend dus ik kan niet als een bekend duo.
Ik wil geen kant en klaar kostuum kopen van bijvoorbeeld zo'n Hollands jurkje of een Delfts blauw pakje, want ik denk dat er daar namelijk tig van lopen..
Als 'reserve' kan ik nog altijd mezelf in mijn oranje (voetbal) outfit hijsen, maar jullie hebben vast leukere tips!
Alvast bedankt voor de tips!
dinsdag 9 oktober 2012 om 13:18
http://www.deverkleedpartij.nl/pages/ar ... mer=323430
Een leuke boa.
Een leuke boa.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 9 oktober 2012 om 13:25
Je kunt ook als grote bitterbal gaan, of hollandse kaas of als stroopwafel. Vraagt natuurlijk wel veel meer van je creativiteit, maar lijkt mij dan eigenlijk nog leuker dan quasi grappig bedoelde jurkjes omdat je er toch leuk uit wilt blijven zien.
Persoonlijk loop ik liever goed voor lul, dat zijn vaak de grappigste outfits. Het is nog maar de vraag of jij dat ook leuk vindt natuurlijk.
Persoonlijk loop ik liever goed voor lul, dat zijn vaak de grappigste outfits. Het is nog maar de vraag of jij dat ook leuk vindt natuurlijk.