Mode & Beauty alle pijlers

Hotpants

08-06-2014 01:44 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die zich ongemakkelijk voelt door al die 14-jarigen wiens billen half uit de broekjes floepen? Ik ben zelf midden twintig en heb echt wel een goed figuur, maar ik vind het echt niet normaal dat mensen zo veel bloot laten zien midden op straat/op school/op het werk.



Toen ik 14 was mocht ik niet eens een topje met een v-hals. Zomerjurkjes moesten een bepaalde lengte zijn, anders kochten mijn ouders het niet voor me. Toen ik eenmaal ging werken heb ik nooit de behoefte gehad om kleren te kopen die de nadruk legden op bepaalde aspecten van mijn lichaam. Ik bedek mezelf liever, het enige moment dat ik wat bloot laat zien is als ik op het strand lig. Ik voel me dan ook veiliger, elke keer als ik een zomerjurkje aantrek krijg ik ongewenste opmerkingen van mannen aan mijn adres.



Maar ik vraag me af, is dit nu de norm? Ben ik door dat bedekte opeens preuts, niet meer aantrekkelijk? IIk wil overkomen als iemand die op zoek is naar een relatie, niet als een makkelijk meisje. In mijn ogen was een meisje dat zich zo bloot kleedde altijd op zoek naar een ding, maar tegenwoordig draagt iedereen en zijn oma die dingen.
Alle reacties Link kopieren
Eens, ik vind ook dat het veel te normaal is geworden. Wat is er mis met een normale korte broek? No way dat mijn ouders me de straat op hadden laten gaan in een hotpants waar mijn billen onderuit kwamen en een top waar mijn tieten uitvielen. Ik vind het gevaarlijk gedrag, voor zulke jonge meiden. Want ze kleden zich waarschijnlijk sexueler dan dat ze zich voelen.

(En nee hiermee wil ik niet zeggen dat ze iets uitlokken, en dat het dus eigen schuld dikke bult is mocht er iets gebeuren)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn pubers al heel jong vrij seksueel actief tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
Mijn buurman zei ooit dat hij zo'n hekel heeft aan dat soort kleren bij jonge meisjes (dit ging trouwens over naveltruitjes) omdat hij seksuele associaties krijgt die hij absoluut niet wil hebben bij kinderen van die leeftijd.

Ik kon me dat heel goed voorstellen.

Een kind van 14 is geen "lekker wijf".
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
quote:delite schreef op 08 juni 2014 @ 02:36:

Mijn buurman zei ooit dat hij zo'n hekel heeft aan dat soort kleren bij jonge meisjes (dit ging trouwens over naveltruitjes) omdat hij seksuele associaties krijgt die hij absoluut niet wil hebben bij kinderen van die leeftijd.

Ik kon me dat heel goed voorstellen.

Een kind van 14 is geen "lekker wijf".Het is steeds moeilijker te zien ook, met al die make up. Ik kan me best voorstellen dat een vent van mijn leeftijd liever zo;n meisje wil dan mij als we bijvoorbeeld in dezelfde coupe zitten, terwijl hij misschien geen idee heeft hoe oud ze is.
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad dat is het ook, ze zien er veel ouder uit dan dat ze zijn. Ik ben ook regelmatig verbaasd als ik dan hoor dat een meisje 13/14 is, terwijl ik haar 17/18 schat.
Als de billen eronderuit floepen: niet om aan te zien.

Heel ordinair.

Ik vraag me af of die meisjes geen ouders hebben die er wat van zeggen. Of zouden ze ouders hebben in de categorie 'hotter than my daughter'?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het al gauw ordinair. Als je slank bent vind ik het wel kunnen maar anders ook echt niet en zeker niet wanneer je kont eronder uitfloept
.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 08 juni 2014 @ 08:25:

. Of zouden ze ouders hebben in de categorie 'hotter than my daughter'?Ik zie heel veel meisje met lange haren en hotpants aan en als dit zo zou zijn zou ik dus ook heel veel vrouwen moeten zien lopen met leren topjes en mini rokjes met studs. Ik zie ze niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op zondag 08 juni 2014 08:25 Als de billen eronderuit floepen: niet om aan te zien.

Heel ordinair.

Ik vraag me af of die meisjes geen ouders hebben die er wat van zeggen. Of zouden ze ouders hebben in de categorie 'hotter than my daughter'? Als ik op 14 jarige leeftijd zo'n broekje aan zou trekken waar mijn kont onderuit floepte en mijn tieten eruit floepte, dan werd ik gewoon naar binnen gehaald om even om te kleden denk ik
.
quote:sinnombre schreef op 08 juni 2014 @ 08:25:

Als de billen eronderuit floepen: niet om aan te zien.

Heel ordinair.

Ik vraag me af of die meisjes geen ouders hebben die er wat van zeggen. Of zouden ze ouders hebben in de categorie 'hotter than my daughter'?stiekem omgekleed in de toiletten op school. Dat kan ook nog natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
En vooral sommige meiden die dan ook nog high heels eronder hebben.
.
Alle reacties Link kopieren




“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag shortjes alleen op vakantie of op t strand. Met billen hangen er niet uit.

Vind het niet geschikt voor school. Toen ik nog op school zat waren er ook jonge meidrn die dat aantrokken, maar inmiddels mag dat niet meer.



Tot de knie vind ik een mooie lengte voor broeken/rokken/jurkjes op jonge leeftijd
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op zondag 08 juni 2014 08:31Onderste vind ik nog wel kunnen als je slank bent en er niets onderuit komt. Maar dan wel met een normaal topje erboven een shirtje zonder borsten eruit.
.
Alle reacties Link kopieren
Enn, die eerste vind ik TE!

Die 2e zou ik wel aandoen. Met slippertjes en mooie top.
Alle reacties Link kopieren
Op vakantie draag ik ook wel shortjes met slippertjes maar dat oogt niet zo ordinair als wat je soms op straat ziet. Mijn zusjes dragen ook dat soort broekjes maar er steekt niks onderuit en met een normaal shirt erop staat het wel leuk. Ook niks sexy's aan ofzo
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat ik deze OP al eens gelezen heb een tijdje geleden..



Verder denk ik dat jouw onzekerheid en het te sexy kleden van pubers 2 verschillende dingen zijn.



Oh en als ik foto's van mijn moeder zie van toen ik baby was liep zij er ook zo bij en dat was dus midden jaren '70.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 08 juni 2014 @ 08:31:





[afbeelding]



Als ik zo'n figuur had trok ik dat ook aan,prachtig en niks mis mee.

De andere zijn wel lelijk.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens verder zie ik ook genoeg meiden met normale kleding en die Zich niet ordinair kleden. Het meerendeel eigenlijk. Vooral toeristen zie ik vaak met hotpants in de stad en soms kwam er een halve kont onder vandaan geen gezicht
.
Alle reacties Link kopieren
Ik was vroeger helemaal into madonna en liep dus in mijn bh met een kort jasje erover. Ik was denk ik 14, 15 zoiets.



Om dan te zeggen dat je over komt als 'makkelijk' vindt ik echt ongelooflijk dubbele standaard, jaren vijftig, pas op dat je niet zwanger raakt, en zo vindt je nooit een goede echtgenoot- achtig.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Je hebt hotpants en hotpants. Ik vind het ook belangrijk wat er verder voor kleding bij aangetrokken wordt (combinatie).

Verder veroordeel ik niemand die zich iets te bloot kleed (zelfs wel moedig).
Alle reacties Link kopieren
quote:delite schreef op 08 juni 2014 @ 02:36:

Mijn buurman zei ooit dat hij zo'n hekel heeft aan dat soort kleren bij jonge meisjes (dit ging trouwens over naveltruitjes) omdat hij seksuele associaties krijgt die hij absoluut niet wil hebben bij kinderen van die leeftijd.

Ik kon me dat heel goed voorstellen.

.

Burka doen dan maar? Anders kan de buurman er natuurlijk niks aan doen...

Je kunt een ander niet verantwoordelijk maken voor wat jij erbij fantaseert hé, dan kun je aan de gang blijven.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
quote:theeraser schreef op 08 juni 2014 @ 01:44:

elke keer als ik een zomerjurkje aantrek krijg ik ongewenste opmerkingen van mannen aan mijn adres.



IIk wil overkomen als iemand die op zoek is naar een relatie, niet als een makkelijk meisje. In mijn ogen was een meisje dat zich zo bloot kleedde altijd op zoek naar een ding, Ik weet niet uit welk tijdperk jij komt gekropen maar ik geloof echt niet dat als jij een jurkje aantrekt je direct ongepaste opmerkingen van mannen krijgt ongeacht maat en figuur. Als jij wilt overkomen als een leuke vrouw op anderen gedraag je dan gewoon en kies de kleding waarin jij je fijn voelt. Veroordelen van anderen die andere keuzes maken dan jij in kleding draagt bij aan wat je uitstraalt naar buiten toe. Zeggen dat vrouwen die korte broeken dragen uit zijn op maar één ding bevestigt het beeld dat jij uitdraagt.



Ik zou als ik jou was nog maar eens nadenken of je wel zo leuk en gezellig overkomt als je zelf denkt. Misschien moet jij juist eens een hotpants gaan dragen? Daar knap je misschien van op?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven