Mode & Beauty alle pijlers

Hulp nodig met kleding

14-01-2017 12:38 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ik ben geslaagd voor kleding. De zoektocht eindelijk voorbij. Ben zo opgelucht!

Dit is het geworden. Staat me heel goed



De jurk:



Jasje:

Nou ja, ik zou zeggen begin nu met afvallen en in juni ben je 7.5-12 kg kwijt en dan staan jurken je vast beter en is je kans op ziektes ook enorm af genomen.



Is vast niet politiek correct maar ik denk dat jurken je erg snel dikker doen lijken, misschien kijken voor A-lijn of een jurk met slim geplaatste kleur vlakken die af tekenen, en een decollete met mooie ketting om de aandacht van de buik af te leiden.
Als je googelt vind je echt heel veel tips met voorbeelden, bijv deze http://www.dressesonly.nl/figuuranalyse ... ppelfiguur



Juist met een goede jurk kun je jouw figuur veel voordeliger uit laten komen. Ik zou gewoon eens de stad in gaan en flink wat jurken passen, dan zie je vanzelf wat niet leuk of juist wel leuk staat. Kies liefst voor mooie merken (bijvoorbeeld LaDress) want dat scheelt echt enorm in het eindplaatje. Als je een rustiger moment uitkiest om te shoppen, krijg je met een beetje geluk ook nog wat extra aandacht van een hopelijk kundige verkoopster.
Lijkt me inderdaad lastig, zo'n figuur combineren met een jurkje. Zelf zou ik dan sneller voor een mooie pantalon gaan met daar iets moois boven, maar ja, je hebt al beloofd dat je een jurk zou dragen he ...



Kijk in ieder geval uit met jurkjes die juist losser zitten rond je buik, daarmee word je alleen maar eerder een 'bolletje'. Misschien is dit een idee:





Of hiervan de roze:





Zoiets misschien?

Maar een link, want plaatje lukt niet



Zelf heb ik een peerfiguur en dus geen real-life ervaring hoe jurkjes bij jou kunnen vallen, maar dit zouden denk ik modellen zijn waar ik naar zou kijken.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou mij ook een mooi moment lijken voor jou om op een gezond gewicht te raken. Je hebt een super motiverend doel waar je naar toe kan werken. Er zit waarschijnlijk een prachtig zandloperfiguur verstopt onder dat appelvet
Alle reacties Link kopieren
Ha ik kan ze nu wel zien
Zo kun je zelf outfits vergelijken. Dan krijg je misschien een idee van wat leuk staat. Je kunt ook aan de zoekwoorden 'dress' of 'skirt'.
O fijn, mijn link doet het niet. Surf naar google afbeeldingen en vul in: outfits for apple shaped figure. Voila.
Alle reacties Link kopieren
Jurken passem, jurken passen en wat kilo's eraf. Zo moeilijk is dat toch niet.
fietsen varen vrouwelijk doen
Ter inspiratie.







Alle reacties Link kopieren
quote:meaki schreef op 14 januari 2017 @ 12:57:

Dat zou mij ook een mooi moment lijken voor jou om op een gezond gewicht te raken. Je hebt een super motiverend doel waar je naar toe kan werken. Er zit waarschijnlijk een prachtig zandloperfiguur verstopt onder dat appelvet Een zandloperfiguur is toch met dikke borsten en brede heupen? Die heb ik beide niet
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie plaatjes, heb iets om over na te denken. Binnenkort maar eens een afspraak maken in een jurkenwinkel. Die jurken van LaDress vind ik mooi
Alle reacties Link kopieren
Steps heeft echt ontzettend veel mooie jurken, zeker ook voor een bruiloft. Vaak ook met bijpassende jasjes of vestjes. Hier in Rotterdam zit zelfs een speciale Steps dresses. Daar slaag ik voor elke bruiloft!
Vertrouwen - als je alles loslaat, heb je twee handen vrij
Steps moet je niet zijn voor een jurk als je wat voller bent. Ook niet als je de moeder van de bruid bent.

Het zijn jurken voor begin twintigers met maat 36, die voor het eerst een feestje hebben, waarbij het niet erg is dat er nog tien anderen met dezelfde jurk lopen op het feest.

Leuke stoffen, maar slechte kwaliteit en pasvorm.



Kijk eens bij Ted Baker.

Karen Millen is ook leuk.
Zou voor A-lijn jurkje gaan met hoge taille.

Materiaal niet te stijf zodat het luchtig valt.

Kleuren kiezen die bij jou en het (evt.) thema passen .
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad zijn de Ladress jurken mooi, ook als je wat voller bent.



En mensen, waarom toch gelijk weer dat ze moet afvallen? Ze vraagt naar een mooie jurk.
Alle reacties Link kopieren
quote:sammies schreef op 14 januari 2017 @ 16:29:

Inderdaad zijn de Ladress jurken mooi, ook als je wat voller bent.



En mensen, waarom toch gelijk weer dat ze moet afvallen? Ze vraagt naar een mooie jurk.Niet op reageren doe ik ook niet
In een winkel laten adviseren. Ook jij bent mooi, zeker weten!

Je moet het wel durven en willen zien. Met het juiste kledingadvies zul jij je zelfzeker voelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivaratje schreef op 14 januari 2017 @ 16:42:

[...]





Niet op reageren doe ik ook niet

Stap gewoon een bruidswinkel binnen. Vaak hebben ze ook kleding voor "moeder van de bruid".

Ze maken het, net als een bruidsjurk, ook op maat.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 14 januari 2017 @ 17:20:

[...]



Stap gewoon een bruidswinkel binnen. Vaak hebben ze ook kleding voor "moeder van de bruid".

Ze maken het, net als een bruidsjurk, ook op maat.Ben er al binnen geweest kijken voor bruidsjurk natuurlijk. Maar de dameskleding was daar erg duur. Zo hoog budget heb ik dan niet. Daar moet ik ook nog naar kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 14 januari 2017 @ 16:43:

In een winkel laten adviseren. Ook jij bent mooi, zeker weten!

Je moet het wel durven en willen zien. Met het juiste kledingadvies zul jij je zelfzeker voelen.



Ik ga zeker een dag shoppen met mijn dochter maar wilde mij alvast laten inspireren

En wie weet ga ik toch wel voor een mooie pantalon
Alle reacties Link kopieren
quote:vivaratje schreef op 14 januari 2017 @ 17:30:

[...]





Ben er al binnen geweest kijken voor bruidsjurk natuurlijk. Maar de dameskleding was daar erg duur. Zo hoog budget heb ik dan niet. Daar moet ik ook nog naar kijkenUit welke regio kom je?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
In heel veel kleuren





tussen de 50 en 70 euro







70-100 euro







100-130 euro
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Je hebt slanke benen zeg je; juist als je een jurk aan hebt, stelen die de show.

Haal jezelf niet zo naar beneden. Iedereen heeft plus- en minpunten. Laat jouw mooie punten zien. Ik heb een goede taille maar slanke lange benen ho maar. Dus draag ik kleding waarin het net lijkt alsof ik lange(re) slanke benen heb ;)... en laat ik ondertussen fijn de taille zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zelf deze jurk erg mooi. Ook de kleur. Maar misschien te simpel als moeder van de bruid?

jurk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven