Mode & Beauty alle pijlers

Hulp nodig met kleding

14-01-2017 12:38 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ik ben geslaagd voor kleding. De zoektocht eindelijk voorbij. Ben zo opgelucht!

Dit is het geworden. Staat me heel goed



De jurk:



Jasje:

Ik ben ong even zwaar als jij, ook een beetje een buik, en jurkjes van het merk uttam boutique, en dan gewoon de maat 44, staan bij mij super.

Ik koop de modellen met een korte mouw en dan knielengte.

Ik zie nu dat je ze in nl amper kunt kopen, ik kocht ze bij v&d en zie ze nog wel bij zalando lounge of limango met korting.

glanzende huidkleurige panty eronder en je bent klaar.

Ze hebben heel veel verschillende soorten, van modellen met bloemetjes tot effen en grafische prints.

deze staat vreemd genoeg erg goed (het model)





En in zoiets voel ik me altijd goed:





http://www.birdsnest.com. ... 203-butterfly-flock-dress



In zoiets kun je je ook hullen maar ben zelf niet van de maxi jurken

Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 14 januari 2017 @ 17:32:

[...]



Uit welke regio kom je?Ik woon in Drenthe
quote:vivaratje schreef op 14 januari 2017 @ 17:31:

[...]





Ik ga zeker een dag shoppen met mijn dochter maar wilde mij alvast laten inspireren

En wie weet ga ik toch wel voor een mooie pantalon Mocht je je daar echt beter bij voelen is dat ook prima hoor. Je bent niet verplicht te kiezen voor een jurk.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivaratje schreef op 14 januari 2017 @ 18:01:

Ik vind zelf deze jurk erg mooi. Ook de kleur. Maar misschien te simpel als moeder van de bruid?

jurkHet accentueert helemaal niets. Het is een soort zak. Sorry!
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:Tickel schreef op 14 januari 2017 @ 18:15:

[...]



Het accentueert helemaal niets. Het is een soort zak. Sorry!Ligt aan je figuur. Ik zie er in dat soort modellen net niet meer ordinair uit zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 14 januari 2017 @ 18:15:

[...]



Het accentueert helemaal niets. Het is een soort zak. Sorry!Oke die word het dus niet
quote:Tickel schreef op 14 januari 2017 @ 18:15:

[...]



Het accentueert helemaal niets. Het is een soort zak. Sorry!Eens, ik denk dat deze niet de sterke punten van TO naar voren gaat brengen. Zoals ik al zei: juist met te losse (om het botter te zeggen: 'zakkige') jurken zoals deze gaat ze er misschien wel als bolletje uit zien. Heeft te maken met hoe zo'n jurk valt, die staat beter als je zelf recht bent. Terwijl TO met een goede jurk er waarschijnlijk prachtig uit ziet.
quote:schattigmeisje schreef op 15 januari 2017 @ 08:23:

[...]



Eens, ik denk dat deze niet de sterke punten van TO naar voren gaat brengen. Zoals ik al zei: juist met te losse (om het botter te zeggen: 'zakkige') jurken zoals deze gaat ze er misschien wel als bolletje uit zien. Heeft te maken met hoe zo'n jurk valt, die staat beter als je zelf recht bent. Terwijl TO met een goede jurk er waarschijnlijk prachtig uit ziet.



Sorry maar to heeft een appelfiguur.

Ik vind het juist (uit eigen ervaring) een heel fijn soort jurk lijken, juist sls je jezelf niet zo wil showen.

Ik heb alleen zelf moeite met de dunne stof.

Maar ik gok zelf dat het to wel goed kan staan.

Denk aan zo'n effect maar dan zonder het lelijke touwtje:

Alle reacties Link kopieren
1 ding kant



Maar messchien is het ook leuk om eens met haar te shoppen dan kan ze aanraden welke ze leuk vind en heb je zowiezo iets leuks voor haar bruiloft
Alle reacties Link kopieren
Start voor je gaat shoppen met het aanschaffen van een goede onder jurk.

Succes
Google eens op dresses plus size apple figure. Daar vind je talloze voorbeelden van modellen die met jouw figuur je pluspunten naar boven laten komen.



Dan alleen nog iets kiezen wat je mooi vindt.
Alle reacties Link kopieren
We gaan in februari naar Utrecht en gaan daar shoppen voor jurken. Voor de bruidsmeiden en ik ga kijken voor mezelf. Ben heel benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Denk dat dat een goede keus is. Ook qua model . Met de juiste accessoires maak je het feestelijk en af.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivaratje schreef op 14 januari 2017 @ 18:02:

[...]





Ik woon in DrentheEven naar rinsma in Gorredijk. Hebben een mooie collectie feestkleding van bv vera mont
Alle reacties Link kopieren
quote:Jetty1969 schreef op 03 februari 2017 @ 18:29:

Denk dat die blauwe van la dress een goede keus is. Ook qua model . Met de juiste accessoires maak je het feestelijk en af.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
misschien kan je hier inspiratie uit halen



https://www.bonprix.nl/ca ... maten-trends-maite-kelly/
De andere topics over jurken heb je misschien ook gezien. Zo niet, kijk daar dan eens in.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een outfit gevonden wat me heel goed staat



De jurk:



Jasje:

Alle reacties Link kopieren
cocktailjurk

Op de site gevonden, kleding vanaf maat 44.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaja007 schreef op 24 februari 2017 @ 19:51:

cocktailjurk

Op de site gevonden, kleding vanaf maat 44.Jaja ik heb al wat gevonden, zie foto hierboven
Dat rode jasje vind ik erg mooi.

Welk merk is het? Kan het nu net niet zien.

Kan me voorstellen dat de combi heel mooi is, ga je het jasje dicht dragen, zoals op de foto?
Alle reacties Link kopieren
quote:Courage-- schreef op 24 februari 2017 @ 21:55:

Dat rode jasje vind ik erg mooi.

Welk merk is het? Kan het nu net niet zien.

Kan me voorstellen dat de combi heel mooi is, ga je het jasje dicht dragen, zoals op de foto?http://www.house-of-gerry ... 49597814429,nl_NL,pd.html
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Thanks Tickel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Courage-- schreef op 24 februari 2017 @ 21:55:

Dat rode jasje vind ik erg mooi.

Welk merk is het? Kan het nu net niet zien.

Kan me voorstellen dat de combi heel mooi is, ga je het jasje dicht dragen, zoals op de foto?



Nee ik draag het jasje open



Merk van de jurk en jasje is Taifun

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven