Mode & Beauty alle pijlers

Ideale Winterjas

15-12-2014 08:14 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie helpt mij de ideale winterjas te zoeken?



Wensen:

Lengte tot boven de knie (lange jas dus)

Waterafstotend

Muts voor de regen

Lekker warm dik

Wasbaar

Geen felle of lichte kleuren.

Ik zie in de stad niks, en op webshops genoeg leuks alleen vind ik het moeilijk te bepalen hoe warm een winterjas daadwerkelijk is.
Alle reacties Link kopieren




Zoiets heb ik in gedachte alleen is het dons en weer ik niet of het wasbaar is
Dons kan je gewoon wassen, paar tennisballen erbij en klaar. Ook in de droger de ballen erbij doen.
Ik heb deze, maar dan in oud groen

http://www.missetam.nl/jas-crme/nl/product/52150/
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde probleem,heb best een dikke jas van Didi(heb die al 2 jaar). Op zich een prima jas ,goed warm, maar er zitten doorgestikte naden op de mouwen en als het regent gaat het er gewoon doorheen...
http://www.promiss.nl/jas-gewatteerd-gr ... uct/18830/



De lichtroze is in de aanbieding nu, ook heel mooi
Ik heb een Woolrich. Perfect!

Je valt flauw van de prijs, maar ik draag 'm al jaren. En ik denk dat hij nog jaren meegaat.

Als je bankrekening het toelaat, doen.

Ik zie ze ook op Marktplaats voor minder geld, maar ik weet niet of dat betrouwbaar is.
Alle reacties Link kopieren
Ha die van Miss etam staat me wel aan vooral de prijs :-) is hij echt lekker warm?
Hij is heel erg warm! Warmer dan ik had verwacht
Alle reacties Link kopieren
Grappig ik zoeken h &m Didi Sting Etc. Nooooit aan Miss Etam gedacht shop daar nooit

Bedankt, bestel hem gewoon en je kan hem gratis retouneren in de winkel :-) ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Valt Miss etam normaal of groot?

Zie een jaaaas die wil ik alleen is S ik draag M
Ik heb een xl genomen, dat draag ik normaal ook. Dus ik denk dat je toch een M moet hebben dan.
Ik heb niet echt een optie voor een jas voor je, ben zelf ook nog op zoek namelijk.

Het valt mij alleen wel oo dat miss etam groot valt. Misschien komt het omdat ik zelf niet zo lang ben, maar ik zou de j as gewoon bestellen en passen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vanmiddag gewoon even naar Miss Etam en daarna als ik niks vind bestellen kan ik ook de maat bekijken wat goed zit. Ben ook klein nl Vind Didi ook ruim vallen, draag normaal M daar maat kleiner.
Alle reacties Link kopieren
Gstar heeft super mooie jassen dit jaar. Neem aan dat het wasbaar is, wel wat duurder dan die van Miss Etam.



Ik heb zelf een hele fijne, warme, langere jas van Maison Scotch. Zijn op internet vaak wel wat goedkoper te vinden (die van Gstar ook trouwens). Allebei aanraders!
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Winkel had niks 2 besteld online, komen morgen ben benieuwd

ik hebeen gstar jas gehad 1 winter de rits kapot
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ben benieuwd wat hè van de jassen vindt!



Bij mij gaan ritsen ook vaak kapot, bij zowel goedkopere als duurdere jassen
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Ps. ik keek toevallig het de site "dress for less", erg mooie kleding, met regelmatig 70% (!) korting. Allerlei verschillende merken. Het vervelende is wel dat het kortingspercentage per dag kan verschillen. Zal wel een marketing-handigheidje zijn...



Bij mij roept het op om regelmatig te kijken en je kans af te wachten.
Ik voel me zo moedellooos
Dons kan je gewoon wassen, paar tennisballen erbij en klaar. Ook in de droger de ballen erbij doen



Misschien een stomme vraag, maar mag ik vragen waarom je daar tennisballen bij doet?
Alle reacties Link kopieren
De tennisballen zijn om de watten zeg maar die erin zitten goed te verdelen en niet dat het een natte prop word.



De jas is binnen top past en is leuk. Alleen kan hij niet in de was. Denken jullie dat hij op handtas kan in de machine?
Alle reacties Link kopieren
Handtas = handwas
quote:mirri29 schreef op 16 december 2014 @ 15:56:

De tennisballen zijn om de watten zeg maar die erin zitten goed te verdelen en niet dat het een natte prop word.



De jas is binnen top past en is leuk. Alleen kan hij niet in de was. Denken jullie dat hij op handtas kan in de machine?Welke jas is het? Heb je een plaatje van de website ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel erg blij met mijn Jack Wolfskin jas. Zalando verkoopt deze.
Alle reacties Link kopieren
Nee geen plaatje want ik had denk ik de laatste want hij is nu van de site af
Alle reacties Link kopieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven