Mode & Beauty alle pijlers

Ik wil een onesie!

27-10-2013 21:51 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil heel graag zo'n dieren onesie, maar vind alleen buitenlandse webshops om ze te bestellen. Weet iemand waar je ze in Nederland kunt bestellen?
probeer eens een carnavalswinkel
Alle reacties Link kopieren
Een wat..?!
Life is good!
Alle reacties Link kopieren
Zoiets?

Alle reacties Link kopieren
Ah fijn! Ik ben dus niet de enige die dacht: WTF??
quote:emma77emma schreef op 27 oktober 2013 @ 21:53:

Zoiets?

[img]http://leblow.co.uk/wp-content/uploads/ ... onesie.jpg[/img]als dit het is, vraag ik me af waarom je dat zou willen?
Alle reacties Link kopieren
Ik moest ook even googlen wat het was. Maar even serieus: welke volwassen vrouw wil er nu rond lopen in een boxpakje?
Alle reacties Link kopieren
Ik moest ook eerst googlen.
Alle reacties Link kopieren
Bij de wehlamp heten ze Marilyn jumpsuit
Alle reacties Link kopieren
quote:suusmei schreef op zondag 27 oktober 2013 21:54 Ah fijn! Ik ben dus niet de enige die dacht: WTF??Neeee, haha..me 2..!
Life is good!
zeg ik toch, carnavalswinkel!
Alle reacties Link kopieren
Nou leuk meid! Voor je dagelijkse boodschappen?
Alle reacties Link kopieren
Primark, daar heb ik ze gezien.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik vind ze zelf verschrikkelijk, maar ik weet dat de primark ze ook verkoopt...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen: wee wee wee punt google punt enel
Alle reacties Link kopieren
Primark hangt er vol mee!
Alle reacties Link kopieren
Haha ik vind het ook niet het toppunt van aantrekkelijkheid, maar kan me voorstellen dat het wel comfortabel zit.



Ik heb ze laatst in verschillende uitvoeringen bij de Primark zien hangen. Voor mannen ook in superman-thema en voor de dames ook in biggetjes uitvoering
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewoon een donkerblauwe van lazy grow. Zit heerlijk
quote:flora_26 schreef op 27 oktober 2013 @ 21:59:

Haha ik vind het ook niet het toppunt van aantrekkelijkheid, maar kan me voorstellen dat het wel comfortabel zit.



Ik heb ze laatst in verschillende uitvoeringen bij de Primark zien hangen. Voor mannen ook in superman-thema en voor de dames ook in biggetjes uitvoering hoe kan je nou comfortabel zitten op die staart?
Alle reacties Link kopieren
quote:flora_26 schreef op 27 oktober 2013 @ 21:59:

Haha ik vind het ook niet het toppunt van aantrekkelijkheid, maar kan me voorstellen dat het wel comfortabel zit.



Ik heb ze laatst in verschillende uitvoeringen bij de Primark zien hangen. Voor mannen ook in superman-thema en voor de dames ook in biggetjes uitvoering
Wat is dat dan een soort of pyama?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha. Ik zie mij al de deur open doen als de pakjesbezorger langskomt en ik in zo'n ding loop. Die schrikt zich het leplazarus.



Best een leuk idee eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:vogelnestjedeel3 schreef op 27 oktober 2013 @ 21:59:

Ik zou zeggen: wee wee wee punt google punt enelIk heb m'n eigen advies opgevolgd en ik ben tot de conclusie gekomen dat het "gewoon" een romper voor volwassenen is...
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme1973 schreef op 27 oktober 2013 @ 22:02:

[...]





hoe kan je nou comfortabel zitten op die staart?Daar heb je een punt...hopelijk kan je hem eraf halen met klitteband
Is totaal niet praktisch als je naar de wc moet. Zo koud om dat hele pak uit te trekken en naakt op de wc te zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven