Mode & Beauty alle pijlers

Ik zou best eens jurken willen gaan dragen

06-01-2017 20:43 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Altijd loop ik in een broek maar ik vind jurkjes zo leuk staan bij anderen.

Iemand die ook jurkjes is gaan dragen?

Wil je je ervaring delen?

Grt samsam
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb toevallig vandaag 2 jurkjes gekocht
Ik draag wel van eens een lange rok (gothic), maar dat doe ik meestal alleen als ik uitga.
Ik draag sinds 2 jaar jurken. Heb sindsdien nog maar een paar keer een broek aangehad. Eenmaal gewend aan jurken zit het zoveel lekkerder dan broeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 06 januari 2017 @ 20:45:

Nou ik heb toevallig vandaag 2 jurkjes gekocht Oh foto!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Wieoowiej schreef op 06 januari 2017 @ 20:52:

[...]





Oh foto!!!!Nee
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik dmv een maagverkleining (mei) 33 kilo ben afgevallen draag eigenlijk alleen nog maar rokken en jurken
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik draag bijna altijd jurken.

Ben gek op jurken.
Ik ook, ik heb een paar jurkjes gekocht die ik toevallig tegenkwam bij coolcat.

Ze zijn nauwsluitend om je lichaam in de kleuren bordaux en zwart en daar leuke lange vesten en malliots bij gekocht.

Leuk om te combineren en je ziets er altijd wel verzorgd en vrouwelijk uit.
Alle reacties Link kopieren
Leuke reacties!

En wat hebben jullie er dan onder aan?

Panty of iets anders?

En ook favoriete merken?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook gek op jurkjes.



Ik draag er, nu 't kouder is, dikke panty's van de Hema onder en laarzen erover.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Nu draag ik een rok en een trui, maar als het boven de 5 graden is liever een jurk, evt met een lang vest, en thermoleggings (die van de Action zijn warm en hebben geen naad). Maillot zit maar zelden goed, heb ik te lange benen voor. Daarom in de winter thermoleggings en laarzen. Als het weer wat warmer wordt panty's.
Alle reacties Link kopieren
Slim thermo leggings!
Ben sinds een paar jaar ook helemaal op...soms lastig op de Diets maar zitten idd veel lekkerder dan broeken
Ik ben gek op rokken en jurken

Vind alleen rokjes altijd erg moeilijk te combineren, wat trek je erop aan?

Jurken zijn dan makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
Nog een vraag.

Hebben jullie ook zo corrigerende onderjurk eronder?

Ik heb maat 42 meestal
Ik heb ook twee jurken gekocht!
Thermolegging van de Wibra vind ik erg fijn en warm.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee wil ook graag jurkjes dragen want ik vind ze altijd erg leuk staan! Zelf weet ik alleen nooit wat voor laarsjes ik moet aantrekken, want hoge laarzen sluiten niet om m'n benen heen en bij enkellaarsjes vind ik het zelf altijd wel storend dat je in m'n laars kan kijken heeft iemand daar misschien tips voor? Of wat voor laarsjes dragen jullie er bij?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen typische jurkentype. Ik draag ze niet zoveel. Maar de jurken van king louie vind ik wel weer erg leuk en geschikt ivm mijn rondingen (mt 40/ 42). En ik heb een klokkend rokje van h&m, gewoon zwart. Ik draag de jurkjes meestal in de zomer. Minder vaak in de winter.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Ik draag nooit jurken omdat ik het gevoel heb dan mn buik zo in te moeten houden!

Terwijl ik het super leuk en vrouwelijk vind staan!
Gewoon doen



Ga op zoek naar een model dat past bij je figuur en heb plezier in het dragen.
Ik draag alleen maar jurken en rokken .

Vind broeken niet fijn zitten.
Ik heb maat 36 en een buikje. Jammer dan denk ik nu. Trek een broekje aan wat iets hoger aansluit en dat staat goed. Door mijn PDS kan ik geen corrigerend ondergoed verdragen.
Tegenwoordig draag ik alles, jurken, rokken, broeken, jeans, etc. Toen ik jonger was niet (ben 45). Toen durfde ik wat minder met kleding. Ik combineer rokken en jurken altijd graag met laarzen, behalve in de zomer natuurlijk. Ik hou van lange rokken, of knielang. Ik vind korte rokjes kinderlijk, persoonlijke mening. Vind dat meer iets voor tieners.



Ik draag er een dikke panty onder maar ook wel eens leggings. Zie je toch niet veel van, als ik er laarzen onder draag. Wel altijd een neutrale kleur, of metallic, metallic kleuren zijn trouwens ook neutraal. In de zomer blote benen (wel geschoren natuurlijk). Dat moet wel want ik hou van bohemian en daar motten slippers onder of espadrilles.



Ik heb 1 tip, als je rok/jurk een drukke print heeft, hou de rest dan effen. En andersom, met een effen rok kun je weer een print op de top doen. Ik heb alle afleveringen gezien van What not to wear. Zeker aan te raden, je doet er een beter ontwikkeld oog voor mode aan op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven