Mode & Beauty alle pijlers

Ik zou best eens jurken willen gaan dragen

06-01-2017 20:43 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Altijd loop ik in een broek maar ik vind jurkjes zo leuk staan bij anderen.

Iemand die ook jurkjes is gaan dragen?

Wil je je ervaring delen?

Grt samsam
quote:Elfje112 schreef op 06 januari 2017 @ 21:33:

Ik heb maat 36 en een buikje. Jammer dan denk ik nu. Trek een broekje aan wat iets hoger aansluit en dat staat goed. Door mijn PDS kan ik geen corrigerend ondergoed verdragen.Misschien ben jij de enige die dat buikje ziet? En een klein buikje is toch ook niet echt een probleem, vind ik
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 06 januari 2017 @ 21:19:

Ik heb ook twee jurken gekocht!
quote:aife schreef op 06 januari 2017 @ 21:36:

[...]





Misschien ben jij de enige die dat buikje ziet? En een klein buikje is toch ook niet echt een probleem, vind ikJe ziet het wel, maar ik verstop het niet echt meer. Ik kan er niks aan veranderen.
quote:dolfje schreef op 06 januari 2017 @ 21:38:

[...]



quote:Elfje112 schreef op 06 januari 2017 @ 21:39:

[...]



Je ziet het wel, maar ik verstop het niet echt meer. Ik kan er niks aan veranderen.En gelijk heb je
quote:aife schreef op 06 januari 2017 @ 21:42:

[...]





En gelijk heb je Ik ben heel erg onzeker geweest over mijn lijf. Ik ben niet heel slank, wel geweest. Moest erg wennen aan mijn nieuwe gewicht. Maar nu voel ik me goed, eindelijk!
Alle reacties Link kopieren
Ok zal eens kijken naar het programma

In mijn idee moet je slank zijn en niet te kort voor jurken.

Maar maak het mijzelf moeilijk met die gedachten.... dus leerpunt
Alle reacties Link kopieren
Ik draag heel vaak jurken. Vooral in de winter, gecombineerd met een dikke panty & laarzen. Of met erg koud weer zoals vandaag een thermolegging. Vind het heerlijk comfortabel & op de fiets ook warmer dan een broek.



In de zomer draag ik ook vaak een jurk, al ga ik dan wel wat vaker voor een broek omdat ik onder een jurk geen schoenen kan dragen waar ik langere tijd pijnloos op kan lopen. Een broek + sneakers vind ik dan soms prettiger.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag voornamelijk jurken en rokken. Ik voel me er vrouwelijk en sexy in. Nu met panty's of kousen, zodra het kan met blote benen. Ik draag er meestal corrigerend ondergoed onder. Ik heb nogal veel losse huid door 80 kg afvallen en dat zit dan net wat beter ingepakt.



Let er op dat je goede bh's onder jurkjes draagt, onder een losse trui kun je wegkomen met wat minder goede bh's, onder een jurk niet!
Draag in de winter meestal een dikke panty.



zomer blote benen of opgerolde legging



Sneakers, slippers, hakken of enkellaarzen het gaat er allemaal onder.
quote:Elfje112 schreef op 06 januari 2017 @ 21:44:

[...]



Ik ben heel erg onzeker geweest over mijn lijf. Ik ben niet heel slank, wel geweest. Moest erg wennen aan mijn nieuwe gewicht. Maar nu voel ik me goed, eindelijk!Wat fijn dat je je nu goed voelt
quote:aife schreef op 06 januari 2017 @ 21:50:

[...]





Wat fijn dat je je nu goed voelt Bedankt voor de knuffel!
Ik draag ze niet vaak omdat ik altijd panties binnen een halfuur kapot trek. Iemand nog tips ervoor? Goed merk? In de winter vind ik het te koud. Lente/zomer sporadisch.
Iets grotere panty Bosbessen? Eenmaal aan trek ik ze niet meer kapot.



Ik draag er alleen bij gelegenheden corrigerende jurken onder, bij feestjes of zo, niet dagelijks, dan krijg ik last van mijn darmen.



Als ik iets zwaarder ben voel ik me veel fijner in een jurk dan in een spijkerbroek. Ik draag echt zelden spijkerbroeken. Andere broeken nog wel eens.
Ik ben jaren geleden steeds meer jurken en rokken gaan dragen doordat ik maar moeilijk geschikte broeken kon vinden. Schoenen leken me zo lastig daarbij. Maar inmiddels heb ik verschillende paren laarzen voor in de winter en in de zomer draag ik er sandalen of slippers onder.

Vaak heb ik jurken in soepele stoffen, comfort staat voorop, in de winter wat dikkere stof of met een vest erover, dikkere panty erbij. Zit eigenlijk veel lekkerder dan broeken. Dat laatste vond ik helemaal tijdens zwangerschappen.

Zoals eerder gezegd is is vooral belangrijk dat je goed bekijkt welke modellen je goed staan. Als je dat eenmaal weet is het makkelijker zoeken.



Geen idee, bosbessen, als ze een keer kapot gaan is het bij aantrekken, verder niet.



Heel veel jurken vallen voor mij overigens af omdat ik geen zin heb in corrigerend ondergoed, vind ik verschrikkelijk zitten. Iets dikkere stof jurk kan helpen.
Een nachtje in de vriezer leggen, je panty, schijnt te helpen. En dikkere panty's. Ze zijn nu in de aanbieding bij de action, heb er zelf ook wat gekocht. O, en je nagels vijlen, als je ze knipt, kunnen er kleine haaltjes aan zitten.



Wat ik ook doe, ik maak een gebalde vuist als ik met mijn hand in de panty ga om hem aan te doen, dan kunnen je nagels ook niks stuk trekken. En ophalen van onder af aan, niet hard van bovenaf trekken.
Alle reacties Link kopieren
Sinds twee jaar draag ik alleen nog maar jurken. De keren dat ik een broek aan heb gehad zijn op één hand te tellen. Ik vind jurken heel prettig zitten en het staat vrouwelijk. Op straat draag ik in de winter laarzen en op mijn werk altijd pumps. Panty's en kousen afhankelijk van het weer. Rokjes vind ik vaak lastig te combineren.



Ik ben elke dag weer blij met mijn jurken!
Alle reacties Link kopieren
quote:Elfje112 schreef op 06 januari 2017 @ 21:33:

Ik heb maat 36 en een buikje. Jammer dan denk ik nu. Trek een broekje aan wat iets hoger aansluit en dat staat goed. Door mijn PDS kan ik geen corrigerend ondergoed verdragen.Grappig, ik heb ook maat 36 (34/36) en ook een buikje sinds m'n 21e. Daardoor vind ik het vinden van een geschikte jurk best moeilijk. Mijn vriend zegt wel heel vriendelijk 'als jij geen jurk aan kan, kan niemand 't', maar ik voel me er toch niet prettig in. Ik heb echter een hekel aan broeken. Vandaar meestal een rok.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag alleen maar jurkjes en rokken. Meestal met hakken, niet altijd. 's Zomers blote benen, in de winter 15 denier stay-ups. Ik draag graag de 15 denier Anti-Ladder stay-up van de Hunkemöller. Orublu is ook mooi, maar wel sneller kapot.

Geen corrigerende onzin eronder hier, dan blijft het lekker vrij voelen. Ook vaak onnodig, jurkjes flatteren veel meer dan broeken.





Veel plezier! Eens je omgaat ga je nooit meer terug naar broeken
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Heb niet alle reacties gelezen, maar is de maillot al geopperd? Heb er zelfs twee aan met deze kou
quote:Nelladella1 schreef op 06 januari 2017 @ 22:31:

[...]





Grappig, ik heb ook maat 36 (34/36) en ook een buikje sinds m'n 21e. Daardoor vind ik het vinden van een geschikte jurk best moeilijk. Mijn vriend zegt wel heel vriendelijk 'als jij geen jurk aan kan, kan niemand 't', maar ik voel me er toch niet prettig in. Ik heb echter een hekel aan broeken. Vandaar meestal een rok.Ik heb 36/38 (boven 36 en broek 38). Bij een rok weet ik nooit wat ik erop moet dragen.
Alle reacties Link kopieren
In de lente en zomer draag ik vaak jurken.

Maar nooit in de winter. Vind het dan te koud.
..........
Alle reacties Link kopieren
Rokjes yeey! Jurkjes yeey! Gister nog 2 gekocht met wol in de opruiming bij de h&m, €20 sla je slag TO! Ik heb er nu ook thermoleggings of maillots onder, ik mag/kan geen hakken meer dus lekker platte laarzen of sneakers eronder (al dan niet gevoerd) en gaan met die banana!
There are three ways to do it: the right way, the wrong way and the Janeway.
quote:Elfje112 schreef op 06 januari 2017 @ 21:39:

[...]



Je ziet het wel, maar ik verstop het niet echt meer. Ik kan er niks aan veranderen.Stoer wijffie!
Alle reacties Link kopieren
Om ladders te voorkomen moet je de panty's eerst wassen en/of sprayen met haarlak
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven