Mode & Beauty alle pijlers

Je nieuwste aankoop

30-09-2010 17:08 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag nog even het winkelcentrum in geweest.



Gescoord: zwarte linnen omslagrok (DiDi), een donkergrijs en een lila katoenen vestje (Hema), zwarte legging (Hema) en 3 paar zwarte sokken (Zeeman).



Heb jij vandaag nog iets leuks gekocht?
Alle reacties Link kopieren
Vandaag niet afgelop[en weekend wel.

Een mooie bruine tregging van Geisha
Alle reacties Link kopieren
Heb mijn make-up assortiment uitgebreid had nog niet genoeg :P



Telt dat ook ?
Het gras aan de overkant is niet groen.
Alle reacties Link kopieren
Kleertjes voor de kleine via internet bij een Engels bedrijf, helemaal te gek, niet duur en zachte/goede kwaliteit!
Alle reacties Link kopieren
Een salontafel en een vriezer telt dat ook mee? Ow en een mooie staande lamp.
Moet dit geen plaatjes topic zijn?
Alle reacties Link kopieren
Maar linnen? Kan dat nog nu t koud word? Nee toch?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, veel teveel....ben net terug uit de stad.



O.a. haarverf, oogschaduw (2), nagellakstickers, watjes, tape, gaasjes, zalf, zakdoeken, plastic bestek, vuilniszakken, wasverzachter, rosé etc etc......
Zwup!



Ik lees graag over die stickers in het nagellakkletstopic
Alle reacties Link kopieren
Net een grijze, suède legging gekocht en een pakje sigaretten.
Alle reacties Link kopieren
quote:indigoblue schreef op 30 september 2010 @ 17:24:

Zwup!



Ik lees graag over die stickers in het nagellakkletstopic Ik ben al langs geweest inclusief plaatjes
2 donzen hoofdkussens en 'n dekbedovertrek
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag nix gekocht, hele prestatie. (Wel wat apart laten leggen, maar daar willen jullie geen plaatje van zien)
Alle reacties Link kopieren
Eergisteren. Een wolwitte tregging + tshirt met lange mouw en sjaaltje ook beide in wolwit. Oh ja en een max factor smokey eye oogschaduw.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag nog niks, maar zaterdag ga ik los
Afgelopen week een paar groene larzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evan schreef op 30 september 2010 @ 17:40:

Eergisteren. Een wolwitte tregging + tshirt met lange mouw en sjaaltje ook beide in wolwit. Oh ja en een max factor smokey eye oogschaduw.Bevalt de oogschaduw je? Ik vind hem namelijk nogal klote werken....
Alle reacties Link kopieren
@Zwup. Ja de oogschaduw bevalt heel goed. Krijg het er precies op zoals het moet. Wat vindt jij er vervelend aan?
Alle reacties Link kopieren
vanmiddag om laarzen geweest.1 paar hoge zwarte en 1 paar half hoge bruine.kost wat,maar dan heb je ook wat,heb lastige voeten en flinke kuiten

nu nog wat kleding erbij oa een grijs vest en paar gewone effen truitjes, en ik ben dr klaar voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evan schreef op 30 september 2010 @ 18:00:

@Zwup. Ja de oogschaduw bevalt heel goed. Krijg het er precies op zoals het moet. Wat vindt jij er vervelend aan?Ik vind het maar plakkerig en kan er niet echt een mooie smokey mee maken. Niet zo mooi iig als met gewone oogschaduw.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik vind het niks! Net zo n wasco stick

het plakt en inderdaad smokt eyes lukt er niet mee



vandaag twee gave tuniekjes gekocht

rib uit mijn lijf, maar zo mooi
Alle reacties Link kopieren
Ah, Shoppen Gelukkig ben ik niet de enige....begon al te twijfelen aan mijn make-up kwaliteiten
Alle reacties Link kopieren
Nagellak (groen) en een rood King Louie Vestje!
Alle reacties Link kopieren
Een supermooi champagne kleurig Escada vest voor 21 euro bij een tweedehands winkeltje! Nog puntgaaf, lekker dik met mooie knopen. Ben erg blij!
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Een Gerry Weber jas bij de DDD van de Bijenkorf, een fles Obsession voor mezelf en eentje voor mijn man en oogschaduw van Make Up Store (2x) plus een oogpotloodje in de kleur vanille, schijnt heel mooi te staan als je het aanbrengt op de waterlijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven