Mode & Beauty alle pijlers

JMannen en kettingen

15-06-2013 16:07 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe denken jullie daarover? Volwassen (J) mannen die kettingen om hun hals dragen



Graag uitleg en wat voor soort, merk of type dan wel of niet kan volgens jullie.
ik heb geen motto
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je vooral moet doen wat je zelf leuk vindt, maar gouden `voetbalkettingen´ en houten kralen zijn niet mijn smaak.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
Het kan nooit....
Wat is J?



Ik vind kettingen altijd lelijk bij mannen, net als oorbellen of een armband. Een ring gaat nog wel, maar mijn man heeft bij voorkeur helemaal geen sieraden (behalve een mooi horloge).
Alle reacties Link kopieren
quote:piratorarT schreef op 15 juni 2013 @ 16:10:

Ik vind dat je vooral moet doen wat je zelf leuk vindt, maar gouden `voetbalkettingen´ en houten kralen zijn niet mijn smaak.wat bedoel je met voetbalkettingen schakel of sjonnie kettingen?
ik heb geen motto
Een horloge of evt trouwring. Meer vind ik niet mooi.



Oh je vroeg naar kettingen. Ook niet dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mariska76 schreef op 15 juni 2013 @ 16:13:

Wat is J?



Ik vind kettingen altijd lelijk bij mannen, net als oorbellen of een armband. Een ring gaat nog wel, maar mijn man heeft bij voorkeur helemaal geen sieraden (behalve een mooi horloge).Ik draag zelf nu ook alleen een (merk) horloge en verder niks maar zit erover te denken eventueel weer ketting te kopen, vriendin hangt vol kettingen vind ik mooi bij vrouwen net als alle franje:). Eerder heb ik weleens kettingen gedragen maar past ook niet echt bij werk wat ik doe vandaag de dag.
ik heb geen motto
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 15 juni 2013 @ 16:10:

Het kan nooit....en bedankt voor je uitleg;)
ik heb geen motto
Alle reacties Link kopieren
Er is geen uitleg nodig, kettingen staan per definitie niet bij mannen.



Wat voor merk horloge draag je?
Deze kan. Ketting niet te lang en goed vastmaken



Deze vind ik minder mooi.



Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 15 juni 2013 @ 16:22:

Er is geen uitleg nodig, kettingen staan per definitie niet bij mannen.



Wat voor merk horloge draag je?Hamilton
ik heb geen motto
Alle reacties Link kopieren
Zegt me niets.... en m'n vriend ook niet, en die heeft nogal wat horloges.
Hamilton



stoere stijl!
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 15 juni 2013 @ 16:29:

Zegt me niets.... en m'n vriend ook niet, en die heeft nogal wat horloges.Dat is een goed teken kwailiteitsmerken zijn vaak wat minder bekend ;). Hamilton is oud Amerikaans-Zwitsers merk vooral in oorlog populair geworden door Amerikaanse piloten.
ik heb geen motto
Alle reacties Link kopieren
Nou gezien de merken die hij heeft lijkt het me geen heel goed teken



Hij heeft het even opgezocht, Hamilton bestaat al ruim 40 jaar niet meer. Swatch heeft de naam opgekocht en gebruikt die nu.
Alle reacties Link kopieren
27 mensen vinden dit leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 15 juni 2013 @ 16:35:

Nou gezien de merken die hij heeft lijkt het me geen heel goed teken



Hij heeft het even opgezocht, Hamilton bestaat al ruim 40 jaar niet meer. Swatch heeft de naam opgekocht en gebruikt die nu.Dan heeft hij het niet goed opgezocht. Ik draag een horloge die bij mij past krijg de indruk dat jouw vriend er eentje draagt om indruk te maken zie je wel vaker bij havenarbeiders enzo.... ik kan ook wel een Breitling kopen als mijn baas maar vind deze uitstraling stoerder en unieker.
ik heb geen motto
Alle reacties Link kopieren
Ja want jij schrijft 'MERK horloge' natuurlijk om simpelweg aan te duiden dat je een horloge draagt.
27 mensen vinden dit leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:tommyh schreef op 15 juni 2013 @ 16:47:

[...]





Dan heeft hij het niet goed opgezocht. Ik draag een horloge die bij mij past krijg de indruk dat jouw vriend er eentje draagt om indruk te maken zie je wel vaker bij havenarbeiders enzo.... ik kan ook wel een Breitling kopen als mijn baas maar vind deze uitstraling stoerder en unieker.Als je nou eens kijkt op de site van hamilton http://www.hamiltonwatch. ... -service/service-centers/ en dan onder Nederland zie je dat het wel degelijk deel uitmaakt van Swatch, maar als jij denkt dat je zeer exclusief bent met je swatch, be my guest
Alle reacties Link kopieren
Dus wat klopt er niet aan die gezochte info?? Mijn vriend is oprecht geïnteresseerd en leert graag bij over horloge merken....



En ik denk niet dat mijn vriend indruk hoeft te maken, of een havenarbeider is



Hij koopt overigens alleen vintage, iets andere categorie dan het premium segment van swatch met een standaard uurwerkje erin van ETA.
Alle reacties Link kopieren
Zo. Gezellig hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 15 juni 2013 @ 16:52:

[...]





Als je nou eens kijkt op de site van hamilton http://www.hamiltonwatch. ... -service/service-centers/ en dan onder Nederland zie je dat het wel degelijk deel uitmaakt van Swatch, maar als jij denkt dat je zeer exclusief bent met je swatch, be my guestDat maakt niks uit x procent maakt deel uit van de Swatch group wat gewoon Zwitsers horloge betekend hier ook exclusieve merken als Omega en Longines.
ik heb geen motto
Alle reacties Link kopieren
Ketting = pauper = exit
Alle reacties Link kopieren
Omega is ook niet echt exclusief... je hebt leuke praatjes Tommy!



Maar wat klopt er nou niet aan die info?? Je begon er zelf over....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven