Mode & Beauty alle pijlers

JMannen en kettingen

15-06-2013 16:07 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe denken jullie daarover? Volwassen (J) mannen die kettingen om hun hals dragen



Graag uitleg en wat voor soort, merk of type dan wel of niet kan volgens jullie.
ik heb geen motto
Alle reacties Link kopieren
Ligt aan het type man en de ketting.
Alle reacties Link kopieren
quote:tommyh schreef op 15 juni 2013 @ 17:03:

[...]





Dat maakt niks uit x procent maakt deel uit van de Swatch group wat gewoon Zwitsers horloge betekend hier ook exclusieve merken als Omega en Longines.maar Hamilton is maar n middle range merkje van ze, dus doe nou niet of je zo exclusief bent. Maar als jij er gelukkig van word, dan vind ik dat leuk voor je
Alle reacties Link kopieren
quote:Ster__ schreef op 15 juni 2013 @ 16:49:

Ja want jij schrijft 'MERK horloge' natuurlijk om simpelweg aan te duiden dat je een horloge draagt.Nee, om aan te duiden dat ik een speciale band heb met het horloge dat ik draag mag dat niet? Ik draag liever een exclusiever merk horloge dan een Armani trend horloge van 300 euro. Jammer dat sommige mensen het negatief opvatten zal wel aan hunzelf liggen ook dan.
ik heb geen motto
Alle reacties Link kopieren
quote:Orzoo schreef op 15 juni 2013 @ 17:06:

Ligt aan het type man en de ketting.Ok, leg ff uit
ik heb geen motto
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toch de grootste!!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tommy, Hamilton is verre van exclusief... Prima dat jij dat wil geloven en ook prima dat je de marketing daaromheen voor waar aanneemt, maar echt reëel is het niet.



Patek of Lange is exclusief... Iwc of Rolex al een stuk minder... Hamilton of Omega helemaal niet.
Kettingen bij mannen: mijn smaak is het niet.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso associeer ik kettingen bij mannen eerder met havenarbeiders of tokkies dan iets anders.
27 mensen vinden dit leuk.
quote:Tuorrebout schreef op 15 juni 2013 @ 17:15:

Kettingen bij mannen: mijn smaak is het niet.Merkgeile mannen die zichzelf bijzonder vinden door merken te noemen/dragen vind ik ook nogal een afknapper.
Alle reacties Link kopieren
Je vriendin heeft veel kettingen? Tsja, zie je wel vaker bij laag opgeleide vrouwen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Vooral 1 met haar eigen naam erop zeker
Alle reacties Link kopieren
En dan verbaasd zijn als een onbekende je naam kent.
Alle reacties Link kopieren
Merken zeggen me niks. Misschien een zelf-opgedoken haaietand aan een zelf gelooide leren veter.. ? Eigenlijk alleen maar leuk als je op een onbewoond eiland woont.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerder als man van die gezellige glimmers in je oor doen... dat geslepen glas zeg maar, en dan lekker groot.
quote:Ster__ schreef op 15 juni 2013 @ 17:19:

Sowieso associeer ik kettingen bij mannen eerder met havenarbeiders of tokkies dan iets anders.



Ik associeer het juist wel met iets anders .



Maar als mannen sieraadsgewijs kettingen willen dragen moeten ze dat wat mij betreft vooral zelf weten. Ik vind het niet mooi, maar ik zie niet in waarom iemand zich iets van mijn mening daaromtrent aan zou moeten trekken.
quote:Frizzy schreef op 15 juni 2013 @ 17:52:

En dan verbaasd zijn als een onbekende je naam kent.



Ja.



Zo riep ik eens in een melige bui "Doei Melissa!" tegen een caissiere. "Hoe weet jij nou dat ik Melissa heet???" "Dat staat op je naamplaatje."



*naam caissiere gefingeerd*
Alle reacties Link kopieren
Mannen met kettingen zijn zo middelbare school!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Kettingen is inderdaad meer ' garageknul', 'havenarbeider', 'fabrieksmedewerker', 'bollenboer', 'pliesieagent' en zelden tot nooit hoog opgeleid...



Voor oorbellen geldt hetzelfde overigens.



Vrouwen met veel kettingen (zoals die van de TO) zitten ook achter de kassa, werken in een magazijn, of ergens waar representativiteit of opleiding van geen enkel belang is.
quote:fideldiedee schreef op 15 juni 2013 @ 17:04:

Ketting = pauper = exitSlotje
Alle reacties Link kopieren
Allemachtig. Die jongen vraagt om suggesties qua ketting. "Ik houd er niet zo van" zou ook volstaan. De hooivorken, pek en veren hadden niet per se uit de schuur gehaald hoeven worden. En dan ook zijn vriendin er nog bij halen. Die arme vrouw heeft hier helemaal niets mee te maken en is al een caissière met een hondenpenning.



Erg classy en "hoogopgeleid" hoor.



Wat toch de lol is van op die manier reageren... Ik zal het wel nooit begrijpen.
En toch en toch en toch, Johnny kan alles hebben



quote:aarinda schreef op 15 juni 2013 @ 18:28:

Allemachtig. Die jongen vraagt om suggesties qua ketting. "Ik houd er niet zo van" zou ook volstaan. De hooivorken, pek en veren hadden niet per se uit de schuur gehaald hoeven worden. En dan ook zijn vriendin er nog bij halen. Die arme vrouw heeft hier helemaal niets mee te maken en is al een caissière met een hondenpenning.



Erg classy en "hoogopgeleid" hoor.



Wat toch de lol is van op die manier reageren... Ik zal het wel nooit begrijpen.En om wat we vinden en wat wel en niet kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:aarinda schreef op 15 juni 2013 @ 18:28:

Allemachtig. Die jongen vraagt om suggesties qua ketting. "Ik houd er niet zo van" zou ook volstaan. De hooivorken, pek en veren hadden niet per se uit de schuur gehaald hoeven worden. En dan ook zijn vriendin er nog bij halen. Die arme vrouw heeft hier helemaal niets mee te maken en is al een caissière met een hondenpenning.



Erg classy en "hoogopgeleid" hoor.



Wat toch de lol is van op die manier reageren... Ik zal het wel nooit begrijpen.





Als die arme, arme, zielige knul nou eens niet zelf begonnen was met zijn vooroordeeltjes ( lees effe terug ) dan had ik de mijne niet in de groep gegooid over vrouwen met veel blingbling.

Actie, reactie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:aarinda schreef op 15 juni 2013 @ 18:28:

Allemachtig. Die jongen vraagt om suggesties qua ketting. "Ik houd er niet zo van" zou ook volstaan. De hooivorken, pek en veren hadden niet per se uit de schuur gehaald hoeven worden. En dan ook zijn vriendin er nog bij halen. Die arme vrouw heeft hier helemaal niets mee te maken en is al een caissière met een hondenpenning.



Erg classy en "hoogopgeleid" hoor.



Wat toch de lol is van op die manier reageren... Ik zal het wel nooit begrijpen.Open daar eens een topic over. Ik heb toch niet zo veel te doen vanavond.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 15 juni 2013 @ 18:28:

En toch en toch en toch, Johnny kan alles hebben



[afbeelding]Ik zie Johnny het liefst in zo weinig mogelijk...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven