Mode & Beauty alle pijlers

JMannen en kettingen

15-06-2013 16:07 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe denken jullie daarover? Volwassen (J) mannen die kettingen om hun hals dragen



Graag uitleg en wat voor soort, merk of type dan wel of niet kan volgens jullie.
ik heb geen motto
Alle reacties Link kopieren
quote:aarinda schreef op 15 juni 2013 @ 18:28:

Allemachtig. Die jongen vraagt om suggesties qua ketting. "Ik houd er niet zo van" zou ook volstaan. De hooivorken, pek en veren hadden niet per se uit de schuur gehaald hoeven worden. En dan ook zijn vriendin er nog bij halen. Die arme vrouw heeft hier helemaal niets mee te maken en is al een caissière met een hondenpenning.



Erg classy en "hoogopgeleid" hoor.



Wat toch de lol is van op die manier reageren... Ik zal het wel nooit begrijpen.



Helemaal mee eens, wat maakt het uit wat iemand voor beroep doet. Iedereen werkt voor zijn geld



Tommy gewoon een ketting kopen die jij mooi vind.
quote:Summerdance schreef op 15 juni 2013 @ 18:34:

[...]



Ik zie Johnny het liefst in zo weinig mogelijk... Zelfs naakt met ketting en sportsokken doen we 'm zo
Alle reacties Link kopieren
quote:marlenertje1960 schreef op 15 juni 2013 @ 18:34:

[...]





Helemaal mee eens, wat maakt het uit wat iemand voor beroep doet. Iedereen werkt voor zijn geld



Tommy gewoon een ketting kopen die jij mooi vind.Laat TommyH ( Hilfiger, Tommy? ) nou zelf beginnen om een beroepsgroep af te zeiken ( alsof iedereen in een tak dezelde opleiding heeft en dezelfde werkzaarmheden uitvoert ) . Wie de bal niet kan of wil vangen moet niet kaatsen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2013 @ 18:40:

[...]





Laat TommyH ( Hilfiger, Tommy? ) nou zelf beginnen om een beroepsgroep af te zeiken ( alsof iedereen in een tak dezelde opleiding heeft en dezelfde werkzaarmheden uitvoert ) . Wie de bal niet kan of wil vangen moet niet kaatsen.Wat schreef ie dan? Hij heeft zijn halve OP gewist, en mijn glazen bol is stuk.
Persoonlijk vind ik Hamiltons erg ordinair. Kettingen ook, maar hé, als jij het mooi vind draag je ze toch gewoon!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2013 @ 18:40:

[...]





Laat TommyH ( Hilfiger, Tommy? ) nou zelf beginnen om een beroepsgroep af te zeiken ( alsof iedereen in een tak dezelde opleiding heeft en dezelfde werkzaarmheden uitvoert ) . Wie de bal niet kan of wil vangen moet niet kaatsen.Ja ik heb alles nagelezen, mischien heeft hij het inderdaad gewist maar ben ook benieuwd wat hij dan schreef. Als hij dat deed ja dan heb je inderdaad gelijk. Ieder zijn beroep.Hoog opgeleid of laag opgeleid maakt mij niets uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:tommyh schreef op 15 juni 2013 @ 16:47:

[...]





Dan heeft hij het niet goed opgezocht. Ik draag een horloge die bij mij past krijg de indruk dat jouw vriend er eentje draagt om indruk te maken zie je wel vaker bij havenarbeiders enzo.... ik kan ook wel een Breitling kopen als mijn baas maar vind deze uitstraling stoerder en unieker.Dit dus.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2013 @ 18:47:

[...]



Dit dus.Oke ja dan heb je inderdaad gelijk, sorry dan hij discrimineerde duidelijk zelf ook.
Oh getver. Nou Tommy, mag ik je er dan op wijzen dat jouw zo mooie horlozie je zonder die ordinaire havenarbeiders wellicht niet eens bereikt had? Tsk.
Alle reacties Link kopieren
quote:fideldiedee schreef op 15 juni 2013 @ 18:19:

Kettingen is inderdaad meer ' garageknul', 'havenarbeider', 'fabrieksmedewerker', 'bollenboer', 'pliesieagent' en zelden tot nooit hoog opgeleid...



Voor oorbellen geldt hetzelfde overigens.



Vrouwen met veel kettingen (zoals die van de TO) zitten ook achter de kassa, werken in een magazijn, of ergens waar representativiteit of opleiding van geen enkel belang is.Mogen agenten kettingen dragen als ze in uniform zijn? Wat een uiteenlopende mensen ken jij. Havenarbeiders en bollenboeren..... Waar woon jij?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vuilnismannen, dat zijn ook van die verschrikkelijke lui. Zo dom en onopgeleid, je hebt er niks aan.
Alle reacties Link kopieren
In vrijwel elke sector werken mensen van alerlei pluimage. In de horeca heb je zowel een wc juffrouw als degene van wie die hele toko is ( ik denk niet dat je bijv. Een van der Valk concern kunt laten draaien op 1 IQ cel. Maar je bent wel " iets in de horeca " . En die wc dame is net zo hard nodig.



Ik word altijd zo giftig van dat indelen op 1 gegeven en daar hele karaktereigenschappen en zo aan ophangen.



Tommy, met een bord voor je kop kan een ketting er ook nog wel bij, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hang dat bord aan een ketting. Ben je meteen klaar.
Ik vind mannen met kettingen best leuk, het "alternatieve type", zeg maar. Zo'n ketting bv:
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 juni 2013 @ 18:56:

Hang dat bord aan een ketting. Ben je meteen klaar.Haha!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een mooie vent wordt niet minder van een ketting. Een lelijke vent wordt er niet mooier van.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Kettingen zijn alleen mooi als ze zich een beetje verschuilen in je borsthaar OF als je een keiharde gangsterrapper bent



Geef me maar even door welke van de twee jij graag wil zijn
quote:qstix schreef op 15 juni 2013 @ 19:23:

Kettingen zijn alleen mooi als ze zich een beetje verschuilen in je borsthaar Daar zit ik dus echt niet op te wachten he, op een ketting die zich verschuilt in mijn borsthaar .
Alle reacties Link kopieren
To komt vast uit Rotterdam aangezien hij over havenarbeiders begon... en daar zijn de mannen überhaupt iets meer down to earth

Kom er regelmatig en het gehalte oorbellen ligt exponentieel hoger dan in de rest van Nederland heb ik het idee.
Alle reacties Link kopieren
Kettingen in boshaar dan ren ik hard de andere kant op



Ik vind kettingen bij mannen niet leuk. Hoewel sommige mannen die leren kettingen hebben het wel staat. Ik vind het alleen niets
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Kettingen bij mannen vind ik niet mooi. Armbanden ook niet al zijn er mannen bij wie een lederen polsbandje mooi/stoer staat



Oorbellen een mega no go



Ringen ook zelden mooi, ook al is het een trouwring.



Maar ook bij vrouwen vind ik sieraden vaak too much
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Je hebt mannen met sieraden en mannen met sieraden.........























Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja, foto 3 en 4, dat is stoer.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2013 @ 18:58:

Een mooie vent wordt niet minder van een ketting. Een lelijke vent wordt er niet mooier van.



Alhoewel...........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:roodpaars schreef op 15 juni 2013 @ 20:27:

Ja, foto 3 en 4, dat is stoer.Foto 2 past ook bij die knul. Moet je niet willen als je een miezerig, spierwit kereltje bent.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven