Mode & Beauty alle pijlers

Jurk - complete look?

21-10-2014 15:29 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Normaal draag ik zelden jurken maar ben gister overstag gegaan en vanmorgen deze jurk binnen gekregen.

http://topvintage.nl/nl/v ... -vedette-navy-swing-dress



Helemaal mooi, zit ook prachtig ondanks war voller figuur (large). Ik zou hem graag zaterdag aantrekken maar zit te denken dat ie met donkerblauwe pumps in totaal misschien wel erg saai is. Op de site staat dat ie mooi is met opvalllende sierraden. Maar wat voor sierraden? Hoe maak je dit plaatje mooi af?
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk jurkje!

Ik zou er een mooie statement-ketting bij dragen (met bijpassende armband).

Of een tailleriem met andere kleuren (met bijapssende gewone ketting).
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er een bontje bij dragen. Zo'n bont om je schouders wat dames vroeger droegen. En een paar bijpassende pumps.



Verder niks. Prachtige jurk, trekt aandacht genoeg.
Wat voor model pumps heb je? Ik draag onder dit soort jurken altijd deze pump :







Ze moeten er qua model wel bij passen zeg maar

Sieraden, ik zou een korte ketting nemen. Iets wat in de V van de hals hangt en niet over de stof heen gaat. Armband zou ik bijpassend doen of niet. En een mooie clutch erbij.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor zilveren sieraden gaan, evt met steentjes. Een wat grovere armband en een ketting in V-vorm (wat DH zegt). Ik denk dat blauwe pumps er prima bij staan, maar een schoen zoals hierboven kan ook goed!

En misschien een mooie speld in je haar die wat meer opvalt?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er rode pumps (of een andere mooie felle kleur) onder dragen, en een mooie (zilveren) armband erbij. Ik zou hier zeker geen ketting bij dragen. Dat haalt de aandacht weg van de jurk, omdat de v-hals vrij hoog is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem dragen precies zoals het model.

Zeker als je een lichte kleur haar hebt.



Rode nagelijk en lippenstift erbij, misschien zou ik een zilverarmbad dragen
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie tips, fijn dat het zo concreet is, vind het zelf moeilijk.



Ik heb eens gegloogled op wat een statement ketting is, weer wat geleerd. Dat is denk ik wel heel erg leuk er bij, maakt het wat vrolijker. Een mooie zilveren ketting ook wel maar dat is meteen wel een heel andere look, veel sjieker.



Een bontje past niet bij mij vind ik.



Die schoenen zijn inderdaad erg leuk, ik had er nog over zitten twijfelen! En rode zou inderdaad ook leuk zijn, die heb ik helaas niet. Beide komen nu op mijn lijst te staan, zijn basics om hierbij in huis te hebben :-) Maar voor zaterdag heb ik die mooie effen donkerblauwe pumps met hoge hak, als ik het begrijp moet dat wel kunnen. En dan rode nagellak en lippenstift en bij... En nog ff kijken voor een mooie ketting... Leuk



Lala de v-hals valt bij mij zeker niet hoog, ik moet er naar nette gelegenheden (werk oid) zeker een shirtje onder dragen omdat het dan te laag is.
The past may be in tatters
But today is all that matters

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven