Mode & Beauty alle pijlers

Jurk gooische vrouwen

30-09-2009 17:33 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de afgelopen aflevering had Anouk van Gooische Vrouwen, een beige/groen jurkje aan. Ik vond 'm helemaal geweldig. Wie weet wat ik bedoel en waar je het kan halen?



BVD.
Alle reacties Link kopieren
Komt de kleding uit de serie niet uit de DIDI winkel?Dat vertelde iemand die er werkte nl vorige week aan mij, maar zeker weten doe ik t niet.
Alle reacties Link kopieren
Voor als deze jurk niet lukt : http://www.fashionchick.n ... van:_anouk_verschuur.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja wat een leuk jurkje was dat he!?
het is hier binnen beter dan buiten
Alle reacties Link kopieren
quote:mupke32 schreef op 30 september 2009 @ 18:18:

Komt de kleding uit de serie niet uit de DIDI winkel?Dat vertelde iemand die er werkte nl vorige week aan mij, maar zeker weten doe ik t niet.Nou niet die van Linda, die had 2wk geleden een jurkje aan van Karen Miller....iemand had hetzelfde jurkje op een bruiloft en ik herkende hem, ze baalde ook stevig, het was best een opvallend jurkje, alleen zij had hem met een zwart vestje en Linda met bijpassend jasje.
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat
Alle reacties Link kopieren
quote:mupke32 schreef op 30 september 2009 @ 18:18:

Komt de kleding uit de serie niet uit de DIDI winkel?Dat vertelde iemand die er werkte nl vorige week aan mij, maar zeker weten doe ik t niet.Ja, zou het Didi zijn? Vind het namelijk geen Didi stijl. Ik ga wel een van dezer dagen even buurten.
Alle reacties Link kopieren
De serie heet gooische vrouwen, denk dat de gemiddelde gooische vrouw (in ieder geval de gooische vrouw die ze in de serie neer willen zetten) niet met een jurkje van Didi loopt
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat de Gooische winkels de gooische vrouwen flink sponsoren.

Die halen hun kleding echt niet bij "de gewone zaken" hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suy schreef op 01 oktober 2009 @ 12:45:

Ik denk ook dat de Gooische winkels de gooische vrouwen flink sponsoren.

Die halen hun kleding echt niet bij "de gewone zaken" hoor.Als dat zo is dan zie ik niets terug van sponsering?!
Alle reacties Link kopieren
Waarom neem je geen contact op met RTL4?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Heb je geen foto van die jurk.. Heb (natuurlijk) gooische vrouwen wel gezien, maar die jurk is mij niet echt opgevallen.
Alle reacties Link kopieren
Was dit de jurk van Anouk?
Alle reacties Link kopieren
Wist u dat?

Het nieuwe seizoen van ‘Gooische Vrouwen’ wordt gesponsord door Nougat en Hale Bob??



http://www.vaneerdfashiongroup.nl/index.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:kiki_twee schreef op 01 oktober 2009 @ 22:52:

Was dit de jurk van Anouk?deze dus

We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
beetje zelfde idee



link
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
btw bij de aftiteling staat berghaus fashion group vermeld http://www.berghaus.nl/



deze heeft 3 merken: DAiTE, DAMO en Isabell. Ik kan de jurk niet snel terugvinden op de site van de merken, maar misschien is het gewoon beter zoeken. En helemaal zeker ervan zijn dat al hun kleding daar vandaan komt, doe ik ook niet... er zit bv geen karen miller bij....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Is iig geen Daite...
Alle reacties Link kopieren
quote:singalala schreef op 02 oktober 2009 @ 01:07:

[...]





deze dus

[afbeelding]



Ja, dat is 'm!! Dank je voor het plaatsen.

Ik dacht er inderdaad aan om RTL4 te contacteren,

Stom hè, dat je nergens terug kunt lezen waar hun kleding vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Maar heb je gevonden waar je de jurk kunt kopen?

Ik ben wel een beetje nieuwsgierig naar de prijsklasse ervan.



(Voor een ander programma heb ik wel eens gezien dat een t-shirt van 15 euro werd gedragen. Ik zag het toevallig in de winkel hangen.)
anoniem_89694 wijzigde dit bericht op 02-10-2009 13:33
Reden: Teken aangepast.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik ben heel benieuwd of er iemand al iets weet....ben zelf op internet aan het speuren geweest om ook jurken van anouk te zoeken....RTL is vrij onbereikbaar.....maar kan het niet vinden. ik zoek uit aflevering 5 de 2 lange satijnen jurken(met print) die anouk aan had. Als er hier iemand is met een tip dan hoor ik dat graag!!
Alle reacties Link kopieren
quote:elsya schreef op 12 oktober 2009 @ 16:17:

ik ben heel benieuwd of er iemand al iets weet....ben zelf op internet aan het speuren geweest om ook jurken van anouk te zoeken....RTL is vrij onbereikbaar.....maar kan het niet vinden. ik zoek uit aflevering 5 de 2 lange satijnen jurken(met print) die anouk aan had. Als er hier iemand is met een tip dan hoor ik dat graag!!Ik denk ook niet dat je dan RTL moet hebben, maar de productiemaatschappij. RTL koopt het programma slechts aan.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Alle reacties Link kopieren
ik heb ze gemaild. dank voor de tip.
Elsya... heb je een foto van die jurken?
Alle reacties Link kopieren
Mij passen die jurken toch niet, maar misschien naar de fanclub van de bedenker? Al geprobeerd via van Linda de Mol (staat een stukje over denominatie voor de televizierring). Misschien dat zij kunnen doorverwijzen.
Alle reacties Link kopieren
hai goudvis...ja ik heb prt scr gemaakt maar ik moet even oefenen met plaatsen....

er komt steeds pop up dat ik een url in moet voegen maar ik heb de foto's gewoon op mijn laptop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven