Mode & Beauty alle pijlers

Jurkje drogen aan raam?

30-08-2016 23:37 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk is er nog iemand wakker die mij kan helpen!



Ik heb net een jurkje gewassen die ik morgenvroeg aan wil (heel vroeg al) maar ik vraag mezelf af hoe deze het snelste droogt vannacht. Op zich is er al best veel vocht uit, omdat ik hem net even een half uurtje heb aangetrokken en met de föhn erin heb geblazen. Ik heb hem nu binnen aan het raam gehangen met het raam op een kier. Of kan ik hem beter over de waslijn hangen en het raam dicht doen?



Super bedankt alvast!!
Alle reacties Link kopieren
Heb je een zolder? Daar is het lekker warm. Buiten wordt het 's nachts altijd vochtig. Daar zou ik hem niet hangen.
Alle reacties Link kopieren
Nee helaas niet:( en ivm de zomer heeft m'n huisbaas de verwarming uit gezet... Anders had ik hem over de verwarming in de badkamer gehangen. Dus beste is dan toch om het raam dicht te doen en hem gewoon over de waslijn te hangen?
Alle reacties Link kopieren
De meest warme plek van je huis opzoeken. De zolder, de overloop of een warme logeerkamer, en dan is ie morgenochtend wel droog.
Alle reacties Link kopieren
De waslijn is binnen? Zo ja, doen! Goed uithangen. Heb je nog een ventilator? Anders die er bij zetten.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is ook een goede! Kan hem hier wel op de overloop hangen
Alle reacties Link kopieren
Yes de waslijn is binnen! En een ventilator heb ik ook Hoop heel erg dat het morgen droog is!! Bedankt voor jullie antwoorden en tips!
anoniem_303463 wijzigde dit bericht op 30-08-2016 23:47
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Bij mij helpt een ventilator goed als ik iets snel wil drogen. Dus warmste plek in huis opzoeken, daar jurkje neer hangen en dan van een afstandje de ventilator erop laten blazen.
Alle reacties Link kopieren
Ik las echt "jurkje dragen in raam"



Soort van kledingadvies voor een prostituee. Maargoed, je hebt het antwoord al ;)
-What if i fall? But darling, what if you fly!-
Alle reacties Link kopieren
Een jurk droogt toch makkelijk op een nacht? Gewoon op het wasrek idd!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:Whatifyoufly schreef op 30 augustus 2016 @ 23:47:

Ik las echt "jurkje dragen in raam"



Soort van kledingadvies voor een prostituee. Maargoed, je hebt het antwoord al ;)+1
Alle reacties Link kopieren
quote:Whatifyoufly schreef op 30 augustus 2016 @ 23:47:

Ik las echt "jurkje dragen in raam"



Soort van kledingadvies voor een prostituee. Maargoed, je hebt het antwoord al ;)Hahaha
Alle reacties Link kopieren
Aan de binnenkant strijken zodat (alvast veel van) het vocht verdampt?
Alle reacties Link kopieren
Heb hem nu opgehangen met de ventilator erop, ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gebruna schreef op 30 augustus 2016 @ 23:55:

Aan de binnenkant strijken zodat (alvast veel van) het vocht verdampt?Goede tip voor morgenochtend als het nog niet helemaal droog is! Tnx
Alle reacties Link kopieren
quote:Coooco schreef op 30 augustus 2016 @ 23:54:

[...]





Hahaha Mijn lenzen zijn al uit. Ik denk dat het is
-What if i fall? But darling, what if you fly!-
Alle reacties Link kopieren
quote:Whatifyoufly schreef op 30 augustus 2016 @ 23:57:

[...]





Mijn lenzen zijn al uit. Ik denk dat het is Ahha, dat zal t zijn. Of het is mijn slechte formulatie op de late avond haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Whatifyoufly schreef op 30 augustus 2016 @ 23:47:

Ik las echt "jurkje dragen in raam"



Soort van kledingadvies voor een prostituee. Maargoed, je hebt het antwoord al ;) Ik was dus niet de enige....
Heb je het in een wasmachine gewassen die ook centrifugeert? Want dan zou het jurkje in een uur of 3 toch wel droog moeten zijn denk ik. In mijn huis in ieder geval wel, ik hoop in het jouwe ook.
Alle reacties Link kopieren
Dat lukt wel hoor!

Vorige week met m'n hele was gedaan. S avonds laat opgehangen op zolder, raam open en ventilator erop. Volgende ochtend 630 was alles droog, op twee spijkerbroeken na, die waren bij de zakken en heup nog wat vochtig.
Alle reacties Link kopieren
Je huisbaas doet de verwarming uit trouwens? Sinds wanneer is dat aan huisbazen ipv bewoners, wat gek.
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 31 augustus 2016 @ 06:59:

Je huisbaas doet de verwarming uit trouwens? Sinds wanneer is dat aan huisbazen ipv bewoners, wat gek.Hier ook hoor! Vanaf juni gaat de verwarming uit en vanaf 1 oktober kan het hier pas weer aan. Ik heb blokverwarming.
quote:Annelaure schreef op 31 augustus 2016 @ 01:06:

Heb je het in een wasmachine gewassen die ook centrifugeert? Want dan zou het jurkje in een uur of 3 toch wel droog moeten zijn denk ik. In mijn huis in ieder geval wel, ik hoop in het jouwe ook.Dit dus. Ook zonder ventilator. En zelfs dingen die ik op de hand was zijn met een beetje mazzel wel binnen een nacht droog.
Alle reacties Link kopieren
Als hier iets snel droog moet, zet ik de ventilator op mijn wasrek, is het zo droog.

En ondanks een centrifugerende wasmachine, is het hier niet altijd binnen een nacht droog, ligt misschien ook aan de stof van het kledingstuk.
Alle reacties Link kopieren
En, was ie droog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven