Mode & Beauty alle pijlers

Kan dit jurkje?

29-05-2015 14:24 50 berichten
Ik heb een heel leuk jurkje gekocht, blauw met roze/rood. Deze:

http://www.esprit.nl/jers ... 8?referrer=direct-result#!ThumbDetailView

Bij het bestellen had ik alleen even gemist dat de rug zo laag is. Hij valt net boven mijn bh-bandje. Kan ik het dan wel zonder jasje aan naar mijn werk (ambtenarenomgeving, dus niet superzakelijk)? Een jasje/vestje vinden dat hierbij past is natuurlijk een onmogelijke opgave. Ik houd de jurk wel, want verder zit en staat hij hartstikke leuk. Gewoon in je vrije tijd kun je toch wel met zo'n blote rug (boodschappen of op het schoolplein )?
Alle reacties Link kopieren
ik vind het prima kunnen,

werk zelf ook in een niet zo zakelijke omgeving.. en zou ook zoiets wel dragen ;)
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Ik moet zeggen dat ik de rug weinig schokkends vind hoor en het dus gewoon vind kunnen :-)
Alle reacties Link kopieren
Jahoor.
Oh echt?! Een decollete met dezelfde diepte vind ik nooit zo'n probleem, maar een blote rug vind ik dan weer veel bloteriger. Grappig dat jullie dat dan prima vinden kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Jawel, alleen niet met blote benen op het werk met een donkere panty kan het prima! En in de vrije tijd wel lekker met blote benen
Het enige dat niet kan is dat model dat het jurkje showt..jesus wat eng :D
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het sowieso geen kantoorjurkje.

Hoop dat het bij jou mooier staat dan bij het model.
Alle reacties Link kopieren
Kan prima.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bij mij valt hij wel wat anders dan bij het model op het plaatje. Ik vul hem wat meer op, en bij mijn armen sluit hij nauw aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tomcatxx schreef op 29 mei 2015 @ 14:35:

Het enige dat niet kan is dat model dat het jurkje showt..jesus wat eng :D



Eng? Ik zie gewoon een mooie vrouw.



To, waarom zou het niet kunnen? I.c.m. mouwtjes, ronde hals en zwierige onderkant vind ik niets spannends aan die halfblote rug.

Als je halflang/lang haar hebt kun je het los dragen, zodat je rug wat minder bloot is voor je gevoel.
quote:diana_banana schreef op 29 mei 2015 @ 14:40:

[...]





Eng? Ik zie gewoon een mooie vrouw.



Ik zie een heel mager en bleek meisje dat er uitziet alsof ze ernstig ziek is.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een lager uitgesneden rug verwacht. Dit model kan best hoor
Ik vind ook dat het goed kan.
Kan prima, maar een donkere panty erbij zoals iemand voorstelt, lijkt me geen gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk jurkje en ik zou em zeker ook naar het werk dragen! Inderdaad wel een beetje zakelijk afstylen, mooie pumps en een panty. Ik kan me trouwens voorstellen dat er ook nog wel een vestje bij te vinden is, in die kleur roze-rood.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tomcatxx schreef op 29 mei 2015 @ 14:45:

[...]





Ik zie een heel mager en bleek meisje dat er uitziet alsof ze ernstig ziek is.Echt? Ik zie een mooie lange vrouw met een tengere bouw. Maar ik vind het jurkje niet bij haar figuur passen.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij op mijn werk (ook ambtenarenapparaat) zouden ze het niet echt waarderen. Ik denk dat het dus echt afhangt van de plek waar je werkt en de kleding die jij en je collega's aan doen naar werk..



Wel leuk jurkje trouwens
Alle reacties Link kopieren


Ik zie niks raars aan dat jurkje hoor, vind 'm juist wel degelijk.

Alleen dat "model" dat 'm draagt...tikkie eng.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt een beetje op een zieke versie van Lieke van Lexmond.



Wel leuk jurkje. Juist mooi met wat meer ronde vormen. Rug is niet zo heel bloot hoor, ik zag bijna een soort billenjurk voor me.
Stel dat er een bouwinspecteur of controleur van de belastingdienst langs komt in deze jurk. Is dat raar?
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 29 mei 2015 @ 15:46:

Stel dat er een bouwinspecteur of controleur van de belastingdienst langs komt in deze jurk. Is dat raar?Als het een man is is het wel een tikkie raar, ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet kunnen nee.
Alle reacties Link kopieren
Leuk als je 6 bent
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 29 mei 2015 @ 15:46:

Stel dat er een bouwinspecteur of controleur van de belastingdienst langs komt in deze jurk. Is dat raar?

Als een mannelijke ambtenaar dit aan heeft is het wel raar natuurlijk.

Maar je bedoelt zeker als er een ambtenaar bij jou op de zaak langs komt en jij hebt dan dat jurkje aan?

Dat kan best hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven