Mode & Beauty alle pijlers

Kan ik dit jurkje nog dragen en zo ja, hoe?

28-06-2016 22:40 255 berichten
Ik heb jaren geleden dit jurkje gekocht:

http://www.x-clusief.nl/a ... e-top-van-object-maat-36/

Ik pas het nog en het staat me leuk, maar ik vind het te kort, dus het hangt maar in de kast.



Kan ik dit nog dragen? Zo ja, wat kan ik eronder aan zodat ik niet het gevoel heb dat ik in mijn onderbroek over straat ga? Kan ik het eventueel in een zakelijke omgeving dragen?

Ter info, ik ben 45+
Alle reacties Link kopieren
Jurkje?
Panty's eronder of als het je écht te kort lijkt eventueel een legging (nu krijg ik waarschijnlijk de hele VIVA-legging-politie over mij)?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie een lange top, zeker geen jurkje... Ik zou m dus ook combineren met een skinny (spijker of een rustige kleur), maar absoluut niet met blote benen of dunne panty. Of t moet zijn dat je m aanschiet over je bikini op t strand...
Het wordt verkocht als top, niet als jurkje. Waarschijnlijk is hij daarom zo kort
Er staat 'lange top' dus dat lijkt me duidelijk. Skinny eronder. Zakelijk kan dit alleen als je ook in bijv. spijkerbroek met gympen naar je werk mag.
Alle reacties Link kopieren
Skinny eronder? Het heet een top dus zal wel geen jurk zijn toch?
Je kan me alles wijs maken, maar dat is absoluut geen jurk. Ook geen jurkje.
Ik zie ook geen jurk. Skinny eronder dus.
Het is een top/tuniek. Dus je kunt het als zodanig dragen.
quote:_lupine_ schreef op 28 juni 2016 @ 22:43:

Het wordt verkocht als top, niet als jurkje. Waarschijnlijk is hij daarom zo kort Aaaah, dat kon ook niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Jij noemt het wen jurkje en de aanbieder in de link een top, dus daar zit waarschijnlijk ook het gevoel dat je jurkje te kort is.

Ik zou hem niet dragen in een zakelijke omgeving, maar in je vrije tijd en dan met een skinny broek eronder, bijvoorbeeld in deze kleur:

Haha, jullie zijn wel eensgezind, een skinny dus.

En kan ik nog met die flappen gezien worden? Of is dat inmiddels uit?
Ik zou er zelf dan weer eerder een zwarte of grijze broek dragen.
Hier zie je 'm in het groen.

http://www.shopfreak.nl/a ... ject-jurk-mt-40-20160265/



Ik vind hem erg lang voor een top...
Skinny eronder kan leuk zijn inderdaad, maar moet dan wel je smaak zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tot hoever komt hij bij jou? Zo ver als de groene? In dat geval in de winter dragen met lang vest, dikke pantys en laarzen of gympies. Overigens vind ik het geen zakelijke kleding.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, die flappen vind ik echt niet mooi.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Zwarte kokerrok
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem alleen privé dragen. Met een spijkerbroek en een kleurige vrolijke ketting.

Misschien zelfs met gympen. Maar ik hou van casual, beetje sportief en kleur



Als ik heel eerlijk ben, zou ik gewoon wat nieuws kopen. Hij hangt niet voor niks al zo lang in de kast.

Als zomer/strand jurkje zou hij kunnen, maar hij is zwart. Vind ik niet vrolijk voor de zomer.



Trakteer jezelf op een mooie nieuwe jurk die je zo aan kunt trekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het erg gedateerd overkomen. En alle laagjes geven een rommelig effect en maken je denk ik optisch kilo's zwaarder dan je bent
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Het is een jurk. Bij bloot gevoel helpt een broekje met pijpje eronder.

Kan je dus zeker nog dragen deze zomer, met een hakje of ballerina.
quote:SweetFirefly schreef op 28 juni 2016 @ 23:19:

Ik vind het erg gedateerd overkomen. En alle laagjes geven een rommelig effect en maken je denk ik optisch kilo's zwaarder dan je bent

De winkels hangen vol op dit moment met laagjeskleding. Ik heb er dit jaar toevallig twee tops van gekocht. Maar goed, ik ben ook 45+



TO, een pallazobroek of een kokerrok zijn er beide zeer geschikt voor.
Een pallazobroek en een kokerrok vind ik echt totaal niet staan bij die top.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven