Mode & Beauty alle pijlers

Kerastaseproducten van de kapper

13-09-2012 21:29 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gebruikt er ook shampoo en conditioner voor je haar van Kerastase van de kapper?En hoe bevalt het,gaat je haar er echt mooier en gezonder van uitzien zoals de kapper belooft??
Mijn moeder was er heel tevreden over, maar het werd zo belachelijk duur dat ze overgestapt is naar een ander merk.
Alle reacties Link kopieren
Had ooit een kapper die het ook gebruikte in de salon en voor de verkoop. Het is wel fijn spul maar erg prijzig.
Ik heb goede verhalen gehoord over een spray tegen droog haar van dit merk. Zie de spullen ook altijd staan bij mijn kapper. Hoe duur zijn de producten dan eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Volgens een vriend die leerlingkapper is zou het gewéldig moeten zijn. Maar om nu ruim 20 euro neer te tellen voor een fles shampoo? Ik lees geïnteresseerd mee..
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ook goeie dingen van gehoord van de kapster maar ik weiger zo belachelijk veel geld meer te tellen voor shampoo.
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 13 september 2012 @ 22:15:

Ik heb goede verhalen gehoord over een spray tegen droog haar van dit merk. Zie de spullen ook altijd staan bij mijn kapper. Hoe duur zijn de producten dan eigenlijk?



Her ligt eraan wat je wil aanschaffen welke shampoo,en conditioner, maar de shampoo was iets van 18 euro en vanaf 20 euro de conditioner Heb eens zo 'n haarmasker in mijn haar gehad die was wel erg fijn werd er nog een warme handdoek om heen gewikkeld.

Maar zo'n pot haarmasker kostte ook iets van 33 euro.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn kapper hebben ze deze maand een aanbieding,Shampoo,conditioner en elixer voor 39,95!!Vind het wel meevallen,ga er waarschijnlijk een maand of 3 mee doen dus.Belangrijker vind ik dat het goed is.
Ik heb heel lang de conditioner gebruikt. Het rook zo lekker en je had er altijd maar heeel weinig van nodig om het haar zacht te krijgen.

Inmiddels ga ik al een tijd naar een andere kapper waar ze geen Kerastase verkopen. Nu gebruik ik producten die je bij de drogist kunt halen maar van die conditioners heb ik meer nodig dan dat ik van Kerastase gebruikte.
Alle reacties Link kopieren
quote:dirtsa41 schreef op 13 september 2012 @ 23:02:

Bij mijn kapper hebben ze deze maand een aanbieding,Shampoo,conditioner en elixer voor 39,95!!Vind het wel meevallen,ga er waarschijnlijk een maand of 3 mee doen dus.Belangrijker vind ik dat het goed is.is dat een aanbieding die bij iedere kerastasekapper is?
Alle reacties Link kopieren
Heb net vorige week shampoo en conditioner gekocht. 19,95 euro per fles, behoorlijk aan de prijs inderdaad. Maar het ruikt heerlijk en mijn haar is echt heel zacht. Weet nog niet wat ik doe als het op is, vind het duur...
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik het al een poosje,, erg prijzig maar ik zweer er bij. Vooral inderdaad de spray voor pluizig haar, word het super mooi glad van.

Tevens gebruik ik ook alles van 1 lijn ik denk dat dat ook wel werkt zoals ze beloven
Alle reacties Link kopieren
Op de site van kapperskorting kan je t bestellen daar hebben ze bijna alles!
Leukemode hoe heet de spray voor pluizig haar? Ik heb zelf last van droge punten, helpt het daar ook goed tegen?
Alle reacties Link kopieren
Het is met die dure shampoo's net als met die dure cremes.

De een zweert erbij de ander vind het onzin.



Als je bedenkt dat de creme van de aldi als één van de beste uit de test kwam.



Het zal best goed spul zijn maar je betaald voor een groot gedeelte voor de naam.



Iemand schreef dat het zo lekker ruikt. Nou voor dat geld kan je ook een flesje parfum halen en dan blijft de geur langer hangen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat het lekker ruikt vind ik ook niet zo belangrijk idd. Wel dat het een goed product is. Bevat het siliconen eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:leukemode schreef op 13 september 2012 @ 23:57:

Ik gebruik het al een poosje,, erg prijzig maar ik zweer er bij. Vooral inderdaad de spray voor pluizig haar, word het super mooi glad van.

Tevens gebruik ik ook alles van 1 lijn ik denk dat dat ook wel werkt zoals ze belovenDus het is wel een goede aankoop.Ga het gewoon uitproberen,het is toch een aanbieding!!
Alle reacties Link kopieren
Die spray is van de soleil lijn, als je op kapperskorting.nl kijk zie je m! Je hebt er trouwens ook 1 van de oleo lijn, die weet ik even niet bij naam..

Heb ook vandaag net nieuwe producten binnen gehad van de " voor gekleurd haar" lijn, echt top spul dus je hebt een goede aankoop gedaan
Alle reacties Link kopieren
Sugarmiss, je hebt inderdaad gelijk, de 1 vind het grote onzin en de ander vind het top!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven