Mode & Beauty alle pijlers

Kleding die je thuis draagt.

15-07-2012 16:15 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie hier regelmatig foto´s van outfits die mensen dragen als ze thuis zijn. Dan zie ik mooie outfits waarvan ik denk, goh, draag je die thuis.



Ik beken, als ik thuis ben draag ik een trainingsbroek en een shirt en/of een vest.

Als ik weggeweest ben is het eerste wat ik doe, naar boven lopen en mijn oude plunje aan. Maar inmiddels voel ik mij wel een slons

De reden dat ik oude kleren aantrek is omdat ik 3 katten hebben en dan snel onder de haren zit. Dit vind ik zonde van mijn goede kleding.



Wat hebben jullie thuis aan?
Als ik de hele dag thuis ben dan draag ik ook sloeberkleding. Maar als ik 's middags weg moet dan ga ik niet eerst mijn sloeberkleding aantrekken om me later alsnog te moeten omkleden. Als ik thuiskom dan houd ik ook gewoon aan wat ik die dag aanhad. Mijn schoenen verruil ik wel voor slippers of sloffen.
Alle reacties Link kopieren
Haha, heel herkenbaar.

Ik kleed me ook direct om als ik thuis kom. Een joggingsbroek en een tshirt of een vestje. Ik heb veel leuke kleding en die wil ik graag goed houden. Dus die draag ik alleen buitenshuis anders zit ik binnen de kortste keren onder de kattenharen of krijg ik kleine gaatjes of haaltjes van de kattenageltjes.

Daarnaast vind ik een joggingbroek ook lekkerder zitten als ik lange dagen moet studeren of een filmpje op de bank kijk.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook alles bestand tegen katten. Zodra mijn mooie kleding wat versleten is, draag ik het in huis. De katten willen nog wel eens met hun nagels blijven hangen als ze op schoot zitten te `klauwen´ (tijdens het spinnen).
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
Het ligt er een beetje aan. Als ik nette kleding aan heb die lekker zit dan hou ik die gewoon aan als ik thuis ben. Zit het niet lekker dan trek ik een wat wijdere yogabroek aan en daarbij een t shirt en een vest van sweatstof of fleece. Maar ik wil me soms gewoon mooi voelen voor me zelf (of vriend haha) en dan hou ik de kleding die ik overdag aan had gewoon aan. Katten heb ik niet maar zou je niet gewoon een oude handdoek/dekentje kunnen pakken als je ze op schoot neemt zodat je kleding niet vies wordt? Kan me voorstellen dat je ook wel eens wat anders aan wilt dan een trainingsbroek.
Ik heb gewoon aan wat ik elders ook aan heb. Scheelt wel dat ik geen huisdieren heb. Alleen mijn schoenen trek ik wel vaak uit maar dat is meer omdat voornamelijk hakken vaak strepen geven op mijn laminaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag thuis gewoon mijn 'buitenkleding'. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik vooral jurken, shirts en rokken gemaakt van jersey stof draag en leggings daaronder. Dus dat zit sowieso al comfortabel. Het grappige is dat ik vaak complimenten krijg over mijn kledingkeuze....
Moet eerlijk bekennen dat ik 's avonds vaak een joggingbroek met shirtje draag. Heerlijk. Overdag heb ik "werkkleding" naar het werk aan. Dit is netjes en dat wil ik ook graag houden.



Thuis overdag heb ik vaak een spijkerbroek met shirtje aan. In ieder geval iets wat makkelijk zit. Ik heb kleine kinderen die vaak met vieze handjes of gezichtjes een knuffel komen geven.
Wat ik 's ochtends aantrek, trek ik 's avonds voor het naar bed gaan weer uit, als ik werk dan.



Met schoonmaken/klussen een trainingsbroek of oude spijkerbroek.
thuis en niet meer weg= joggingbroek met shirtje, ook wel nodig ook met een huis vol cavia's die knagen alles kapot, dus vooruit de joggingbroek mag ook stuk
Alle reacties Link kopieren
Ik heb uit en thuis bijna altijd dezelfde kleding aan. Alleen als ik in de tuin werk, een joggingbroek. Hakken uit vanwege het geklik op laminaat.
Alle reacties Link kopieren
Mijn mooie/chique kleding bewaar ik voor als ik echt wat ga doen buitenshuis, zoals jurkjes, rokken en mooie hakken. Die draag ik als ik ga stappen, uiteten, etc. Naar college en werk vaak wat comfortabelere kleding: jeans en een blouse, shirt, top, blazer.



Als ik echt thuis blijf vaak een joggingbroek of simpele jeans, vest of hoodie.
Alle reacties Link kopieren
Doordeweeks meestal gewone kleding en in het weekend of op luie dagen komt het slobberspul soms uit de kast. Maar niet te vaak want vind het leuk om er mooi bij te lopen, en ook voor vriend wil ik wel een beetje aantrekkelijk blijven (al vind hij slobber ook wel leuk soms ;).
Als ik thuis blijf dan trek ik altijd iets comfortabels aan; een korte broek of een joggingbroek met een shirtje en slippers. Als ik thuiskom van werk of iets dergelijks dan verruil ik meteen mijn jeans/pantalon voor een joggingbroek en mijn schoenen gaan direct uit.
Als ik de hele dag in huis ben draag ik een joggingbroek en shirtje of t-shirt. Als ik moet werken en daarna thuis kom kleed ik me ook bijna altijd meteen om in pyama/jogginbroek met shirt. Dit omdat wij ook katten hebben en ik alles en beetje netjes wil houden maar ook omdat ik dat gewoon veel lekkerder vind zitten.

En dan denk ik maar, als dat van die kleine dingen zijn waar ik zo van geniet, dan moet ik dat vooral doen
Alle reacties Link kopieren
Zodra ik thuis kom trek ik altijd een chilloutfitje aan. Joggingbroek of lekker een oversized sweater. Dit doet mijn vriend trouwens ook. Overdag meestal hoge hakken en nette kleding, dus ja.. Ben er dan wel klaar mee..



Het schijnt overigens wel slecht te zijn voor je relatie om sloeberig op de bank te hangen ;)



O ja, en zo snel mogelijk mn haar in een knot zo hoog mogelijk op mn hoofd
Alle reacties Link kopieren
Thuis draag ik zo min mogelijk, dus maxi jurken, shortjes met een hempje of een jurkje.



Na jaren commentaar van man en dochter dat sommige huisoutfitjes echt een beetje smoezelig waren zorg ik nu dat ze op zijn minst matchen en vlekloos zijn. Moet zeggen dat ik daardoor ook makkelijker ff naar de winkel ren of bezoek ontvang zonder om te kleden.
Wow... Ik draag thuis en op mijn werk hetzelfde en kleed me één keer per dag aan en uit afgezien van of ik ga sporten, dan één keer vaker. Dus.....
Alle reacties Link kopieren
Zo makkelijk mogelijke kleding doorgaans. Altijd blote voeten, en het liefst één makkelijke jurk ofzo
Alle reacties Link kopieren
Na het werk trek ik mijn nette kleding (pak, nette jurk/rok met blazer, hoge hakken) meestal wel uit. Ik douche of stap in bad en kies dan - afhankelijk van hoe mijn avond eruit ziet - een makkelijker outfit. Denk aan een eenvoudig jurkje met legging of een spijkerbroek met shirtje.



Maar ik ga zeker niet als Ma Tokkie een hele dag in een joggingbroek rondlopen in huis. Eigenlijk wil ik er altijd verzorgd uit zien thuis.



Soms trek ik 's avonds een yogabroek met een leuk shirt en vestje aan als ik een avondje bankhangen heb gepland, maar ik vind het belangrijk om er thuis ook leuk bij te lopen, ook voor mijn vriend. Kan het ook erg waarderen als hij moeite blijft doen voor mij.



Verbaas me dat er zoveel forummers zijn die zich gerust de hele dag in een joggingbroek kleden... Vind het persoonlijk een beetje raar om er wel aantrekkelijk uit te zien voor werk en dan thuis als een slons...
Alle reacties Link kopieren
quote:melissa84 schreef op 15 juli 2012 @ 16:52:

Zodra ik thuis kom trek ik altijd een chilloutfitje aan. Joggingbroek of lekker een oversized sweater.Dat is best wel chill ja, als je het bij elkaar aantrekt is het een stuk warmer.
Alle reacties Link kopieren
Lilaemme, mijn vriend ziet me toevallig liever in mijn plofpak dan in nette kleren.

En ik maak hem graag blij.
Alle reacties Link kopieren
ik woon alleen, dus er is niemand die er aanstoot aan zal nemen als ik in een makkelijke outfit hier rondloop
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een witte 'harem'broek, legergroen topje en witte linnen blouse. Zit lekker maar wel toonbaar in geval van onverwacht bezoek ofzo. Ik ga hier niet mee de deur uit, dan zou ik er iets van een witte jeans of lange rok onder doen.
Voor mijn werk altijd strak in pakje, hoge hakken en alles erop en eraan. Thuis lekker makkelijk bv jeans, hemd en evt vestje of zo, blote voeten en haar in een knot. Heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven