Mode & Beauty alle pijlers

Kleding warm weer

24-08-2016 08:52 161 berichten
Blijf ik toch lastig vinden, is ook niet veel keuze.

Wat dragen jullie met dit hete weer?

Foto's is fijn!
Wat is er lastig aan?



Een jurk, rok, kort broekje, zomerbroek met top. Sandalen, sneakers, sleehakken. Keuze genoeg toch?
Alle reacties Link kopieren
Rok tot m'n knie, sandaaltjes en een luchtig t shirtje met hemdje er eronder. Ben aan het werk en het is hier ook al flink warm. Haar omhoog en weinig make up
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen plaatjesplakrechten, maar naar kantoor draag ik een rok met luchtige blouse/shirt, jurk, 7/8 pantalon met blouse/shirt en meestal pumps. Thuis verruil ik het voor een meer flodderig jurkje/rokje of korte broek en slippers of sneakers.
Alle reacties Link kopieren
vandaag hoef ik het huis niet uit. Dus dunne pyamashort en een hemdje, maar geen idee wat ik op kantoor aan zou moeten. Iets ademends.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Knielange katoenen rok (zwart) met wit mouwloos bloesje met print (heeft eigenlijk kleine vlindermouwen) en open schoenen met sleehak. Ik zit op mijn werk.
Alle reacties Link kopieren
Snap wat je bedoelt ja...Heb nu een maxi jurk aan met een split en sandaaltjes. Maar ben vrij.

Morgen werken en dan mag het allemaal weer niet te strak en bloot.

Dus pantalon en blouse
Alle reacties Link kopieren
Een bruine rok tot net boven mijn knieën en een blauw topje. Als ik terug ben van de boodschappen een zomerjurk die heel lekker zit maar niet echt goed staat. Met slippers er over onder, sandalen krijg ik zo snel blaren van bij mijn hiel.
anoniem_303817 wijzigde dit bericht op 24-08-2016 08:58
Reden: Het is nog vroeg..
% gewijzigd
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Rok tot knieën, blouse, sandalen en panty. Laatste omdat mij schaam voor mijn benen..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Niets
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wijde hele dunne rok tot de knie, shirt met watervalhals en wijde mouwen. Daarover nu nog een luchtige kimono. Die houd ik zo lang mogelijk aan, ik trek het liefst zo laat mogelijk dingen uit, zodat ik nog iets heb om uit te trekken
Alle reacties Link kopieren
Op mijn werk blaast de airco, draag ik iets luchtigs (maar netjes) met een jasje/vestje (als ik zeker geen bezoek heb). Jasje gaat uit zodra ik buiten kom en een klap krijg van de hitte

Als ik thuis kom verruil ik de pumps voor slippers.
Alle reacties Link kopieren
Lekker mn boerkini
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op kantoor. Ben omringd door mannen in pak, en de airco staat hier al flink te blazen. Het wordt hier niet warmer dan een graad of 19, dus ik ga niet te luchtig.

Draag een lichtblauwe pantalon, wit kanten hempje en daaroverheen een gestreept vest. (Dat kan uit als ik naar buiten ga). Ik draag wel mijn (nette) sandaaltjes, omdat gisteren mijn voeten wel heel warm waren.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 24 augustus 2016 @ 08:58:

Rok tot knieën, blouse, sandalen en panty. Laatste omdat mij schaam voor mijn benen.. Mijn god vrouw trek toch uit die panty. Echt niemand gaat je daar maar een onsje minder lief/slim/wijs/aardig door vinden. Sterker nog, ik vind je niet wijs als je op dit moment wél een panty draagt! Of je moet toevallig een beroep hebben waarbij blote benen echt niet kunnen?
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Kniebroek van parachutezijde en een spaghettitop, met slippers.
Alle reacties Link kopieren
quote:whosthatgirl schreef op 24 augustus 2016 @ 09:08:

Ik ben op kantoor. Ben omringd door mannen in pak, en de airco staat hier al flink te blazen. Het wordt hier niet warmer dan een graad of 19, dus ik ga niet te luchtig.

Draag een lichtblauwe pantalon, wit kanten hempje en daaroverheen een gestreept vest. (Dat kan uit als ik naar buiten ga). Ik draag wel mijn (nette) sandaaltjes, omdat gisteren mijn voeten wel heel warm waren.19 graden?! Brrr! Dan zou ik in een dik vest zitten.
quote:mamsvan schreef op 24 augustus 2016 @ 08:58:

Rok tot knieën, blouse, sandalen en panty. Laatste omdat mij schaam voor mijn benen..

Je hebt gelijk! Als mensen je zien zonder panty dan ontstaan er opstootjes en gaan ze je massaal uit staan lachen en joelen je uit, vast.



Ik denk eerder dat je zwaar voor gek loopt met die panty.
Alle reacties Link kopieren
quote:Schaap_Veronica schreef op 24 augustus 2016 @ 09:09:

[...]



Mijn god vrouw trek toch uit die panty. Echt niemand gaat je daar maar een onsje minder lief/slim/wijs/aardig door vinden. Sterker nog, ik vind je niet wijs als je op dit moment wél een panty draagt! Of je moet toevallig een beroep hebben waarbij blote benen echt niet kunnen?Ok oké ik trek hem uit.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 24 augustus 2016 @ 08:58:

Rok tot knieën, blouse, sandalen en panty. Laatste omdat mij schaam voor mijn benen..



Eh...



Waarom koop je dan geen maxi-rok of jurk?? Of een wijde, linnen broek. Nu een panty dragen is vragen om een candida-infectie. Als je je al schaamt voor je benen, nou, dan wil je die infectie al helemaal niet.



En benen knappen behoorlijk op van een kleurtje. Koop een fles bruin-zonder-zon, of beenmake-up.



On topic; een luchtig jurkje. Wel redelijk netjes overigens, ik ga zo werken. Als ik straks thuiskom trek ik een oud katoentje aan maar dat ziet dan toch niemand.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
quote:Schaap_Veronica schreef op 24 augustus 2016 @ 09:09:

[...]



Mijn god vrouw trek toch uit die panty. Echt niemand gaat je daar maar een onsje minder lief/slim/wijs/aardig door vinden. Sterker nog, ik vind je niet wijs als je op dit moment wél een panty draagt! Of je moet toevallig een beroep hebben waarbij blote benen echt niet kunnen?Inderdaad! Ik schaam me voor mijn buik dus ik draag eigenlijk altijd corrigerende hemdjes maar geen haar op mijn hoofd die daar nog aan denkt met deze temperaturen. La ma lekker schudden die handel.
quote:Ceylon schreef op 24 augustus 2016 @ 09:13:

[...]





Eh...



Waarom koop je dan geen maxi-rok of jurk?? Of een wijde, linnen broek. Nu een panty dragen is vragen om een candida-infectie. Als je je al schaamt voor je benen, nou, dan wil je die infectie al helemaal niet.



En benen knappen behoorlijk op van een kleurtje. Koop een fles bruin-zonder-zon, of beenmake-up.Ik smeer altijd wat dekkende foundation op mijn benen. Ziet er heel goed uit (al zeg ik het zelf )
Alle reacties Link kopieren
Ik zit op mijn werk dus ik draag een nette spijkerbroek met een shirtje. Airco staat hier aan dus heb ook nog een vestje in mijn tas zitten. Eigenlijk draag ik ook altijd lange broeken, want ik hou niet van blote benen en mijn huid al zeker niet zeg maar.
Estranged met een hoofdletter D
Alle reacties Link kopieren
Ik draag een maxi jurk van chiffon. Niet zo'n zak maar een mooie met een goed model. En dan pumps eronder met een klein hakje.
Op mijn werk draag ik een lange zomerbroek (gister een witte) met een shirtje met korte mouwen. En een vest voor als het koud is door de airco. Daarbij open sandalen met sleehak.



Vandaag ben ik vrij en draag ik een wit zomerjurkje tot boven de knie, mouwloos en met een diepe V-hals. Ik heb lelijke benen maar mensen die zich daaraan storen kijken maar de andere kant op...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven