Mode & Beauty alle pijlers

Klein bikini broekje

24-02-2017 19:08 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik ben opzoek naar een bikini broekje, dat geen string-broekje is maar aan de zijkant breder mag zijn dan normaal en aan de achter kant korter. Dit is naar mijn idee niet sletterig, ik ben trots op mn lichaam dus vind niet dat dit dan TE is.

Ik vind dit heel mooi en een vriendin van mij had die vorig jaar bij de mango vandaan, alleen verkopen die nog geen bikini's.

Ik ga binnenkort op vakantie dus hoop dat iemand een tip heeft, van een betrouwbare site/winkel waar ik deze broekjes kan kopen?



Houd graag de kritiek voor je
Alle reacties Link kopieren
Als je naar een warm land gaat, zou ik gewoon wat extra geld meenemen en ter plaatse shoppen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
In je eerste post al vragen om onze kritiek voor ons te houden. Bijzonder hoor....
Alle reacties Link kopieren
Vraag of je die van je vriendin mag lenen.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Ik denk dat je nu vooral het beste online terecht kan, heb weinig bikini's in de winkels zien liggen de laatste tijd.
Ik vind dat echt spuuglelijk, ieuwwwwww!
Ik snap niet precies wat je bedoelt. Ik had vroeger een bikini waar mijn halve bil in viel en waarvan het voorstuk ongeveer 4 cm breed was. Bedoel je zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen plaatje?

Uit je beschrijving kan ik niets opmaken
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Loca_Loca schreef op 24 februari 2017 @ 19:13:

Ik vind dat echt spuuglelijk, ieuwwwwww!Jij snapt wat ze bedoelt?
Alle reacties Link kopieren
Waarom verwacht je kritiek?

Je schiet bij voorbaat al in de verdediging alsof je het zelf niet vind kunnen.
Ik snap wat je bedoelt! Als je een mooi lichaam hebt vind in het zelf wel mooi! Ik had vorig jaar een bikini besteld op Ali expres, en ik kreeg toen een super leuke bikini thuis gestuurd, helaas (voor mij want ik heb niet zulke mooie billen/lichaam) zat er zo'n klein broekje bij! Ik heb hem dus nooit gedragen
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.nl/url ... rW5w&ust=1488046543275430



zoiets



@sugarmiss



Ik zag meerdere posts hierover en ik zag vooral mensen reageren met kritiek, erg makkelijk via je computer, maar het enige wat ik nodig heb is iemand die mij kan helpen :$
Zoiets als dit denk ik?



In dat geval is het makkelijk, want dat is wel aardig de trend nu. Primark hangt er bijvoorbeeld barstensvol mee
De Bijenkorf hangt al vol met bikini's.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat bij de juiste billen ook heel charmant! Zou het niet in Nederland dragen, maar op vakantie wel.

Ik heb hem 2 jaar geleden bij de primark gekocht, weet niet of ze al wat hebben nu.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 24 februari 2017 @ 19:20:

Zoiets dit ik? [img]http://www.beautylab.nl/wp-content/uplo ... roekje.png[/img]



In dat geval is het makkelijk, want dat is wel aardig de trend nu.Jaa zoiets!
Alle reacties Link kopieren
quote:bumbly schreef op 24 februari 2017 @ 19:21:

Ik vind dat bij de juiste billen ook heel charmant! Zou het niet in Nederland dragen, maar op vakantie wel.

Ik heb hem 2 jaar geleden bij de primark gekocht, weet niet of ze al wat hebben nu.Jaa inderdaad! is ook alleen voor op vakantie! Maar thanks ga ik daar kijken
Niets mis mee toch, als het is zoals op die foto's? Ik begin er niet meer aan, maar als je strak in je vel zit kan dat best.
quote:tallgirlx schreef op 24 februari 2017 @ 19:19:

https://www.google.nl/url ... rW5w&ust=1488046543275430



zoiets



@sugarmiss



Ik zag meerdere posts hierover en ik zag vooral mensen reageren met kritiek, erg makkelijk via je computer, maar het enige wat ik nodig heb is iemand die mij kan helpen :$



Dat is raar dat je al zo doet, voordat er überhaupt iets aan de hand is.

Alsof mensen dan nog zin hebben om voor je te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wilmamaworden schreef op 24 februari 2017 @ 19:17:

Ik snap wat je bedoelt! Als je een mooi lichaam hebt vind in het zelf wel mooi! Ik had vorig jaar een bikini besteld op Ali expres, en ik kreeg toen een super leuke bikini thuis gestuurd, helaas (voor mij want ik heb niet zulke mooie billen/lichaam) zat er zo'n klein broekje bij! Ik heb hem dus nooit gedragenAhh thanks! Ga ik daar kijken!
Primark dus.

Vorige maand nog twee bikini's met soortgelijke broekjes gekocht.

Kwaliteit is om te janken, maar ik smijt ze na een vakantie weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze dit bedoelt



En mooi lijf of niet het is dus wél sletterig. Maar dat is blijkbaar toch wat je wil. Plannen voor een wilde vakantie?
quote:bumbly schreef op 24 februari 2017 @ 19:21:

Ik vind dat bij de juiste billen ook heel charmant! Zou het niet in Nederland dragen, maar op vakantie wel.

Ik heb hem 2 jaar geleden bij de primark gekocht, weet niet of ze al wat hebben nu.



Waarom niet in NL?

Dit kan toch overal?
[IMG]https://www.mupload.nl/img/pqnfm9oroddr0.png[/IMG]



Dit was de bikini van Ali expres
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 24 februari 2017 @ 19:22:

Niets mis mee toch, als het is zoals op die foto's? Ik begin er niet meer aan, maar als je strak in je vel zit kan dat best.Nee vind ik ook! Alleen sommige mensen denken daar soms anders over helaas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven