Mode & Beauty alle pijlers

Klein bikini broekje

24-02-2017 19:08 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik ben opzoek naar een bikini broekje, dat geen string-broekje is maar aan de zijkant breder mag zijn dan normaal en aan de achter kant korter. Dit is naar mijn idee niet sletterig, ik ben trots op mn lichaam dus vind niet dat dit dan TE is.

Ik vind dit heel mooi en een vriendin van mij had die vorig jaar bij de mango vandaan, alleen verkopen die nog geen bikini's.

Ik ga binnenkort op vakantie dus hoop dat iemand een tip heeft, van een betrouwbare site/winkel waar ik deze broekjes kan kopen?



Houd graag de kritiek voor je
quote:nina1966 schreef op 24 februari 2017 @ 19:22:

Ik denk dat ze dit bedoelt

[img]https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/ ... inifun.jpg[/img]

En mooi lijf of niet het is dus wél sletterig. Maar dat is blijkbaar toch wat je wil. Plannen voor een wilde vakantie?



Serieus? Onzin!

Wat draag jij dan? Een enorme broek? Voor een gigantische kont?
[img]https://www.mupload.nl/img/pqnfm9oroddr0.png[/img]



Dit was de bikini van Ali expres
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 24 februari 2017 @ 19:22:

Ik denk dat ze dit bedoelt

[img]https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/ ... inifun.jpg[/img]

En mooi lijf of niet het is dus wél sletterig. Maar dat is blijkbaar toch wat je wil. Plannen voor een wilde vakantie?Haha nee, die bedoel ik niet
Alle reacties Link kopieren




bedoel je zo'n brazilian slipje? Leek mijn dochter ook wel wat, had ze gezien op Nelly.com (ok, moeders is wat minder fan, maar ik ben dan ook oud aldus mijn 15-jarige
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 24 februari 2017 @ 19:23:

[...]





Waarom niet in NL?

Dit kan toch overal?Omdat ik met mijn billen in zo'n broekje er iets te sexy uit zie, om per ongeluk jongeren van m'n werk tegen te komen. M'n man vind het ook onzin, maar zo zit het nou eenmaal in mn hoofd.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 24 februari 2017 @ 19:22:

Ik denk dat ze dit bedoelt

[afbeelding]

En mooi lijf of niet het is dus wél sletterig. Maar dat is blijkbaar toch wat je wil. Plannen voor een wilde vakantie?Ik vind dit dus niet slenterig, maar je moet geen kont als een maanlandschap hebben want dan vind ik het minder charmant.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 24 februari 2017 @ 19:28:

[...]





Ik vind dit dus niet slenterig, maar je moet geen kont als een maanlandschap hebben want dan vind ik het minder charmant.Ben topsporter dus dat komt wel goed denk!
Alle reacties Link kopieren
trouwens niet omdat ze het sexy vind of zo, is ze helemaal niet mee bezig. Ze vind dat ze in een "gewoon " bikinibroekje dubbele billen krijgt, ze heeft behoorlijk ronde billen en dan druk de rand van het slipje er wat in en komt er weer een bobbel onderuit (haar woorden). Bij zo'n model loopt het meer in 1 lijn
Alle reacties Link kopieren
http://www.brazilianbikin ... 45/?f=35-SET&order-by=new
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:nina1966 schreef op 24 februari 2017 @ 19:22:

Ik denk dat ze dit bedoelt

[img]https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/ ... inifun.jpg[/img]

En mooi lijf of niet het is dus wél sletterig. Maar dat is blijkbaar toch wat je wil. Plannen voor een wilde vakantie?



Pardon? Wat is er nu weer sletterig aan een bikini? Zo'n reetvangmodel is wel acceptabel? Vanaf welk formaat wordt een bikini sletterig?



TO zoek online op brazilian bikini, bij Nelly . com hebben ze die veel! Ik draag ze ook altijd, krijg veel complimenten en heb er super mooie billen in. In zo'n zakmodel gaan mooie billen vaak verloren. Gewoon lekker aandoen dus.
Alle reacties Link kopieren
Dan moet ze een maatje groter kopen xlong . Of met touwtjes aan de zijkant, kan ze hem losser of strakker maken..

Maar dat zal ze wel niet willen, als ze eenmaal wat in hun hoofd hebben..
Lach hard, duik diep, kom terug..
quote:tallgirlx schreef op 24 februari 2017 @ 19:23:

[...]





Nee vind ik ook! Alleen sommige mensen denken daar soms anders over helaasWaarom is het voor jou belangrijk wat andere mensen van je bikini vinden? Gewoon aandoen wat jij leuk vindt!
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 24 februari 2017 @ 19:32:

[...]





Pardon? Wat is er nu weer sletterig aan een bikini? Zo'n reetvangmodel is wel acceptabel? Vanaf welk formaat wordt een bikini sletterig?



TO zoek online op brazilian bikini, bij Nelly . com hebben ze die veel! Ik draag ze ook altijd, krijg veel complimenten en heb er super mooie billen in. In zo'n zakmodel gaan mooie billen vaak verloren. Gewoon lekker aandoen dus.Jaaa heb daar hele mooie gevonden! Thankyouu
Alle reacties Link kopieren
Ik kocht vroeger altijd hele bedekkende bikini's, maar mijn kont ziet er daarin vaak vierkant en niet appetijtelijk uit. Snap deze keuze dus zeker. Na 2 kinderen begin ik er alleen niet meer aan. Fijne vakantie TO!
Alle reacties Link kopieren
Een naam: Andres Sarda. Te koop bij Lincherie.

Ge wel dig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat hoog uitgesneden bikinibroekje vele malen beter staan dan de geheel bedekkende. [afbeelding]
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 24 februari 2017 @ 21:24:

Ik vind dat hoog uitgesneden bikinibroekje vele malen beter staan dan de geheel bedekkende. [afbeelding]Alleen als je ook dat model kont hebt. Ik heb platte billen, die moeten bedekt blijven voor ieders bestwil.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 24 februari 2017 @ 21:27:

[...]



Alleen als je ook dat model kont hebt. Ik heb platte billen, die moeten bedekt blijven voor ieders bestwil.Natuurlijk maar ik heb het dan ook over het meisje van de afbeelding.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb een paar onderbroeken van dat model gevonden in mijn kast.

Ze kruipen op, maar is zuiver katoen. Dat draagt fijn, maar met een iets plattere bil zit het wel anders.

Die zijn wel wat hoger en ik vond ze ook mooier dan een string.



Ik weet niet hoe ze heten. Zijn uit de vorige eeuw en echt underwear, maar van dikkere katoen.



Mango outlet http://www.mangooutlet.com/NL/search?kw=bikinislip

De top is ook leuk http://www.mangooutlet.co ... =63097594_99&n=1&s=search



Hier hebben ze nog wel bikini broekjes zoals deze http://www.mangooutlet.co ... =63037595_99&n=1&s=search



(* Is dit een Anne niem? *)



Het duurt alleen erg lang om het binnen te krijgen. O, en nu krijg ik weer spam op mijn telefoon
quote:Pumps_italiaans schreef op 24 februari 2017 @ 22:14:

Ik heb een paar onderbroeken van dat model gevonden in mijn kast.

Ze kruipen op, maar is zuiver katoen. Dat draagt fijn, maar met een iets plattere bil zit het wel anders.

Die zijn wel wat hoger en ik vond ze ook mooier dan een string.



Ik weet niet hoe ze heten.Hipsters of Brazilians.
Alle reacties Link kopieren
Asos heeft ook nog heel veel keuze in bikinis.



Alle reacties Link kopieren




Alle reacties Link kopieren
Ik vind het net iets te veel bil
Frankly my dear, I don"t give a damn
Bij sommigen vind ik het teveel bil, alsof hij net iets te krap is en omhoog getrokken wordt, en bij sommige bvind ik het mooi.



Zoals die turquoise een paar posts hierboven. Die is mooi, maar die zwarte uit dezelfde post zitten tever tussen de billen omhoog.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk model broekjes! Mocht ik van de zomer tevreden genoeg zijn over m'n billen, dan ga ik ook zo'n soort bikini halen.



Xlong, ik snap wel wat je dochter bedoelt. Ik heb zelf ook ronde billen, daarnaast worden die een groot vlak ofzo? Vind het niet echt mooi . Deze breken het geheel wat meer.



Fijne vakantie alvast TO!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven