Mode & Beauty alle pijlers

Kringloop koopjes

10-01-2012 12:31 1132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast vintage, ben ik ook gek op het afstruinen van kringloopwinkels. De sport van het zoeken, spotten, passen en scoren vind ik zo af en toe heerlijk. Het liefst doe ik het samen met andere liefhebbers, dan kan je ook nog eens topstukken voor elkaar vinden.



Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!
Alle reacties Link kopieren




Boek "La petite marquise" uit 1939. 5 euro.

Op Franse boekensites vanaf 20 euro.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
En voor Snoezekind 3 polo's en een t-shirt voor in totaal 20 euro.

O.a. 2 stuks van Tommy Hilfiger.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic is dit!



Dankzij dit topic ben ik ook eens gaan kijken in een kringloopwinkel in Dordrecht, en ik heb er 3 blazers gescoord!

Helemaal blij mee!



Volgende week wil ik even in Woerden gaan kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al mijn nette jasjes bij de kringloop gekocht. Mijn laatste aanwinst is een donkerblauw fluwelen jasje van Geisha, voor 4 euro. Er is wel een knoop af, daarom moet ik dus nog even 2 nieuwe knopen aannaaien.

Alle kleding die ik bij de kringloop heb gekocht draag ik ook gewoon naar mijn werk (Overheid), niemand die het ziet. De meeste complmenten krijg ik over een rok die ik zelf heb ontworpen (met behulp van 'Rok&co') en genaaid van een jaren 70 gordijn van de Kringloop!
Alle reacties Link kopieren
al 6 jaar stond een orginele rode oortjes zonder lijst op zolder, naar een lijstenmaker geweest, 400 euro... dacht ut niet...

maar ja, wat dan, nergens in gewone winkels deze afwijkende maat te krijgen namelijk....

en toen kwam ik bij de kringloop...

daar stond een lijst voor 4,50

wel een tijdelijke lijst, want plexi-glas ipv glas, maar dat zie je niet en we zijn gewoon blij dat dat ding eindelijk hangt
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag ben ik bij de kringloopwinkel in Woerden geweest. Heb daar een mooie blazer van Cecil gescoord voor ¤7,50, écht zo goed als nieuw! Ook nog twee mooie bloesjes ¤ 3,50 p. st., twee haske-hippe armbanden en vier kaarten voor mijn Postcrossing-hobby. Voor dit alles was ik ¤15,- kwijt. Merk wel dat het bij deze KL duurder is geworden, want ik heb nog bij de boeken gekeken en die waren nu ¤ 4,50 en ¤5,- en dat vind ik voor een KL best aan de prijs.
Alle reacties Link kopieren
Leuk jessie441!



Ik ga volgende week ook naar de KL in Woerden, hoop dat ze nog leuke blazers hebben!
Alle reacties Link kopieren
Welke ben je geweest in Woerden? Die in de havenstraat, zegveldse uitweg of die bij de Renault garage? Of zit er nog een andere die de moeite waard is?
Alle reacties Link kopieren
@Ola_Ola: die aan de touwslagersweg.

En bedoel je in de Havenstraat dat smalle winkeltje naast de steeg? Lijkt mij meer een antiekzaakje?
Alle reacties Link kopieren
Nou, ben vanochtend naar de KL in Woerden geweest, maar vond het zwaar tegenvallen qua kleding...



De volgende keer ga ik weer naar Dordrecht, daar ben ik de vorige keer erg goed geslaagd, en hebben ze veel leuke, mooie en zo goed als nieuwe kleding!
Alle reacties Link kopieren
Jessie in de havenstraat zit een nieuw winkeltje, bij de kruising met de kerkstraat. Maar ben er nog niet binnen geweest dus wat ze hebben weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een super leuk pakje gevonden bij de kringloop, hier was ik al lange tijd naar aan het 'smachten' maar nooit echt gevonden... en dan wel bij de kringloop! Heb er een leuk blogje over gemaakt voor geïnteresseerden



Alle reacties Link kopieren
Die is echt erg cute fd
Alle reacties Link kopieren
Dankje. Ben er zo blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Damessss ik heb op verzoek van velen een stukje geschreven met kringlooptips. Het is een flinke lap tekst in het Engels en staat op Fifties Darling. Ik mag niet linken, dus als je interesse hebt moet je je weg er zelf even naar zoeken en als iets niet duidelijk is moet je maar een berichtje sturen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Die is lief
Alle reacties Link kopieren
Goede tips, fiftiesdarling! En je hebt mijn vraag beantwoord, wat leuk!!



Ik heb vandaag een jasje van Mexx gescoord voor 5,-. Blazer model van een soort tweed stof met een zwart wit ruitje. Ben er blij mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:anne_lotte schreef op 09 mei 2012 @ 11:40:

Nou, ben vanochtend naar de KL in Woerden geweest, maar vond het zwaar tegenvallen qua kleding...



De volgende keer ga ik weer naar Dordrecht, daar ben ik de vorige keer erg goed geslaagd, en hebben ze veel leuke, mooie en zo goed als nieuwe kleding!Dordrecht ja? Waar zit 'ie?
Morgen ga ik in Assen naar "het goed"ik heb daar regelmatig leuke kleding kunnen kopen.

In Drouwernermond heb je Johns secondhandschop, daar daar is ook veel troep te vinden, maar het is zalig om er rond te lopen en te snuffelen ,ik heb er vorig jaar een schitterend ouderwets ijzeren wastafel gescoord.

Die staat nu in de kamer, geschuurd en geverfd met een mooie plant erop.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag heb ik een paar fantastische pumps gescoord bij de plaatselijke kringloop. Ze zijn van Sasha, van lichtgrijs echt leer met een zwarte lakleren neus. De hak is behoorlijk hoog, maar ik kan er goed op lopen.



Ik ben van plan om zondag naar de Bazaar in Berverwijk te gaan. Kun je daar een beetje leuk 'thriften'?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen echte kringloop-herinneringen aan de Bazaar... misschien her en der wat tweedehands? Maar niet toen ik er was... is inmiddels wel een aantal jaar geleden
Alle reacties Link kopieren
Op de Bazaar in Beverwijk valt dus niet zoveel te 'thriften', maar dat was niet erg want er waren genoeg andere dingen te zien. Het was een leuk uitje!

Er was een hal(letje) met tweedehands spul, waaronder ook kleding. Ik heb twee oude stukken gezien, een oranje jaren-60 jurk waar ik niet in paste en een tiroler klederdracht jasje in grijs met groen. Die laatste paste mij precies en heb ik gekocht voor 10 euro, ik ben gek op klederdracht.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind dat ook leuk, foto maken!
Hallo dames!



Leuk topic!! Ik was tot vanmiddag een 'kringloop-maagd', maar ik ben vanmiddag toch zo leuk geslaagd!! Willen jullie meedelen in mijn vreugde?

Ik heb gescoord: een doorschijnend rood-zwart geblokt jurkje, een doorschijnend zwart blousje met driekwart pofmouwtjes, ruches en witte doodskoppen erop, een strapless geblokt roze/wit/zwart geblokt jurkje tot net boven m'n knie en een dun zwart riempje. Voor 10 euro totaal! Ik ben zooooo happy! Wat kun je je toch goed voelen van shoppen

Hier ga ik zeker vaker heen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven