Mode & Beauty alle pijlers

Kruidvat. Oplichters!

23-02-2017 12:04 122 berichten
*wereldprobleem allert *



Ik heb al jaren een grafhekel aan het kruidvat met hun stomme 'van-voor' prijzen die nooit kloppen! Nu twee voor 1 (behalve die ene die jij wil natuurlijk en waarvan niks staat maar wel zo is.)



Afprijzingen die niet in de kassa staan. Bonnen die thuis niet blijken te kloppen.

Hun aanbiedingen die geen aanbiedingen zijn! Hun afprijzingen die geen afprijzingen zijn en het bewust misleiden daarmee van hun klanten.

Ik heb er al zoveel woorden aan vuil gemaakt. De bedrijfsleider erbij gehaald. Hoofdkantoor gebeld. Mailtjes gestuurd.

Uiteindelijk geven ze toe dat het gebeurd maar dat het van 'hogerhand' zo wordt bepaald. Wie die 'hogere handen' dan zijn weet niemand. Iedereen wijst naar de ander. Ik erger me er kapot aan. En ga deze winkel dan ook zoveel mogelijk uit de weg.



Vandaag weer. Kruidvat zit hier tegenover en ik had even snel haarlak nodig. Allemaal afprijzingen want nieuwe verpakking van aussi en elnett haarlak. Helft vd prijs en helft vd helft etc.

Grote oranje sticker erop.

Nú 6,90 ván 15,90

Ja daag, die haarlakken kosten nooit zoveel. Dus ik ermee naar het gewone schap gelopen en idd: de normale prijs werd als helft vd prijs verkocht mét actie sticker met hun originele verkoopprijs als ware het een machtig mooie aanbieding.

Ik ben de discussie aangegaan waar iedereen bij was (ja ik kan het dan toch niet laten )

En heb het pand onverricht ter zake verlaten en heb mijn lak bij de super gehaald



Jullie ook zo'n hekel aan deze (sowieso al veel te krappe) rotzaak?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje. Wat een wereldprobleem.
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
Als je zo'n hekel aan die winkel hebt, ga je er toch gewoon niet meer naar toe?
En het komt niet in je op om die 'rotzaak' te vermijden als je je er alleen maar over kunt ergeren?
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je de discussie aan dan?



Ik koop het dan gewoon niet. Kom daar sowieso niet, heb een hekel an slalommend hordelopen.
Alle reacties Link kopieren
Goeie! Ik moet er vanmiddag even langs, bijna vergeten.
If you don't have anything nice to say, come sit by me and we can make fun of other people together
Nou een hekel is een groot woord. Ik vind het met name een ongeordende bende. Het liefst ga ik naar de Duitse DM. Deze winkel is erg netjes en stukken goedkoper.

Moet je wel een beetje aan de grens wonen, meteen even goedkoop tanken
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom ga je naar een winkel, die je zoveel mogelijk uit de weg gaat, en dan vervolgens toch je lakje bij de super halen? Waarom ging je niet meteen naar de super?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik vind het juist een fijne winkel. Nooit problemen. En ik haal er heel wat koopjes vandaan. Vandaag weer een metalen Wilkinson Sword scheerapparaat voor 1,50.

En haarlak van 15,90 heb ik nog nooit zien staan.....
Zo heb ik een hekel aan de bonuskaart van AH zo onhandig. Geef me gewoon de korting of niet, maar schaf de bonuskaart af!



Zo dat is eruit!
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, ik vind juist altijd dat Kruidvat inderdaad de goedkoopste is qua aanbiedingen. En de normale prijs is ook vaak goedkoper dan de normale prijs in andere drogisten of de supermarkt. Herken jouw klacht dus echt niet.
Am Yisrael Chai!
Waarom boycot je die winkel dan niet? Je hoeft er niet te komen he, een drogist is in principe een overbodige winkel, alles wat je er kunt halen, kun je ook in de supermarkt krijgen (of evt apotheek, parfumerie, van die op=op voordeelshops)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de (of het?) Kruidvat jaren geleden al verruilt voor de veel vriendelijkere Etos. Hoewel ik daar ook weer heel weinig kom eigenlijk, tandpasta en deo hebben ze tenslotte ook bij de supermarkt regelmatig in de aanbieding. De rest koop ik elders.



Niemand verplicht je om naar Kruidvat te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Sjee. Wat een drama. En de volgende winkel waar ze haarlak verkopen is 80 kilometer verder? En daar moet je dan lopend heen?
Alleen vervelend omdat ik het heel moeilijk vind er iets te vinden.



Maar als het je zó hoog zit zijn er zat andere winkels waar je éérst binnen had kunnen stappen om je haarlak te halen, toch?!
Bij bouwmarkten gaat het net zo. Kom je op een aanbieding af, is het er al helemaal niet meer. Of de aanbieding bestond al niet maar was het een lokkertje. Zoveel winkels maken zich daar schuldig aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga altijd naar kruitvat om mijn spullen te halen, eigenlijk nooit veel problemen gehad, bonnen kijk ik evengoed altijd na.

Het enige waar ik mij vreselijk aan erger is dat het zo volgebouwd staat, daar ben ik vooral achtergekomen sinds ik met de kinderwagen daar kom, vooral als het personeel met karretjes aan het vullen is en ik er langs wil.

Vaak beginnen ze te zuchten zodra ze de kar moeten verplaatsen als ik er langs moet, maar daar zeg ik altijd wat van.

Alleen de bedrijfsleider en leidinggevenden die er lopen zijn vriendelijk, dat kan er ook aan liggen dat het hier een dorp is.
Raar dat je na al jouw slechte ervaringen en enorme grafhekel, dan toch ernaartoe gaat. En je dan zo opfokt dat je ook nog en plein public een scene gaat maken. Zegt veel over je, meer dan over de winkel vind ik.



Overigens heb ik er alleen maar goede ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma95 schreef op 23 februari 2017 @ 12:11:

Nee, ik vind het juist een fijne winkel. Nooit problemen. En ik haal er heel wat koopjes vandaan. Vandaag weer een metalen Wilkinson Sword scheerapparaat voor 1,50.

En haarlak van 15,90 heb ik nog nooit zien staan.....ik ook, alleen soms sla ik een beetje door
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:emmetje2 schreef op 23 februari 2017 @ 12:14:

Bij bouwmarkten gaat het net zo. Kom je op een aanbieding af, is het er al helemaal niet meer. Of de aanbieding bestond al niet maar was het een lokkertje. Zoveel winkels maken zich daar schuldig aan.



Ik heb bij een bouwmarkt nog nooit meegemaakt dat een aanbieding niet bestond en alleen een lokkertje was.

Wel dat mensen de aanbieding niet goed gelezen hadden en de datum al verlopen was
quote:ingelise schreef op 23 februari 2017 @ 12:15:

Raar dat je na al jouw slechte ervaringen en enorme grafhekel, dan toch ernaartoe gaat. En je dan zo opfokt dat je ook nog en plein public een scene gaat maken. Zegt veel over je, meer dan over de winkel vind ik.

.Zeg dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Nee, bij bouwmarkten ook geen problemen.

Bij Karwei mag je zelfs kortingsbonnen stapelen. Mijn tuinstoel werd steeds goedkoper.
Ik ben sowieso niet van de drogisterijen in Nederland. Kruidvat enorm rommelig. Etos is fijner (kom ik voor de babyspullen zo af en toe). Maar ik vind de prijzen in Nederland voor drogisterijspullen te idioot; vaak soms zelfs met korting.



Dus ga ik eens in de paar maanden naar de DM. Normale prijzen, ruim, schoon. Rossmann is ook fijn.
Ik heb een grafhekel aan de kruidvat. Ik kom daar niet meer ik raak gefrustreerd van de rommelige winkel. Ik ga naar de Etos veel beter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hekel aan het Kruidvat, gewoon een irritante winkel vind ik het. Ik kom er daarom ook niet, zou jij ook niet moeten doen.



Mijn man daarentegen vindt het een geweldige winkel en hij haalt er altijd de beste aanbiedingen vandaan. Hij komt regelmatig met echt heel goedkope dingen thuis en heeft nooit gezeur. Ik herken wat jij zegt dus niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven