Mode & Beauty alle pijlers

Kruidvat. Oplichters!

23-02-2017 12:04 122 berichten
*wereldprobleem allert *



Ik heb al jaren een grafhekel aan het kruidvat met hun stomme 'van-voor' prijzen die nooit kloppen! Nu twee voor 1 (behalve die ene die jij wil natuurlijk en waarvan niks staat maar wel zo is.)



Afprijzingen die niet in de kassa staan. Bonnen die thuis niet blijken te kloppen.

Hun aanbiedingen die geen aanbiedingen zijn! Hun afprijzingen die geen afprijzingen zijn en het bewust misleiden daarmee van hun klanten.

Ik heb er al zoveel woorden aan vuil gemaakt. De bedrijfsleider erbij gehaald. Hoofdkantoor gebeld. Mailtjes gestuurd.

Uiteindelijk geven ze toe dat het gebeurd maar dat het van 'hogerhand' zo wordt bepaald. Wie die 'hogere handen' dan zijn weet niemand. Iedereen wijst naar de ander. Ik erger me er kapot aan. En ga deze winkel dan ook zoveel mogelijk uit de weg.



Vandaag weer. Kruidvat zit hier tegenover en ik had even snel haarlak nodig. Allemaal afprijzingen want nieuwe verpakking van aussi en elnett haarlak. Helft vd prijs en helft vd helft etc.

Grote oranje sticker erop.

Nú 6,90 ván 15,90

Ja daag, die haarlakken kosten nooit zoveel. Dus ik ermee naar het gewone schap gelopen en idd: de normale prijs werd als helft vd prijs verkocht mét actie sticker met hun originele verkoopprijs als ware het een machtig mooie aanbieding.

Ik ben de discussie aangegaan waar iedereen bij was (ja ik kan het dan toch niet laten )

En heb het pand onverricht ter zake verlaten en heb mijn lak bij de super gehaald



Jullie ook zo'n hekel aan deze (sowieso al veel te krappe) rotzaak?
Kruitvat is een van mn lievelingswinkels naast de Duitse DM, dus ik herken je klacht niet
Zo zinloos om de discussie aan te gaan met het personeel in de winkel. Die maken die aanbiedingen niet. Klaag daar waar het beleid gemaakt wordt en de beslissingen worden genomen. Je zult maar bij het Kruidvat werken en jou als klant tegenkomen.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat ik bij dit topic reclame van het Kruidvat te zien krijg
Alle reacties Link kopieren
Dus als ik het goed begrijp dan waren de bussen nu afgeprijsd naar 6,90, terwijl de normale prijs ook 6,90 is?



Best apart aangezien het Kruidvat geen enkele haarlak van het merk aussie of elnett in het assortiment heeft die daadwerkelijk 6,90 kost.... Ze hebben allerlei verschillende prijzen tussen de 3,05 en 8,89, maar letterlijk geen enkele haarlak van die merken is 6,90.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Kruidvat wel rommelig maar kom er wel regelmatig voor goeie aanbiedingen.

Eergisteren nog...druk, weinig en best chagarijnige personeel.

Maar agh, ik snap ze wel.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Fijne zaak, vriendelijk personeel, mooie aanbiedingen. Helemaal voor kinderspeelgoed dat met heel veel echte korting in de Geheime Doos ging. Regelmatig de Max Factor in de aanbieding.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:EHR schreef op 23 februari 2017 @ 12:22:

Ik ben sowieso niet van de drogisterijen in Nederland. Kruidvat enorm rommelig. Etos is fijner (kom ik voor de babyspullen zo af en toe). Maar ik vind de prijzen in Nederland voor drogisterijspullen te idioot; vaak soms zelfs met korting.



Dus ga ik eens in de paar maanden naar de DM. Normale prijzen, ruim, schoon. Rossmann is ook fijn.Dat is eigenlijk de Duitse versie van het Kruidvat. Hoort allemaal bij hetzelfde bedrijf.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Je doet wel erg opgefokt zeg.

maar ik heb ook al eens met ze overhoop gelegen over foto's die niet geleverd werden en herken de klachten over het slalommen met kinderwagen ook!!

Verder zijn die koopjes volgens mij ook nooit koopjes. Mijn schoonmoeder is ook dol op die stickertjes van voor mn koekjes maar dan denk ik eeeh volgens mij zijn die normaal ook voor die prijs..
quote:EHR schreef op 23 februari 2017 @ 12:22:

Ik ben sowieso niet van de drogisterijen in Nederland. Kruidvat enorm rommelig. Etos is fijner (kom ik voor de babyspullen zo af en toe). Maar ik vind de prijzen in Nederland voor drogisterijspullen te idioot; vaak soms zelfs met korting.



Dus ga ik eens in de paar maanden naar de DM. Normale prijzen, ruim, schoon. Rossmann is ook fijn.

Ik kom regelmatig bij de DM, sla daar ook wel wat dingen in. Maar de fijnste drogist in duitsland vind ik de Müller! Wat een heerlijke winkel! Ooit eens 15 flessen douchegel, shampoo en cremespoeling gekocht voor nog geen 11 euro en ze verkopen er ook yankee candles



Ik snap ook niet waarom je er nog heen gaat. En een scene gaat schoppen. Om je gelijk te halen? Het staat de kruidvat vrij om hun spullen op deze manier aan te prijzen. Je hoeft het daar niet te kopen hè.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind kruidvat erg fijn. en soms staat het wat voller dan anders maar meestal kan ik er prima langs ook met kinderwagen. Dit probleem kom je toch in alle winkels tegen, ik had dit vandaag bij Etos en Hema ook. En acties, tja, als jij dit oplichting vindt... je hoeft het niet te kopen. En al had je het gekocht dan was je in feite nog niet opgelicht want je had de normale prijs betaald en niet meer ofzo. Bij veel zaken zie je aanbiedingen staan met "van/voor" en dan denk ik wel vaker "ja hoor, papier is geduldig..."
Don't cry, buy a bag and move on.
Goh wat een toestand. Dit gebeurt toch overal wel en is algemeen bekend? Kijk naar de prijs en vind je het waard, dan koop je het product en anders laat je het liggen en koop je het ergens anders. Om hier nou zo'n stampij over te gaan maken in de winkel, hoe ordinair.
Alle reacties Link kopieren
quote:gelderka schreef op 23 februari 2017 @ 12:43:

Oh ja, Kruidvat!

Top, ik neem vanmiddag vrij zodat ik er nog even heen kan.

Ik heb niet specifiek iets nodig, maar misschien is er nog iets in de aanbieding.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Damn ik ga nu naar de kruidvat,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:gelderka schreef op 23 februari 2017 @ 12:43:

Oh ja, Kruidvat!

Top, ik neem vanmiddag vrij zodat ik er nog even heen kan.

Ik heb niet specifiek iets nodig, maar misschien is er nog iets in de aanbieding. Haarlak
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 23 februari 2017 @ 12:45:

Damn ik ga nu naar de kruidvat, ik ook morgen kijken of ze nog vaatwastabletten hebben
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Niemand verplicht je daarheen te gaan hè? Ik woon in een veel kleinere plaats dan jij en alleen hier al:

- twee ouderwetse merkloze drogisten

- een keer Kruidvat

- twee keer Etos

- een keer Trekpleister

- een keer Tuinen



Keus zat! Zal bij jou niet anders zijn lijkt me. En scheelt je een hoop ergernis.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:7102 schreef op 23 februari 2017 @ 12:45:

[...]



Haarlak Let op de prijzen hè, en anders de bedrijfsleiding erbij halen of mailen naar het hoofdkantoor
Alle reacties Link kopieren
Wie gebruikt er nog haarlak tegenwoordig en daarbij, in dit weer??
Alle reacties Link kopieren
de tv reclames van de kruivat, die zijn pas vervelend
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Wat lijkt het me heerlijk als je je hierover druk kunt maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik haat het kruidvat. Ik kan er nooit wat vinden vind het een grote bende. Aanbiedingen kloppen vaak niet en de lokkertjes waar je voor komt zijn al uitverkocht voor dat ze er zijn. Voor cosmetica en drogisterij artikelen ga ik naar de etos. Daar kan ik het overzichtelijk vinden. Kleding koop ik in een kledingwinkel. Speelgoed heb ik niet nodig. soms voor een cadeautje maar ga wel naar intertoys. Snoep koek koffie en thee haal ik in de supermarkt zo ook mijn toiletpapier. Ik vind het een rommelwinkel
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:ainne schreef op 23 februari 2017 @ 12:48:

Wie gebruikt er nog haarlak tegenwoordig en daarbij, in dit weer??Ook dat. Ik kan me nog goed herinneren dat Jelle Brandt Corstius in een van zijn programma's bij de Wella fabriek was. Zij loosden zo al het afvalwater het nabijgelegen meer in. Geen vis kon daar nog leven. En Jelle hieldt het nog geen vijf minuten vol daar naast dat meer. Gek dat de bevolking daar zoveel meer ziek werd dan elders.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:turquasi schreef op 23 februari 2017 @ 12:51:

de tv reclames van de kruivat, die zijn pas vervelend*zingt* nooit verrassend, altijd vervelend *klaar met zingen*
Ik vind de kruidvat een fantastische winkel want goede aanbiedingen en ze hebben veel verschillende items.



Nadeel is dat je er je reet niet kan keren en ik met mijn kinderwagen aan 30 mensen moet vragen of ik er langs mag, of ik rijdt zowat een hele display aan gort.



Nu zijn er xl hydrofielluiers in de aanbieding. Van 19,99 voor 3,99.



Tuurlijk 19,99 voor een hydrofielluier



Maar echt, ik kom er graag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven