Mode & Beauty alle pijlers

Krullen kapper Utrecht

10-10-2016 20:18 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben ernstig op zoek naar een goede kapper in Utrecht voor krullend. Ik ging altijd naar Marco bij Kinki kappers eerst in Utrecht, later in Amersfoort. Ik heb redelijk droge, grove middelgrote krullen en soms lichte pijpenkrullen. Ik zoek iemand die mijn haar 'begrijpt' en het in schuine lagen knipt, niet recht. Ik heb geen kroeshaar of kleine krullen. Alle tips zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij heeft zich laatst bij een kapper laten knippen die volgens de curlsys methode knipt. Is een speciale techniek waardoor je krullen fantastisch uitkomen. Google maar eens En dan even verder googlen welke kappers dit doen in jouw buurt?

Hairfix. Eigenaars hebben zelf krullen. Veel ervaren kappers, kijken echt naar het haar en naar jou als persoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb na jaren zoeken een 'gewone' kapper gevonden die mijn haar begrijpt.

Laat je haar sowieso altijd droog knippen
Alle reacties Link kopieren
Blitzz of Rob Peetom
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een flinke bos krullen en laat mijn haar sinds 2 jaar knippen via de curlsys methode. In Maartensdijk, vlakbij Utrecht. Ik ben hier ontzettend blij mee, mijn haar zit zoveel beter. Het pluist minder en mijn krullen vallen mooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flitsss schreef op 10 oktober 2016 @ 21:59:

Ik heb na jaren zoeken een 'gewone' kapper gevonden die mijn haar begrijpt.

Laat je haar sowieso altijd droog knippenDacht ik ook altijd maar toen vertelde mijn kapper (Simcha for hair) dat een haarlok nadat ie nat wordt anders valt dus op het moment dat ie droog mooi valt, het kan dat het haar na het nat maken ineens weer anders krult. Klinkt ook wel logisch
Alle reacties Link kopieren
Yord (tegenwoordig York geloof ik) op het Smaragdplein. Vraag wel even na of Maik er is.
Alle reacties Link kopieren
quote:smartie1993 schreef op 10 oktober 2016 @ 22:09:

Blitzz of Rob PeetomNee, niet Rob Peetoom! Die knipten al mijn krullen eruit. (in Utrecht) Er bleef nog een klein zielig bosje haar over ...
Alle reacties Link kopieren
Hairworx in Amersfoort. Ook Curlsys net zoals in Maartensdijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven