Mode & Beauty alle pijlers

Lage broek

08-07-2016 18:54 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai!



Wie draagt er ook lage spijkerbroeken? Dan ken je vast het moment wel zodra je gaat zitten of bukken dat je bilspleet zichtbaar is..

Ik moet toegeven dat ik dat wel regelmatig heb, omdat ik dus lage spijkerbroeken draag. Nu vroeg ik mij af wat jullie reacties zijn zodra jullie dit merken of zodra dit aan je word vertelt? Omdat ik het regelmatig heb reageer ik nu wel nuchter op, maar in het begin wist ik niet wat ik moest zeggen haha.
Alle reacties Link kopieren
Ikzelf zou het gênant vinden. Maar misschien vind jij het prettig om op deze manier de aandacht te trekken.
Aan het typen...............
quote:beeertje schreef op 08 juli 2016 @ 18:59:

Ikzelf zou het gênant vinden. Maar misschien vind jij het prettig om op deze manier de aandacht te trekken.Nou inderdaad. En hoe vaak buk je dan wel niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:gizzmo-returns schreef op 08 juli 2016 @ 19:01:

[...]





Nou inderdaad. En hoe vaak buk je dan wel niet?Omdat ik in een kledingwinkel werk, moet je soms wel bukken of op je hurken om wat te pakken of kleding bij te vullen ;)
Alle reacties Link kopieren
Vergeet niet om, naast het bukken, ook te spreiden. Dan is er niks aan de hand.
quote:Saartjee schreef op 08 juli 2016 @ 19:03:

[...]





Omdat ik in een kledingwinkel werk, moet je soms wel bukken of op je hurken om wat te pakken of kleding bij te vullen ;)Dan zou ik me maar eens wat gepaster kleden.
Vast ook een string eronder?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen zicht.
Alle reacties Link kopieren
En wat vind jouw werkgever daarvan?
Aan het typen...............
Alle reacties Link kopieren
Als ik je leidinggevende was geweest, had ik je al 10 keer naar huis gestuurd om iets anders aan te trekken. Als jij in je privétijd regelmatig met half ontblote achterpartij wilt vertonen, je gaat je gang maar, maar niet op het werk. Ik zou er niet aan moeten denken, kleding staan te passen en dan tegen het bouwvakkersdécolleté van de verkoopster aan te moeten kijken die net even bukt om iets op te pakken of recht te zetten.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:beeertje schreef op 08 juli 2016 @ 19:09:

En wat vind jouw werkgever daarvan?Die roept wel soms van dat ik me broek op moet hijsen, of gewoon van 'je bilspleet is zichtbaar' maar dat is niet op een hatelijke manier ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vrij schandalig om zo op het werk rond te lopen haha
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
quote:Saartjee schreef op 08 juli 2016 @ 19:14:

[...]





Die roept wel soms van dat ik me broek op moet hijsen, of gewoon van 'je bilspleet is zichtbaar' maar dat is niet op een hatelijke manier ofzo.



Nee, hij maakt die opmerking natuurlijk omdat het hem onverschillig laat...



Maar jij vindt het dus gewoon normaal om mensen (de klanten en je collega's) tegen wil en dank met jouw half ontblote achterwerk te confronteren? En het komt écht niet bij je op dat het wellicht gepaster is naar je werk een ander model broek te dragen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het asociaal en ordinair, en als werkgever had ik je de laan uit gestuurd.



Waarom dit topic?
Alle reacties Link kopieren
quote:Saartjee schreef op 08 juli 2016 @ 19:14:

[...]





Die roept wel soms van dat ik me broek op moet hijsen, of gewoon van 'je bilspleet is zichtbaar' maar dat is niet op een hatelijke manier ofzo.Ze zegt het natuurlijk niet omdat ze het normaal of stijlvol vindt
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Ik had je naar huis gestuurd om "passende" kleding aan te doen en als dat te moeilijk voor je is dat je dan niet weer hoeft te komen.



Is dit een antwoord waar je wat mee kunt?
Aan het typen...............
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 08 juli 2016 @ 19:18:

[...]





Nee, hij maakt die opmerking natuurlijk omdat het hem onverschillig laat...



Maar jij vindt het dus gewoon normaal om mensen (de klanten en je collega's) tegen wil en dank met jouw half ontblote achterwerk te confronteren? En het komt écht niet bij je op dat het wellicht gepaster is naar je werk een ander model broek te dragen?Ik draag ook hogere modellen broeken, maar vaak gewoon lage modellen broeken.Vandaar dat ik ook vroeg of mensen dat ook hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Saartjee schreef op 08 juli 2016 @ 19:21:

[...]





Ik draag ook hogere modellen broeken, maar vaak gewoon lage modellen broeken.Vandaar dat ik ook vroeg of mensen dat ook hebben.Naar je werk draag je geen kleding waar je borsten half uithangen, waarin je billen half ontbloot zijn of die op een andere manier niet gepast is. Simpel.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Het is mij ooit een keer verteld en sindsdien altijd een riem om. Lange hempjes. In ieder geval zodanig dat er geen stukje bloot te zien is. Broeken zijn inmiddels hoger.

Ik vind het dus gênant.
Ik draag ook altijd lange hemden onder mijn shirtjes. Of langer shirtjes. Ik sta voor de klas, dus bilnaden kunnen gewoon echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat echt nooit. Maar als het zou gebeuren zou ik me doodschamen. Vind het ook heel onsmakelijk om bij anderen te zien.



Passen je broeken wel als je dat altijd hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:pien6 schreef op 08 juli 2016 @ 19:32:

Ik heb dat echt nooit. Maar als het zou gebeuren zou ik me doodschamen. Vind het ook heel onsmakelijk om bij anderen te zien.



Passen je broeken wel als je dat altijd hebt?Ja, alleen zijn strakke lage broeken.
Lage broeken zijn gewoon riskant. Zie het vaak als mensen fietsen. Ik denk dat veel mensen het ook niet doorhebben.
quote:Saartjee schreef op 08 juli 2016 @ 19:35:

[...]





Ja, alleen zijn strakke lage broeken.Met crop top?
Alle reacties Link kopieren
quote:gaya76 schreef op 08 juli 2016 @ 19:36:

Lage broeken zijn gewoon riskant. Zie het vaak als mensen fietsen. Ik denk dat veel mensen het ook niet doorhebben.Precies! Je hebt het niet altijd in de gaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven