Mode & Beauty alle pijlers

Lazamani sandalen/slippers ervaring?

26-03-2017 21:01 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Aangezien de zomer eraan komt, was ik op internet al op zoek naar nieuwe sandalen/slippers. Meestal loop ik op sandalen, maar door de dunnere zool (en mijn platvoeten) krijg ik al snel pijn aan mijn voeten.

Vorig jaar heb ik slippers van het merk birkenstock gekocht, deze vind ik super fijn! Ze lopen heerlijk, alleen vind ik ze niet overal mooi bij staan.



Ik ben op zoek naar leuke slippers/sandalen. Nu zag ik van het merk lazamani sandalen op internet staan. Heeft iemand ervaring met dit merk? Of heeft iemand anders nog tips?

Vind jij het merk Lazamani fijn?

Totaal aantal stemmen: 8

Ja (63%)
Nee (13%)
Weet ik niet (25%)
Alle reacties Link kopieren
De zool van dat merk is niet zo heel dik..

Ik vind ze super fijn .

Maar zou zeggen ga ze eens passen
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
quote:KimJ25 schreef op 26 maart 2017 @ 21:08:

De zool van dat merk is niet zo heel dik..

Ik vind ze super fijn .

Maar zou zeggen ga ze eens passen





Ik weet niet of de dunne zool echt de reden is dat ik pijn aan mijn voeten krijg. Ik denk dat de voornaamste reden is, omdat de meeste zolen van slippers zó plat zijn.

Weet jij toevallig waar ze deze verkopen? Had nu op internet gezocht en vond ze alleen bij zalando en omoda
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt jaren geleden daar een paar slippertjes van gekocht en ze zaten echt heerlijk, bestel ze anders online en probeer ze thuis even uit...
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Omoda heeft ook een heleboel echte winkels, gewoon even degene het dichtstbij bellen?
Alle reacties Link kopieren
Nelson heeft ze
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Heb geen ervaring met dat merk. Maar misschien wel een andere tip voor je: bij de podotherapeute heb ik slippers laten maken. Ze maken een soort steunzool voor je voet, daarbij kies jij van welk materiaal en welke kleur. Zelfde voor het model. Dus je stelt zo zelf helemaal jouw slippers samen! En ze zitten daarnaast ook nog perfect. Ik kreeg ze vergoed vanuit mijn aanvullende verzekering. Ideaal voor mij!
Prima merk.
Hier ook goede ervaringen, prima slippers. Dunne zool inderdaad en ik vind ze vrij smal vallen. Zijn zaken om rekening mee te houden. Kan je ze bestellen en terugsturen als ze niks vindt zijn bij de winkel waar je ze gezien hebt?
Ik heb Lazamani slippers. De zool is inderdaad erg plat, zonder voetbed, maar hij is ook zacht en soepel, zodat hij de vorm van je voet een beetje aanneemt. Ik vind ze fijn.
Ik vind ze te plat en krijg er last van mijn rug van dus ze liggen in de kast. Ze zijn heel leuk maar niet voor mij geschikt.

Toevallig vorige week deze gekocht en die lopen echt waanzinnig lekker en geen last van mijn rug. Ik heb ze een paar dagen in huis gedragen om te kijken of deze beter zitten

Ik heb van dat merk erg mooie sleehakken voor zomer. Met gevlochten zool. Erg fijne soepele stof over tenen, mooi stevig enkelbandje. Draag ze erg graag.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2x sandalen gehad van dat merk. De eerste waren heel fijn en bleven zo mooi dat ik er 2 jaar op gelopen heb. De volgende zaten fout. Ik liep steeds naast de zool. En paar keer gedragen en toen weggegooid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven