Mode & Beauty alle pijlers

Leuke zomeroutfits

01-08-2014 13:40 16 berichten
Hulp gezocht!



Fijn, fijn, ik pas weer in mijn maat 40, acht weken na mijn bevalling. Voor mijn zwangerschap ben ik afgevallen en had ik maat 38 en soms 40, nu weer geheel 40. Niet erg, wordt aan gewerkt. Ik sport weer en ben gezonder en minder gaan eten.



Maar, vergeleken met dus vorig jaar, had ik wel mooier gevormde benen, durfde ik mijn armen wat meer te showen en toegegeven, mijn buik en heupen zijn toch wel wat veranderd, daar zit nu nog een gezellig vetrandje omheen.



Zodra ik zwaarder wordt, weet ik niet zo goed wat ik aan moet trekken. Ik heb wat geld opzij gezet voor nieuwe kleding en ben dus nu ook niet in het bezit van korte broeken, jurkjes of rokken. Heel bewust weg gedaan tijdens de zwangerschap omdat ik altijd goedkope kleding kocht en nu toch wat volwassener voor de dag wil komen.



Dus heb je leuke suggesties, kom dan maar gauw plaatjes plakken! Of goede tips geven. Dan kan ik volgende week een leuke garderobe aanleggen.
Oh, en misschien handige informatie: ik heb een peervormig figuur.
Alle reacties Link kopieren
Broek
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Jurk
Alle reacties Link kopieren
Harembroek



Maxijurk



Alle reacties Link kopieren
Ken je stylefruits.nl? Vind ik altijd een leuke website om wat inspiratie op te doen. Je kunt selecteren op item maar ook op hele outfit. Daarnaast ook op style, dus casual, zakelijk of feestelijk. Kun je met wat ideeën in je achterhoofd lekker gaan shoppen straks.
Alle reacties Link kopieren
Als je toch minder eet en meer beweegt, waarom niet je geld bewaren voor leuke kleding als je weer op je oude gewicht bent?
Fleetfox, wat een heerlijk vooruitzicht jezelf in het nieuw te mogen steken. Zelf heb ik ook een peerfiguur en daarom weet ik jurken best lastig kunnen zijn omdat je vaak aan de onderkant een grotere maat hebt, maar als de rok wat uitlopend is gaat het prima en dat kleedt vaak ook mooi af. Korte broeken vind ik overigens niet zo flatterend, vind ik zelden mooi bij vrouwen, maar iedereen heeft zo zijn smaak.

Ik zag op dresses only dat ze daar per bodytype aangeven welke jurken geschikt zijn. Nu heb ik over sommigen mijn twijfels, maar er staan leuke bij. Bv de wikkeljurk van Serendipity. Ik kan helaas geen plaatjes plakken:

http://www.dressesonly.nl/jurk-jasmijn- ... ndpty.html



Van King Louie kunnen de wikkeljurken ook prima en ook deze:

http://www.kinglouie.nl/d ... -dress-vis-lycra/green-b/

En ook dit model is, bij mij dan, prima:

http://www.kinglouie.nl/d ... ss-breton-stripe-0/cream/



Ik vind bij rokken of jurken een gerende rok het mooist als je heupen wat voller zijn. Maar dat zie je ook wel aan de links die ik geplakt heb



Weet je wat voor kleurentype je bent? Ook belangrijk voor als je nieuw kleding koopt. Op de site van Lida Thiry vind ik altijd goede tips, ook specifiek voor de verschillende bodytypes.
Alle reacties Link kopieren


Geplakt voor de rechter (de andere jurkjes passen wel bij je figuur maar vind ik persoonlijk wat saai). De pasvorm van de rok benadrukt de taille en camoufleert heupen. Hij is netjes, want vrij lang, maar doordat hij hoog valt zie je nog genoeg been. Het effen shirt in een heldere kleur en de opvallende ketting brengen het bovenlichaam in balans met het onderlichaam.



Jurkje met wijdere rok, ruches aan de bovenkant, en een aansluitend jasje:













Ik ben ook een 'peer'. Qua broeken zou ik gaan voor rechte of bootcut modellen. Ik vind zomerbroeken lastig, shorts staan me niet en die hippe flodderbroeken met printje zijn vaak het verkeerde model (taps toelopend) en zien eruit als een pyjama. Linnen broeken kreuken al als je ernaar kijkt.



Tops met een overslag of watervalhals staan je mooi denk ik.



Peplum tops (met zo'n schootje) benadrukken de taille en verbloemen een buikje.



(Kan er niets aan doen - blijf het zien als enorm gekrompen jurkjes. Maar wie weet staat het juist goed!)



De vormeloze hemdjes beter laten hangen.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
dresses only heeft inderdaad hele leuke en mooie dingen, regelmatig wat nieuws (dus als er nu niks van je gading bijzit, volgende week misschien weer wel) en is ook een superwebshop om te shoppen.

Dat je lijf verandert na een zwangerschap is een extra kadootje . Voor het goede doel moet je maar denken
Tyche, wat een mooie jurk, die rood met blauwe. Welk merk is dat?
Alle reacties Link kopieren
Vlinder, die van de bovenste rij? Die is van Anthropology (Amerkaans merk) maar van vorig jaar.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Nieuwe kleding uitzoeken! Misschien heb je hier wat aan, voornamelijk websites met leuke jurken.



www.le-pep.nl

www.theprettydresscompany.com (engelse webshop maar zeker een kijkje waard!)

www.zendee.nl

www.impressivedress.nl

www.freshonline.nl



Veel plezier met uitzoeken!
Do epic shit 😉
Fleetfox, al wat leuks gevonden?
Alle reacties Link kopieren
Bonprix heeft ook altijd leuke dingen.



Heb je inmiddels al een nieuwe gadarobe?
Carpe Diem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven