Mode & Beauty alle pijlers

Lijk jij op een bekend persoon?

05-06-2014 20:38 311 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien maak ik hier nu echt een suf topic van maar ineens zit ik te bedenken dat steeds meer mensen om me heen zeggen; goh, jij lijkt op die... Dat gaat dan om een bekend persoon. Dat hoor ik echt wel een paar keer in de week.



Het grappige is wel dat iedereen weer vind dat ik op een ander bekend persoon lijk, dus zoveel zal ik er nou ook weer niet op lijken.

Ineens valt het me op.



Ikzelf zeg het namelijk nooit tegen iemand, omdat ik niemand om me heen echt op een ander (bekend) persoon vind lijken.. Nu vraag ik me af of jullie dat ook hebben of Dat het gewoon makkelijk wordt gezegd?
Ik heb wel vaker gehoord dat ik op Kim Clijsters lijk; weet nog steeds niet of dat een compliment is of niet.
Alle reacties Link kopieren
TO trapt af!



OT: Gigi Ravelli
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=MnIJxcqSKgY



Alle reacties Link kopieren
Haha, ja dat heb ik ook wel eens. Er is wel eens iemand geweest die zei als grapje: Maar ik zie jou toch elke week bij Boer zoekt vrouw! Blijkbaar lijk ik op Yvonne Jaspers. En heb ook weleens gehoord (van meerdere mensen) dat ik op Cameron Diaz lijk, maar die vergelijking begrijp ik echt niet. Was ik maar zo lang en slank. Maar denk dat er iets in mijn gezicht op haar lijkt ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor elke vlucht dat ik op Caro Emerald lijk, zelfs van passagiers. Ben in een hotel ook wel eens voor haar aangezien. Het opgestoken haar en de rode lippenstift helpen denk ik wel. Heel af en toe hoor ik ook Lisa Lois, maar ik vind Caro een groter compliment.
Mij is verteld dat ik lijk op een bekend Engels model. Ik vind haar erg mooi en zou willen dat ik in haar mezelf kon zien
Alle reacties Link kopieren
Jennifer Aniston, ik ken iemand die echt sprekend op Jesse Pinkman lijkt!! Echt sprekend..!
Dames, niet op wie je wíl lijken hè
quote:StoraHuntur schreef op 05 juni 2014 @ 20:47:

Dames, niet op wie je wíl lijken hè I wish...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Lisa Loïs ook wel op caro lijken dus kan goed kloppen
Alle reacties Link kopieren
Op Kokkie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 05 juni 2014 @ 20:50:

Op Kokkie.Op nick en simon.
quote:Enn schreef op 05 juni 2014 @ 20:50:

Op Kokkie.





Wat fijn Enn, om eindelijk een indruk te krijgen van hoe jij er uit ziet!
Alle reacties Link kopieren
Op Suzanne Balk uit gtst. Maar ik hoor het niet meer zo vaak, ze is er tenslotte ook al een jaar of 15 uit denk ik.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
quote:nimpie schreef op 05 juni 2014 @ 20:50:

Ik vind Lisa Loïs ook wel op caro lijken dus kan goed kloppenIk ben ook donker, enorm vrouwelijk gevormd en qua stijl en verzorging lijk ik inderdaad op Caro. Toen neefje 2 was, heeft hij wel eens *mijn naam* juichend voor de tv gestaan, toen Caro in beeld was.
Alle reacties Link kopieren
Ooit weleens gehoord dat iemand mij vindt lijken op de oudste dochter van de serie Roseanne (de blonde). Zie zelf geen gelijkenis.....
quote:pointdexter schreef op 05 juni 2014 @ 20:53:

Op Suzanne Balk uit gtst. Maar ik hoor het niet meer zo vaak, ze is er tenslotte ook al een jaar of 15 uit denk ik.Oh wat grappig. Ik ken iemand die daar op lijkt! Misschien ben jij dat wel dan
Alle reacties Link kopieren
Ik lijk op mijzelf

Ik krijg ook wel te horen jij lijkt op die en die. Goh leuk is dan meestal mijn reactie
Alle reacties Link kopieren
Op Dharma, van Dharma and Greg

En dat hoor ik griezelig vaak



Even haar normale naam opgezocht

Jenna Elfman
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 05 juni 2014 @ 20:55:

Op Dharma, van Dharma and Greg

En dat hoor ik griezelig vaakWat leuk! Dat vind ik ook helemaal passen bij het beeld wat ik van jou heb!
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 05 juni 2014 @ 20:56:

[...]





Wat leuk! Dat vind ik ook helemaal passen bij het beeld wat ik van jou heb! Echt?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Faye Dunaway zeggen ze.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Tina Fey.
Alle reacties Link kopieren
Agnetha van ABBA, maar dan iets meer van deze tijd, haha....... En nee, ik verzin het echt niet. Ben paar maanden geleden naar een 70's feest, dus maar weer eens als mijn evenbeeld geweest .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven