Mode & Beauty alle pijlers

Lijk jij op een bekend persoon?

05-06-2014 20:38 311 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien maak ik hier nu echt een suf topic van maar ineens zit ik te bedenken dat steeds meer mensen om me heen zeggen; goh, jij lijkt op die... Dat gaat dan om een bekend persoon. Dat hoor ik echt wel een paar keer in de week.



Het grappige is wel dat iedereen weer vind dat ik op een ander bekend persoon lijk, dus zoveel zal ik er nou ook weer niet op lijken.

Ineens valt het me op.



Ikzelf zeg het namelijk nooit tegen iemand, omdat ik niemand om me heen echt op een ander (bekend) persoon vind lijken.. Nu vraag ik me af of jullie dat ook hebben of Dat het gewoon makkelijk wordt gezegd?
Dat klopt.



Wil je mn foto uit je quote halen ?
Lief MissRed
quote:noa schreef op 06 juni 2014 @ 09:33:

Badmeester, dat is geen empirisch onderzoek, maar een opsomming van namen.Ik doe toch mijn best?
quote:Ephina schreef op 06 juni 2014 @ 09:52:

Dat klopt.



Wil je mn foto uit je quote halen ?gedaan en je bent een plaatje
quote:badmeester schreef op 06 juni 2014 @ 09:52:

[...]





Ik doe toch mijn best?
Dankjewel , en dankjewel .
Alle reacties Link kopieren
Al zovaak gehoord dat ik op Sofia Vergara lijk van het tv programma modern family. Grappig topic dit, zo krijg je een kleine indicatie van hoe iedereen eruit ziet.
Moet ik nu ook?
Ik hoor heel vaak dat ik op dat meisje lijk dat Luna Lovegood speelt in Harry Potter. Een gemiste kans, ik had auditie moeten doen
quote:badmeester schreef op 06 juni 2014 @ 09:56:

Moet ik nu ook?

Ik had me jou idd zo voorgesteld . Grappig dat dat klopt!
Alle reacties Link kopieren
Badmeester, ik vind niet dat je op Vin Diesel lijkt.
Cum non tum age
Hoor heel vaak dat ik op Lady GaGa lijk (heb hetzelfde kapsel als zij had in de clip 'pokerface' en blijkbaar ook dezelfde neus..)



Laatst waren er gasten in het hotel waar ik werk die zeiden dat ik erg leek op een of andere vrouw van een schilderij die in een museum in Frankrijk hangt. Hij zei erbij welk schilderij en welk museum maar dat ben ik vergeten :D
Alle reacties Link kopieren
Zou toch veel leuker zijn als iemand je komt vragen of je smeagol bent misschien?
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg vaak te horen dat ik op een jonge David Bowie of Tilda Swinton lijk.

Of ik daar nou blij mee moet zijn
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 06 juni 2014 @ 09:28:

Dames



Ik heb even empirisch onderzoek gedaan, de volgende bekende namen werden genoemd in dit topic, in de categorieen, mooi!, lelijk! en huh?:



Gigi Ravelli

Yvon Jaspers

Jennifer Aniston

Caro Emerald

Lisa Lois

Dharma

Tina Fey

Maxima

Mette-Marit

Kim Clijsters

Liv Tyler

Wendy van Dijk

Lenette van Dongen

Isa Hoes

Anita Witzier

Bracha

Tatjana

Jennifer Grey

Julia Roberts

Sara Kroos

Daniela Bianchi

Alicia Keys

Uma Thurman

Kirsten Vangsness

Isabella Scorupco

Uma Thurman

Robin Martens

Geena Davis

Linda de Mol

Liz Taylor

Linda Mertens

Daphne Bunskoek

Diane Kruger

Dyanne Beekman

Alicia Silverstone

Anouk

Maggy Gyllenhaal

Monica Lewinsky

Sophia Bush

Georgina Verbaan

Sade

Emma Watson

Doutzen Kroes

Drew Barrymore



Lelijk:

Kokkie

George Clooney



Huh:

Agnetha?

Ellen Vogel?

Nala?

Chrissie Hynde?

Melanie Schultz van Haegen?

Miranda Hart?



Nou dat betekent dat circa 90% van de vrouwen die hier hebben gereageerd dus verschrikkelijk knap moet zijn en dat kan rekenkundig gezien niet volgens mij:-) hahaha.Ga jij eerst je empirisch onderzoek wat grondiger doen, want de 2 stunning beauty's waar ik op schijn te lijken staan er helemaal niet tussen (en ja, ik heb ze zeker wel genoemd).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf van Indiase afkomst, maar ik hoor al jaren dat ik op Penelope Cruz lijk. Ik zie dat zelf helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niet: ik heb een grote neus en ik zou willen dat ik haar grote borsten had!
Alle reacties Link kopieren
Ik schijn erg te lijken op de jonge Blondie. Doe ik het wel voor
quote:Lebowski schreef op 06 juni 2014 @ 09:47:

Giselle, moeilijk te zeggen van zo'n onduidelijke foto, maar deed mij een beetje denken aan deze. Maar kan dus ook dat je daar totaal niet op lijkt

[afbeelding]Ja, ik dacht ook meteen aan Jip
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik hoor ook geregeld dat ik lijk op Madonna in de jaren negentig. Helemaal als ik een hoge, strakke staart draag.



Ik keek even naar foto's van haar nu. Oef...... Ze wordt niet echt heel gracieus ouder...
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 05 juni 2014 @ 22:05:

Hier klopt iets niet



Jullie lijken bijna allemaal op lekkere wijven



En viva vrouwen kunnen niet allemaaaaaal knap zijn:)



:-)) Nou, dan zeg ik zelf dat ik op de jonge Susan Flannery uit de Bold & Beautiful lijk...



Not really charming
Alle reacties Link kopieren
Ik schijn te lijken op Carly uit ATWT, en op Anastasia..

Verder schijn ik op een oostblokker te lijken, word heel vaak aan me gevraagd of ik Nederlandse ben, en dan idd dachten ze weer dat ik Rus oid ben.
Alle reacties Link kopieren




En dan ben ik de lelijke versie. Zelfde ogen, zelfde neus, zelfde cupmaat. Sommige expressies. Wel een ander haarkleur ;)
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het echt niet weten, volgens mij lijk ik op niemand.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ik lijk op mijn moeder
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ze heel bekend is, maar ik krijg de laatste tijd echt heel erg vaak te horen dat ik op Nuran uit GTST lijk. (ken haar echte naam niet).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven