Mode & Beauty alle pijlers

Lijk jij op een bekend persoon?

05-06-2014 20:38 311 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien maak ik hier nu echt een suf topic van maar ineens zit ik te bedenken dat steeds meer mensen om me heen zeggen; goh, jij lijkt op die... Dat gaat dan om een bekend persoon. Dat hoor ik echt wel een paar keer in de week.



Het grappige is wel dat iedereen weer vind dat ik op een ander bekend persoon lijk, dus zoveel zal ik er nou ook weer niet op lijken.

Ineens valt het me op.



Ikzelf zeg het namelijk nooit tegen iemand, omdat ik niemand om me heen echt op een ander (bekend) persoon vind lijken.. Nu vraag ik me af of jullie dat ook hebben of Dat het gewoon makkelijk wordt gezegd?
quote:Summerdance schreef op 05 juni 2014 @ 20:57:

[...]



Echt?
Alle reacties Link kopieren
Qua kledingstijl hoor ik mensen regelmatig roepen: Je lijkt Maxima wel! Dat heeft meer met mijn voorliefde voor chique, vrouwelijke kleding en blonde haar te maken dan met de rest van haar uiterlijk. (Helaas haha)



Wel werd er vooral vroeger vaak tegen me gezegd dat ik op een andere prinses lijk, namelijk Mette-Marit van Noorwegen.

Daar herken ik me wel in met mijn puntige neus, zelfde kleur ogen en ook vrij brede mond en blonde haar dus.
Alle reacties Link kopieren
Haha Nummerzoveel, wie weet! De volgende keer dat je 'me' ziet moet je het maar zeggen.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 05 juni 2014 @ 20:58:

[...]







Mafkees!

Ik zit heel erg te bedenken op wie ik zelf vind dat ik lijk, maar kan even niets verzinnen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 05 juni 2014 @ 21:00:

[...]



Mafkees!

Ik zit heel erg te bedenken op wie ik zelf vind dat ik lijk, maar kan even niets verzinnenBij mij zeggen ze dus Kim Clijsters maar volgens mij bedóelen ze Anna Kournikova
Alle reacties Link kopieren
Haha grappig om jullie reacties te lezen!
quote:boerderijgeit028 schreef op donderdag 05 juni 2014 20:44 TO trapt af!



OT: Gigi Ravelli Dan vind ik jou knap! ?
Volgens menigeen ben ik sprekend Liv Tyler, dochter Aerosmith.
quote:troelalaaaatje schreef op 05 juni 2014 @ 21:03dochter Aerosmith.Da's knap van die band.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger werd gezegd dat ik leek op Avril Livigne. Ik snap de gelijkenis, slank, ongeveer zelfde kleur haar, muizenkoppie en wat spits gezicht.
Jaaaren geleden werd mij eens op straat gevraagd of ik Eva van Wie is de Mol was?

Wie? Toen ik dat googlede, bleek dat Eva dan der Gucht te zijn. Vond ik niet leuk, niets ten nadele van haar.



Het inspireerde me in elk geval tot afvallen. Heel af en toe hoor ik dat ik op Glenn Close lijk, maar ik ben toch echt wel een heul stuk jonger
Alle reacties Link kopieren
Mijn tante zei vroeger dat ik op Ellen Vogel lijk (actrice). Ik zie de gelijkenis niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:AmyFarahFowler schreef op 05 juni 2014 @ 21:06:

Jaaaren geleden werd mij eens op straat gevraagd of ik Eva van Wie is de Mol was?

Ik vind je nick in ieder geval erg leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:StoraHuntur schreef op 05 juni 2014 @ 21:05:

[...]



Da's knap van die band.



Klopt, ik schreef het erg gek. Ik bedoel Liv Tyler, dochter van Steven Tyler de zanger van Aerosmith.
Alle reacties Link kopieren
Ze zeggen dat ik op wendy van dijk lijk. Komen bijna dagelijks mensen op me af. Helemaal als wekelijks op tv is. Wel grappig.
Ik lijk op Lenette van Dongen, al meerdere keren gehoord... Ik geef er geen fluit om!
Alle reacties Link kopieren
quote:zoetie schreef op 05 juni 2014 @ 20:58:

Agnetha van ABBA, maar dan iets meer van deze tijd, haha....... En nee, ik verzin het echt niet. Ben paar maanden geleden naar een 70's feest, dus maar weer eens als mijn evenbeeld geweest .Hopelijk wel met andere oogschaduw dan?
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Isa Hoes

Vind het zelf zelfs bijzonder irritant als ze op tv is.

Krijg hetzelfde ongemakkelijke gevoel als dat je krijgt als je jezelf op een filmpje ziet.

Ik zie het zelf ook namelijk.

Vind haar ook verre van mooi ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie hier namen voorbij komen, waar ik nog nooit van heb gehoord.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 05 juni 2014 @ 20:56:

[...]





Wat leuk! Dat vind ik ook helemaal passen bij het beeld wat ik van jou heb! +1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Toen ik een jaar of 20 was vond men dat ik op Gina Lollobrigida leek. Tegenwoordig lijk ik op mezelf :-)
Op Anita Witzier.

Ik woon ook nog eens in het aanpalende dorp dus word op straat vaak aangesproken over de laatste uitzending van Memories!
Oo Bracha, heb ik echt heeeel vaak gehoord. Vind t een mooi compliment!
Alle reacties Link kopieren
Werd als meid steeds uitgemaakt voor agnetha van ABBA,en daar werd ik dan boos om
Alle reacties Link kopieren
quote:woepsie schreef op 05 juni 2014 @ 21:18:

Ik zie hier namen voorbij komen, waar ik nog nooit van heb gehoord.

Dacht al dat ik de enige was!

Ben natuurlijk alle onbekende namen aan het googlen...
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven