Mode & Beauty alle pijlers

Lipofilling gezicht ervaringen gevraagd

16-02-2017 16:10 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om lipofilling in het gezicht te laten doen. Heeft er iemand ervaring mee?

Alle informatie is welkom!
Kijk eens naar die programma's die laten zien wat er allemaal mis kan gaan, daar zal je zo van schrikken dat je terstond weer dik tevreden bent met jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Lipofilling? Is dat met eigen vet laten opvullen?

Volgens mijn plastisch chirurg staat dit nog maar in de kinderschoenen. Hij raadt het in ieder geval niet aan.

Ik heb wel een paar keer fillers laten doen (Restylane) op plaatsen met volumeverlies, was ik heel tevreden over. Heel naturel en heel verzachtend. Plus voordeel: worst case, als het resultaat zou tegenvallen, kun je het laten oplossen met een bepaald middel. Maar bij een goede en ervaren arts kan het haast niet mislukken. Let wel op met de oogcontour, ik heb het ook eens tegen wallen laten doen en dat vond ik niet mooi: dat zag je zitten. Heb het dan gedeeltelijk laten verwijderen en klaar. Fillers zijn niet goedkoop, maar ze blijven wel 1 tot 1,5 jaar zitten, dat is dan weer het grote voordeel.
Alle reacties Link kopieren
Helaas zijn tijdelijke fillers geen optie i.v.m. allergische reactie. Vandaar dat dit mijn enige alternatief is, of een facelift ????
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk geen advies maar wel een vraag over hoe je weet dat je een allergische reactie krijgt van tijdelijke fillers? Kun je dat laten testen van te voren ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je het en waar? Wangen? Kin?



Het is niet zonder risicos.
Alle reacties Link kopieren
Lipofilling staat zeker niet in de kinderschoenen, deze ingreep gebeurt al járen.



Besef je wel dat dit een langdurige filler kan zijn. Als er iets overvult is, valt dat héél moeilijk weer te fixen, met als gevolg dat jouw gezicht er onnatuurlijk uit kan zien. Ook kan het zijn dat je meerdere behandelingen nodig hebt, het vet overleeft niet voor 100% in je lichaam.



Check realself.com op fat transfer en lees alle verhalen. Van plastisch chirurgen, maar ook zeker van mensen die het hebben laten doen.
Alle reacties Link kopieren
Sunflexx; ben je er nog?
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb me al uitgebreid ingelezen. Ben eigenlijk op zoek naar ervaringsdeskundigen. Ik zou mijn wangen en kin willen laten doen. Niet direct onder de ogen, is ook niet nodig. Heb veel volumeverlies helaas, vandaar.

Tijdelijke filler heb ik gehad maar is fout gegaan. Dit kan soms gebeuren. Heeft heel veel elllende opgeleverd, denk zwellingen en harde plekken. Na antibiotica en Hyaluronidase is alles nu gelukkig rustig. Er wordt heel luchtig gedaan over het weer 'oplossen' van een tijdelijke filler, maar dat is eng spul hoor. Lost het hyaluronzuur op maar ook je eigen materiaal. Daar wordt je echt niet mooier van.

Ik kan mij herinnere
Alle reacties Link kopieren
Oeps, even verder

Ik kan mij herinneren dat hier iemand was die liposuctie en ook lipofilling in het gezicht heeft laten doen, ik hoop dat zij iets laat horen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gedeeltelijk laten oplossen older mijn ogen, had daar geen schade van (gelukkig!!)
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig maar tove! Had je teveel vulling?
Alle reacties Link kopieren
Ja, voor mij wel, je zag het een beetje zitten. Hoorde later van een andere dermatologe dat zij het op die plek niet meer doen, wegens vaak tegenvallende resultaten.

Daar werkten ze trouwens ook veel met een bepaalde filler die gradueel werkte, die je huid zelf collageen doet aanmaken. Mss ook interessant voor jou? Ik zoek zo de naam ff op, want vergeten...
Alle reacties Link kopieren
Sculptra
Alle reacties Link kopieren
Als tijdelijke fillers geen optie voor je zijn, dan zouden lipofillers een goed alternatief zijn. Deze ingreep gebeurt inderdaad al jaren. Zelf ben ik ook nog opzoek naar een goed alternatief vanwege mijn allergie. Ik heb dus hetzelfde als Sunflex. Ik ben ook benieuwd naar ervaringen. Hoorde dat Ec Jan van Goyen veel ervaring heeft met lipofilling. Iemand die daar een behandeling heeft gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven