Mode & Beauty alle pijlers

Losse rokjes tussen benen

20-10-2016 14:04 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeie titel Sorry haha





Dagelijks draag ik rokjes/jurkjes, meestal op/net boven de knie en dat is geen probleem. Soms heb ik echter kortere rokjes aan, en zodra ik de straat uit ben heb ik daar spijt van. Het gaat dan om lossere rokjes, geen kokerrokken dus.



Zodra je loopt komt het rokje tussen je benen Bij iedere stap grijpt het rokje zich verder vast tússen m'n benen tot ik aan de voorkant in m'n onderbroek sta. Soms hebben die rokjes een gekke bui en gaan ze niet volledig tussen m'n benen, maar vormen ze een gekke bult waardoor het lijkt alsof ik onder dat rokje een flinke piemel verberg.



Als gevolg moet ik onderweg mijn rokje aan de onderkant vast houden of af en toe even het rokje van tussen m'n benen wurmen. En met af en toe bedoel ik dan iedere tien meter.



Ik word er helemaal gék van en zie dit fenomeen eigenlijk bij niemand anders! Het rokje kruipt dus niet zoals bij een kokerrok omhoog, maar komt door het lopen tussen m'n bovenbenen.



Hoe doen anderen dit? Wat is dé oplossing?!

Eeuwige dank voor degene met de tip!
Alle reacties Link kopieren
euhm, gewoon het rokje niet meer aandoen als het je zo irriteert?
Alle reacties Link kopieren
Sowieso draag ik altijd een kort strak broekje onder een rok. Een soort boxershort maar toch is het echt een broekje. Zodat je in geen mogelijkheid mijn onderbroek kunt zien. En ik heb een aantal broekrokken, draagt ook heel fijn dan heb je dat probleem ook nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ietsje wijdbeenser lopen?
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Alle reacties Link kopieren
Niet meer zulke rokjes dragen (althans zo doe ik het ).

Misschien kun je er een nog strakker rokje onder dragen, zodat het losse rokje niet tussen je benen kan komen?
quote:Brnzv schreef op 20 oktober 2016 @ 14:06:

Ietsje wijdbeenser lopen?



Nice! (je doet je avatar wel eer aan )
strak onderrokje aan doen? Ik herken het wel trouwens, en ook dat ik het bij niemand anders zie...
Raar probleem...



Ligt het aan je panty die statisch is of een maillot die niet glad genoeg is zorgt voor "grip" voor je rok? Of heb je het ook met blote benen?
Alle reacties Link kopieren
helpt het een onderrok aan te doen? Die is gladder en helpt dat rokje beter blijft zitten
Alle reacties Link kopieren
Het gaat niet om één rokje, het gaat om álle rokjes van een bepaalde lengte .Die verder wel heel leuk zijn, dus i kwil ze niet weg doen. Nu kan ik ze nog aan, over tien jaar ben ik daar te oud voor





Rokje eronder heb ik geprobeerd, die basic zwarte van de H&M. Maar dan heb ik een opkruipend onderrokje, vervolgens gaat dan dus alsnog het losse rokje tussen m'n benen en omdat het onderrokje zo is opgerold lijkt het wel alsof ik en hele gekke vetrol heb.



Potverdrie er moet daar toch een werkende oplossing voor zijn haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Brnzv schreef op 20 oktober 2016 @ 14:06:

Ietsje wijdbeenser lopen? charmant haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Foodsandbeats schreef op 20 oktober 2016 @ 14:09:

Raar probleem...



Ligt het aan je panty die statisch is of een maillot die niet glad genoeg is zorgt voor "grip" voor je rok? Of heb je het ook met blote benen?Allebei, maar inderdaad met panty is het erger!
ik ben een fervent rokjesdrager van allerlei lengtes, maar dit herken ik dus echt niet, gelukkig...
Wasverzachter gebruiken, dan worden ze antistatisch.
Ik herken het! Ik loop ook altijd te sjorren en te trekken. En dan vergeet ik het even en zie ik van die rare blikken en denk ik "oh ja". Heb nog geen oplossing. Ik draag er ondertussen ook broekjes onder.
Alle reacties Link kopieren
Herken het totaal niet. Bij echt wijde rokjes vind ik het wel fijn als er een onderrok onder zit. Maar zo'n wijde onderrok kan niet 'omhoog kruipen', die is daarvoor veel te wijd. Nauwe rokjes kruipen omhoog, maar niet tussen mijn benen.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Wat gek dat het dus zo per persoon verschilt Waar ligt dat dan aan?



Het gaat vooral om skater-achtige rokjes.
Alle reacties Link kopieren
Een jas die lang genoeg is, dan zie je helemaal niets meer van dat rokje en kan ie lekker overal in en tussen kruipen



Ik werk met onderrokjes, ik zie dat je het al een keer hebt geprobeerd met eentje van de h&m, maar de truc is dat je er een neemt van een gladde stof! katoenen werken niet inderdaad.
Ik heb het ook weleens, maar dan met lange sjaals of een lang vest.



Heb je het al eens met zo'n onderrok geprobeerd:







Ik heb er zo eentje in het zwart, ooit bij de Zeeman gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja een lange jas heb ik. Kan ik ook steeds sneaky het rokje naar beneden trekken.





neropviva, ik heb nog zo'n strakke 'echte' onderrok, zou dat werken?
quote:Liberty97 schreef op 20 oktober 2016 @ 14:38:

Haha ja een lange jas heb ik. Kan ik ook steeds sneaky het rokje naar beneden trekken.





neropviva, ik heb nog zo'n strakke 'echte' onderrok, zou dat werken?Gewoon proberen. Aantrekken, rondje wandelen en je weet het. Maar een onderrok is er meestal wel voor gemaakt zodat de echte rok netjes blijft zitten.
Losse korte rokjes zijn alleen leuk voor een 12 jarige
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 20 oktober 2016 @ 15:06:

Losse korte rokjes zijn alleen leuk voor een 12 jarige







En spijkerbroek met windjack is alleen leuk voor een 60-jarige Schot.
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 20 oktober 2016 @ 14:42:

[...]





Gewoon proberen. Aantrekken, rondje wandelen en je weet het. Maar een onderrok is er meestal wel voor gemaakt zodat de echte rok netjes blijft zitten.Ga het proberen!!
Alle reacties Link kopieren
[quote]Onbevangen schreef op 20 oktober 2016 @ 14:06:

En ik heb een aantal broekrokken [unquote]



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven