Mode & Beauty alle pijlers

Lush, Rituals of Body shop :) ?

15-04-2015 21:15 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van welk merk gebruik jij producten (zoals shampoo, showergel, make-up enzovoort) het liefst? En waarom? Nog tips welke producten echt goed zijn en waarom ?

Lush, Rituals of Body shop :) ?

Totaal aantal stemmen: 79

Lush (28%)
Rituals (61%)
Body Shop (11%)
Bodyshop hoort niet in het rijtje thuis.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 15 april 2015 @ 21:19:

Bodyshop hoort niet in het rijtje thuis.Waarom niet?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik producten van Rituals en The Body Shop. Van Rituals gebruik ik vaak de Hammam douchemousse en verschillende bodycrèmes, die hydrateren heel goed en ik vind bijna elke lijn heerlijk ruiken (vooral de witte en de groene verpakkingen). Van The Body Shop gebruik ik altijd de lichaamsscrub en de bodylotion van de Wild Argan lijn en verder mijn gezichtsverzorgingsproducten van de Seaweed lijn, zoals de scrub, facewash, dagcrème en night treatment. Die werken echt super op mijn huid Hiervoor altijd Nivea gebruikt maar dat legt echt een laagje op je gezicht, met de Seaweedproducten geen last van en een stuk minder onzuiverheden.
You can't keep snakes in your backyard and expect them only to bite your neighbours.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 15 april 2015 @ 21:19:

[...]





Waarom niet?Vraag ik me ook af.
You can't keep snakes in your backyard and expect them only to bite your neighbours.
Rituals en Lush zijn min of meer duurzaam, gebruiken geen rommel in hun producten. Bodyshop doet dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al jaren de vitamine e-creme van de Bodyshop.

De Lush winkels vind ik ontzettend stinken, daar loop ik met een boog omheen. Word misselijk van die lucht.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Voornamelijk Rituals, douchegel, scrub, bodywarmer. Ik vind de Sakura lijn (wit met groen) het fijnste.

Van de Body Shop heb ik alleen body butter, maar dat komt ook omdat er hier im de buurt geen winkel zit.

Shampoo en cremespoeling heb ik van Palmolive.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik vooral de Rituals Hammam lijn en dan vooral voor douche (shower paste of mousse), de body lotion en de scrub. Geen shampoos ofzo, daar heb ik weer andere favorieten voor.



Lush gebruik ik niet. Bodyshop vroeger wel (vooral de body butter) maar sinds ze mijn favoriete geuren uit het assortiment hebben gehaald kom ik daar niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Rituals! Vind de handlotions heel fijn, hydrateren goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 15 april 2015 @ 21:26:

Rituals en Lush zijn min of meer duurzaam, gebruiken geen rommel in hun producten. Bodyshop doet dat wel.Niet helemaal waar. De shampoo van de Rituals bevat nog steeds SLS en parabenen, ik gebruik daarom die van dr. Organic meestal en creme van Weleda (skin food voor droge huid bij kou vooral). Maar naar die merken werd niet gevraagd
Harry you must know all about Muggles, tell me, what exactly is the function of a rubber duck?
Sabon staat er ook niet bij.
Alle reacties Link kopieren
Lush is tegenwoordig dure troep. Het ruikt nergens meer naar, mensen krijgen er allergies van.

De mensen die Lush zijn begonnen denken alleen nog maar aan zichzelf. Maar dat is iets persoonlijks geworden voor vele Lush gebruikers en oude Lush forummers.



Is bodyshop niet van Loreal nu? Dat was in den beginne een bedrijf begonnen door iemand die voor Lush werkte en hun ideeën gestolen heeft. Nu niet meer want overgenomen. En ze testen dus op dieren.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Ja, Bodyshop is van L'Oréal. Anita Roddick heeft het zelf nog aan ze verkocht, geloof ik. L'Oréal is de of één van de grootste dierentesters in Europa.
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op 15 april 2015 @ 22:07:

Is bodyshop niet van Loreal nu? Dat was in den beginne een bedrijf begonnen door iemand die voor Lush werkte en hun ideeën gestolen heeft. Nu niet meer want overgenomen. En ze testen dus op dieren.



De bodyshop bestaat volgens mij al een jaar of 30, Lush is veel jonger. Dus het lijkt me sterk dat een medewerker van Lush later de Body Shop is begonnen?



Edit: Bodyshop gestart in 1976, Lush in 1994.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Vroeger gebruikte ik altijd de white musk-producten van de Bodyshop, maar opeens werd ik allergisch. Rode vlekken, bulten, jeuk, echt niet leuk meer. Ik verdenk ze ervan de samenstelling te hebben veranderd. Tegenwoordig gebruik ik veel van de groene lijn (met witte lotus) van Rituals. Ruikt echt heerlijk. Dat ik geen white musk meer kan gebruiken vind ik wel echt jammer, ik vind het nog steeds heel erg lekker ruiken.
Alle reacties Link kopieren
En l'occitane? Vind ik wel erg prijzig, maar wel een verwennerij.
quote:O.L.L.A schreef op 15 april 2015 @ 22:07:

Lush is tegenwoordig dure troep. Het ruikt nergens meer naar, mensen krijgen er allergies van.

De mensen die Lush zijn begonnen denken alleen nog maar aan zichzelf. Maar dat is iets persoonlijks geworden voor vele Lush gebruikers en oude Lush forummers.

Lush is inderdaad heel erg duur geworden, en zeker toen alle leuke acties er uit gegaan zijn was ik er wel klaar mee. (ook een oud forummer trouwens :-) ) Ik kom er nu 1x per jaar bij de sale, maar heb de laatste keer niks meer gekocht. Bij Lush zitten er trouwens ook parabenen en SLS in de producten.

Bodyshop gebruik ik naast Lush (oude voorraad opmaken) ook, vooral de fruitgeuren vind ik erg lekker. Van Rituals spreken de geuren mij niet zo aan, dus dat gebruik ik alleen als ik het gekregen heb.



Volgens mij is dat verhaal van Bodyshop en Lush trouwens omgekeerd, dat iemand eerst bij Bodyshop werkte en daarna Lush is gestart.
Ik gebruik gewoon huismerken of produkten die op dat moment goed in de aanbieding zijn. Jeetje..... Jullie gebruiken dat ook echt dagelijks, gewoon op de maandagochtend?
quote:Anne_88 schreef op 15 april 2015 @ 21:27:

Voornamelijk Rituals, douchegel, scrub, bodywarmer. Ik vind de Sakura lijn (wit met groen) het fijnste.
Alle reacties Link kopieren
Geen van drieën, mag dat dat ook? Vind het allemaal veel te duur.
Alle reacties Link kopieren
quote:appagante schreef op 15 april 2015 @ 22:31:

Ik gebruik gewoon huismerken of produkten die op dat moment goed in de aanbieding zijn. Jeetje..... Jullie gebruiken dat ook echt dagelijks, gewoon op de maandagochtend?Ik heb een gevoelige huid en verdraag de crème van de bodyshop prima. Ik geef daar dan ook graag 20,- ofzo aan uit, waar ik dan weer 2 maanden mee doe en het iedere dag gebruik. Ik ben dan wel zo'n vrek dat ik wacht tot er een of andere actie is, en koop dan 2 of 3 potjes tegelijk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:dingie schreef op 15 april 2015 @ 22:30:

[...]



Lush is inderdaad heel erg duur geworden, en zeker toen alle leuke acties er uit gegaan zijn was ik er wel klaar mee. (ook een oud forummer trouwens :-) ) Ik kom er nu 1x per jaar bij de sale, maar heb de laatste keer niks meer gekocht. Bij Lush zitten er trouwens ook parabenen en SLS in de producten.

Bodyshop gebruik ik naast Lush (oude voorraad opmaken) ook, vooral de fruitgeuren vind ik erg lekker. Van Rituals spreken de geuren mij niet zo aan, dus dat gebruik ik alleen als ik het gekregen heb.



Volgens mij is dat verhaal van Bodyshop en Lush trouwens omgekeerd, dat iemand eerst bij Bodyshop werkte en daarna Lush is gestart.Ah, andersom dus. Mijn excuses voor de vekeerde info!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
quote:appagante schreef op 15 april 2015 @ 22:31:

Ik gebruik gewoon huismerken of produkten die op dat moment goed in de aanbieding zijn. Jeetje..... Jullie gebruiken dat ook echt dagelijks, gewoon op de maandagochtend?Ik gaf ooit honderden euros uit aan Lush. Nu gebruik ik Radox (in de UK) en dat is £1 per fles
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:appagante schreef op 15 april 2015 @ 22:31:

Ik gebruik gewoon huismerken of produkten die op dat moment goed in de aanbieding zijn. Jeetje..... Jullie gebruiken dat ook echt dagelijks, gewoon op de maandagochtend?Ik gebruik Sabon scrubs als verwennerij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven