Mode & Beauty alle pijlers

MAG is terug!

14-08-2014 22:53 87 berichten
Wie kent ze niet? Iedereen die in de jaren 90 op de middelbare school zat, kent ze, had ze, of had de knock off's! En nu zijn ze terug wat vinden jullie? Helemaal te gek? Of toch niet meer van deze tijd?







De hoge variant in het zwart ga ik me misschien nog wel aan wagen die wilde ik vroeger al, maar waren te duur. Ik had lage instappers, met zwarte zool en dan zo'n beige spekzooltje als onderste rand

Wat vinden jullie?

Totaal aantal stemmen: 47

Helemaal te gek!! (11%)
Niet meer van deze tijd! (89%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 14 augustus 2014 @ 23:02:

Als ik ze zou kopen dan zou ik voor deze gaan.



[img]http://myshop.s3-external-3.amazonaws.c ... fwhNED.gif[/img]Die had ik vroeger!
quote:dance01 schreef op 14 augustus 2014 @ 23:09:

Enn die jij laat zien vind ik idd ook nog wel oke!



Had je vier jaar geleden moeten kopen, toen waren ze in de sale omdat niemand die dingen kocht! Nu word het een trend, schroeven ze de prijs wat op, gooien ze al die oude voorraad weer in de winkels en ben je zo 180 euro armer.



Dief van je portemonnee zeg ik.
Alle reacties Link kopieren


Dat lijkt wel een flatgebouw!! Ik had inderdaad de 1-hoog! Mijn knieën kwamen tegen het stuur aan als ik fietste. En dan de trappen op school... Oh wat liep dat zwaar. En dan een enkellange donsjas, alsof ik een slaapzak aan had



Ben ook wel eens naar school gegaan met een heus hangslot om mijn nek. Jezus wat was dat zwaar. Het was winter en ik kwam bezweet weer thuis
Alle reacties Link kopieren
Heel erg lelijk!
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Brrrrr.
Vroeger vond ik ze al lelijk. No way dat ik ze nu ga kopen. (Doe mij de Dr. Martens maar!)
Alle reacties Link kopieren
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 14 augustus 2014 @ 23:37:

Vroeger vond ik ze al lelijk. No way dat ik ze nu ga kopen. (Doe mij de Dr. Martens maar!)



Check

Die had ik ook in die tijd! De kniehoge (20 eye) met ronde neus en enkelhoge (8 eye) met vierkante neus.
Alle reacties Link kopieren
T eerste wat ik dacht was 'neeeee niet die schoenen toch?'

Maar toch wel dus...nee ik sla ook 15 jaar later lekker over.
t zal wel
Dr. Martens had ik met de Engelse vlag op de neus helaas kreeg ik ze nooit fatsoenlijk ingelopen. Wel spijt achteraf dat ik ze heb weggegooid
Ik heb ze nog steeds. Diverse modellen, waaronder de Union Jack neus.



Dochter van vijf heeft ze nu ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 14 augustus 2014 @ 23:48:

Ik heb ze nog steeds. Diverse modellen, waaronder de Union Jack neus.



Dochter van vijf heeft ze nu ook.



Dat vind ik wel heel schattig eigenlijk

Stoere dochter!
Ze zijn ook echt überschattig. En ook stoer, ondanks ieniemienie maat 25.
Alle reacties Link kopieren
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 14 augustus 2014 @ 23:53:

Ze zijn ook echt überschattig. En ook stoer, ondanks ieniemienie maat 25. Ahw *smelt*
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te bewaren trouwens voor later!



Mijn moeder heeft mijn eerste schoentjes bewaard, maat 21
Alle reacties Link kopieren
wat toevallig!

Ik zag vandaag in het winkelcentrum 2! vrouwen met MAG schoenen lopen! Ik vroeg me af of ze ze al die tijd bewaard hadden met de gedachte 'Alles komt ooit weer terug in de mode'...Mijn goeie oude MAG-zolen zijn vast omgerecycled tot tractorbanden. Wat een rubberklompen waren dat!
My life ain't shit without me!
Alle reacties Link kopieren
*Gerecycled
My life ain't shit without me!
Alle reacties Link kopieren
Ik had ze wel toen ik 16 was en blij dat ik er mee was! Ik had er lang voor gespaard, maar nu zou ik ze zeker niet meer kopen. Zien er beetje lomp uit haha
Alle reacties Link kopieren
Ooh ja die had ik ook in alle kleuren. Moet nu niet echt eraan denken.
Alle reacties Link kopieren
Ik had vroeger smalle Dokter Martens, I love them , maar ik heb ze niet meer En nu weet ik niet meer welk model dat geweest is. Volgens mij is de originele bredere, die ik dus niet paste de 1460, maar ik twijfel of die van mij de 1490 of de Pascal was. Of toch nog een andere. Weet iemand hier dat nog, wat de smalle variant was?
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze altijd lelijk gevonden, maar was ook een puber in de jaren 80.

Toen droeg ik dr Martens, heb ze nog steeds met paarse veters.
Ja, zeker ken ik die nog.

Ik had de hoge versie van Enn. En ik had een versie die ik nog nooit elders zag met achter een bandje en aan de voorkant niet zo een brede horizontale strook. Dus wat minder lomp.



De Spice Girls versie met enorme plateau ken ik ook en ook gedragen.



En in de laatste fase voordat ik mijn verstand weer terugvond droeg ik groene hoge Doc Martens in combi met ultra mini rokjes, gaatpanty's en shirts met felle provocerende afdrukken.
Gatver wat een lelijke dingen.. Dat past met gemak in het rijtje van de Crocs --'
Alle reacties Link kopieren




deze in het wit met lichte zool had ik



Hartstikke leuk met een strakke broek met rokje erover heen



Nu hoef ik ze niet meer, ik beperk mijn vreselijke smaak tot Uggs.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn volgens mij echt niet kapot te krijgen, ik ken 2 vrouwen die ze dragen, maar dat zijn niet de schoenen uit de nieuwe collectie.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Penelope_ schreef op 14 augustus 2014 @ 23:06:

Knap toch, hoe marketing ervoor kan zorgen dat vrouwen bereid zijn werkelijk alles aan te trekken. Uggs, Crocs, Birkenstocks, en nu MAG.



Ik wacht gewoon tot het volgende wanstaltige merk de markt weer gaat veroveren. Blijft een mooi fenomeen.Helemaal eens. Een mooi rijtje merken van bijzonder lelijk schoeisel bij elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven