Mode & Beauty alle pijlers

MAG is terug!

14-08-2014 22:53 87 berichten
Wie kent ze niet? Iedereen die in de jaren 90 op de middelbare school zat, kent ze, had ze, of had de knock off's! En nu zijn ze terug wat vinden jullie? Helemaal te gek? Of toch niet meer van deze tijd?







De hoge variant in het zwart ga ik me misschien nog wel aan wagen die wilde ik vroeger al, maar waren te duur. Ik had lage instappers, met zwarte zool en dan zo'n beige spekzooltje als onderste rand

Wat vinden jullie?

Totaal aantal stemmen: 47

Helemaal te gek!! (11%)
Niet meer van deze tijd! (89%)
Alle reacties Link kopieren
Ik had zo ongeveer de hele collectie van MAG, de instappers, met veters en ook een paar laarzen. Maar goed, ik heb een excuus. Ik ben een absolute mode nitwit
Huh, ik ken deze helemaal niet? En ik zat toch ook in de jaren negentig op school...

Maar ik vind 't niks, deze schoenen.
Alle reacties Link kopieren
Lelijk blijft lelijk, ook als het "mode" is.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
He wat jammer, ik heb maat 44
Alle reacties Link kopieren
Ik moest hieraan denken, maar volgens mij is dit uit de jaren '70.



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde ze als puber heel graag maar er zat een of andere bobbel in waardoor ze écht niet lekker liepen. Doc Martens had ik trouwens ook... Die zou ik best nog wel aan doen maar magscmogen wegblijven.
Alle reacties Link kopieren
Nu nog even wachten op de afro-kapsels.



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Vond ze destijds op school al heel lelijk en nog steeds. Ik liep op mijn kisten (en die heb ik nog steeds wel aan ) of dr. Martens.
Ken ze maar vond t toen al ziekenfonds schoenen en getuigen van een wansmaak



Veel veranderd sinds ik 16 was maar de opvatting over dergelijk schoeisel.is ongewijzigd



Lilluk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel ooit zulke lompe schoenen gehad, toen ik 13 was of zo. Na die tijd heb ik ze altijd vreselijk lelijk gevonden en dat gaat ook echt niet meer veranderen. In of niet, no way dat ik ooit nog met zulk schoeisel ga lopen.



Dr. Martens heb ik vanaf mijn 15e altijd gehad en nu nog steeds, al draag ik ze niet zo vaak meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de hoge variant van de Mag, vorig jaar gekocht en ze lopen heerlijk. Ik heb moeilijke voeten en dit is een keer wat anders dan de (lelijke) wolky's die ik draag. Uiterlijk van schoenen kijk ik nauwelijks naar, het gaat mij om het draagcomfort.
Wat een afschuwelijke schoenen en hoe onvrouwelijk. Gelukkig is deze hype me in de jaren 90 compleet ontgaan.
Ziekenfondsschoenen, idd
Alle reacties Link kopieren
Mijn hemel wat een ellende. Volgens mij filtert mijn waarneming automatisch op gruwelijk lelijk want ik heb ze in de jaren 90 nooit gezien.

Ongelooflijk dat hier echt een markt voor is.
Ik noemde ze altijd 'maanschoenen' en vond ze toen al oerlelijk. Het was even een hype en de jaren daarna liepen alleen de sufste mensen op die dingen.
Nou Krullebol, ik zie liever Wolky's hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 15 augustus 2014 @ 09:07:

Nu nog even wachten op de afro-kapsels.



[img]http://www.trashfashion.nl/wp-content/u ... nderen.png[/img]Yes please, supergaaf vind ik dat!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 15 augustus 2014 @ 08:48:

Lelijk blijft lelijk, ook als het "mode" is.+100
Alle reacties Link kopieren
Waarom komt dit terug? Welke gek heeft bedacht dat mode is?

Die dingen waren toen al te lelijk om te dragen en nu nog steeds. Mogen toch max ¤5 kosten bij Action ofzo.

Zelfs uggs zijn nog mooier en daarop zie je eruit alsof je op je pantoffels naar buiten bent gegaan.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 15 augustus 2014 @ 08:29:

Huh, ik ken deze helemaal niet? En ik zat toch ook in de jaren negentig op school...

Maar ik vind 't niks, deze schoenen.



Ze kwamen vooral eind jaren '90 in de mode, zo rond '98/'99.



*zwaait tussendoor even naar Desperate_Housewive*

Ik ben het, Hilary
Alle reacties Link kopieren
Ja mag! Ik had de hoge en de lage met veters. Ze liepen echt goddelijk en ik vond ze ook echt mooi.

Nu??? Nee hahaha vind ze nu verschrikkelijk ;)
Alle reacties Link kopieren
hahaha grappig nostalgie dit! de spice girl achtige schoenen gehad, maar liep vooral veel op MAG, en zoals Maleficent het noemt: met een broek met daaroverheen een rok

mijn smaak is het niet (meer), maar ik moet zeggen dat ik niet vaak schoenen heb gehad die zo lekker liepen als MAG! wat kosten die dingen toen ookalweer? 120 gulden ofzo? of 80? geen idee meer maar als ik nu lees dat ze 180 euro zijn!
Don't waste your time waiting
Alle reacties Link kopieren
Ik had ze vroeger ook Liepen inderdaad heeeerlijk. Zou ze nu niet meer zo snel kopen denk ik, hoewel de nieuwe versie die eerder gepost is best aardig is.
Hil! Wat heb je gedaan! even wennen dit haha!

En idd, eind jaren 90 volgens mij, want ik zat op de middelbare school en daar ging ik in 96 heen
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 15 augustus 2014 @ 22:19:

Hil! Wat heb je gedaan! even wennen dit haha!

En idd, eind jaren 90 volgens mij, want ik zat op de middelbare school en daar ging ik in 96 heen



Dat kan ik me voorstellen, haha! Het werd tijd voor een nieuwe verse nick. Maar natuurlijk mag je me gewoon Hil blijven noemen hoor, geen probleem



Die strakke broek met dat rokje eroverheen droeg ik dan wel weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven