Mode & Beauty alle pijlers

Make-up verwijderen zonder wattenschijfjes?

24-05-2014 22:55 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat iemand de gouden tip heeft! Ik heb per ongeluk m'n pak wattenschijfjes opgemaakt in de veronderstelling dat ik nog wel een pak had liggen.. Niet dus.



Dus ik ben gaan douchen en heb geprobeerd met water het meeste al weg te wrijven.



Met als resultaat dat ik nu met panda ogen en mascara tot m'n kin dit zit te typen. Hoe kan ik m'n make-up eraf halen zonder wattenschijfjes?



Ik heb het al geprobeerd met tissues, maar daardoor smeerde ik het nog meer uit.
Met wc papier en remover moet het toch wel lukken?
Alle reacties Link kopieren
Op een handdoek wat make-up reiniger en zo je ogen schoon maken? En anders wc papier of keukenrol?
Alle reacties Link kopieren
Washandje met een beetje zeep.
Alle reacties Link kopieren
Maandverbandje/inlegkruisje met wat remover?
Wc papier.
Alle reacties Link kopieren
Handdoek, theedoek, washandje met remover! Daarna even smeren met crème
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Theedoek met remover?

Heb je gewone watten in huis, dan daarmee.
Alle reacties Link kopieren
Keukenrol!



Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.. Best erg.



Het is voor mij vrij laat en ik ben moe, haha.



Heel erg bedankt voor de snelle reacties!
Ik zou wc papier doen. Is zachter dan keukenrol. De huid rond je ogen is gevoelig.
Alle reacties Link kopieren
In nood heb ik het weleens met wc papier en remover gedaan, niet ideaal, want gaat rullen. Werkt wel.



Heb je toevallig kokosvet in huis? Daar kan je het er heel goed mee afkrijgen met je vingers.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met een washandje?
Alle reacties Link kopieren
Babyshampoo ideaal om mascara te verwijderen, gewoon beetje op je vingers en je ogen masseren
Alle reacties Link kopieren
Als ik niets anders heb pak ik een washandje en Dove, zo'n zeepje, zelfs waterproof mascara gaat eraf.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Washand gaat prima hoor
Alle reacties Link kopieren
Spuugdoekjes zijn ook ideaal!
Geen keukenrol juist, dat schuurt. Wc-papier kan of anders washand, handdoek, zakdoekje.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben allergisch voor reinigingsmelk en tonic van alle betaalbare merken.

Daarom was ik nu al jaren mijn make-up met facewash (etos huismerk) van mijn gezicht. Dit doe ik met mijn handen. Als het op is, pak ik nog wel eens shampoo.
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon onder de douche poetsen met douchegel? Ogen goed dicht en schrobben maar. De grootste hoeveelheid mascara kun je zo met je vingers weghalen.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk spuit 11 maar tampons zijn gemaakt van een soort watten. Dus uitrollen en klaar.
ik krijg uitslag van make-upremover en gebruik nu alleen nog maar microvezel washandjes. Dus zonder lotion ofzo, alleen nat maken.

Alle reacties Link kopieren
Beetje olie (zonnebloem, olijf etc.) wat keukenpapier of toilletpapier en daarna een washandje met wat milde zeep om de olie weer te verwijderen.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Alle reacties Link kopieren
Ik had gister exact hetzelfde! Haha, wc papier werkte bij mij totaal niet, haalde niks uit, maar remover op een washandje ging prima
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 25 mei 2014 @ 00:03:

ik krijg uitslag van make-upremover en gebruik nu alleen nog maar microvezel washandjes. Dus zonder lotion ofzo, alleen nat maken.

[img]http://3.bp.blogspot.com/-mmb8VxaVs7o/T ... C06813.JPG[/img]Waar koop je die?
Billendoekjes werken ook perfect

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven