Mode & Beauty alle pijlers

Mannen met sieraden

28-11-2014 17:44 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie daar nou van?

Ik knap enorm af op mannen met sieraden. Wat voor sieraad dan ook. Maar vooral gouden armbanden, kettingen of worst of all, oorbellen. Hoe leuk een man ook is, een sieraad is een echte no-go.



Wie deelt mijn afgrijzen?
Alle reacties Link kopieren
Het zijn toch meestal bepaalde types die sieraden dragen. Ik ken geen enkele man die meer draagt dan een horloge en een trouwring, of hij moet ergens stiekem een ring doorheen hebben laten jassen maar dat hangen ze niet aan de grote klok.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:gedanst schreef op 28 november 2014 @ 19:07:

[...]





Niet mooi. Niet heel mooi, maar niet zo storend dat het een afknapper is toch?



Deze zou ik ook echt niet wegsturen vanwege die leren band

quote:MarianneDavids schreef op 28 november 2014 @ 19:10:

Het zijn toch meestal bepaalde types die sieraden dragen. Ik ken geen enkele man die meer draagt dan een horloge en een trouwring, of hij moet ergens stiekem een ring doorheen hebben laten jassen maar dat hangen ze niet aan de grote klok.Nou ben ik wel heel benieuwd... kom maar met dat vooroordeel, wie dragen er sieraden? Welke types zijn dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 28 november 2014 @ 19:10:

[...]

Niet heel mooi, maar niet zo storend dat het een afknapper is toch?



Deze zou ik ook echt niet wegsturen vanwege die leren band

[img]http://4.bp.blogspot.com/--05Idy8x35I/U ... +style.jpg[/img]





Die ringen...... echt heel ordi.

En die armband vind ik ook niet mooi. Het horloge vind ik oke.
Alle reacties Link kopieren
Deze kan er ook wel mee door toch

Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 28 november 2014 @ 19:11:

[...]



Nou ben ik wel heel benieuwd... kom maar met dat vooroordeel, wie dragen er sieraden? Welke types zijn dat?Ben ik ook benieuwd naar ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 28 november 2014 @ 19:10:

[...]

Niet heel mooi, maar niet zo storend dat het een afknapper is toch?



Deze zou ik ook echt niet wegsturen vanwege die leren band

[afbeelding]Tatoeage weglaseren en armband doorknippen, dan mag hij bij me ontbijten.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 28 november 2014 @ 19:13:

Deze kan er ook wel mee door toch

[img]http://www.jewelrymarketingguy.com/wp-c ... acelet.jpg[/img]De man is wel leuk. Maar de armband blijft lelijk. Ook als die wordt gedragen door een mooie man.




Stereotype???

De hele ijzerwinkel doet mee



Voor mij is horloge en 1 of 2 ringen genoeg. En ik gril van leren armbanden. Een mooie gouden armband kan weer wel, een ketting kan ook nog maar dat hangt helemaal van het type man af.

Sieraden > ja, maar dan geen piercings en tattoo's!
quote:nina1966 schreef op 28 november 2014 @ 19:01:

ik vind het niet zo storend hoor. Ligt helemaal aan het sieraad, het type man en hoe het gedragen word.

[afbeelding]



O glibber! Hij is zo lekker, met of zonder sieraden.



(nou ja, was, nu niet meer natuurlijk)
Ik vind sieraden soms wel mooi bij mannen, ligt aan de man en aan de sieraden.
Alle reacties Link kopieren
Echt afgrijzen...bij sommige types staat het, dat zijn alleen nooit 'mijn' types . Man draagt een horloge en trouwring. En soms manchetknopen maar dan heb je het verder wel gehad qua 'decoratie'. Echte afknappers vind ik mannen met zogenaamde 'diepzinnige' teksten op de onder- of bovenarm. Zoiets als 'carpe diem' en dan nog twee viezige bandjes van een festival.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het bij donkere mannen wel heel erg sexy.
Nee, alsjeblieft geen blingbling bij een man.



Dit soort dingen kan ik nog wel hebben, maar dat heeft misschien te maken met mijn jonge leeftijd :

http://beckandboosh.files ... en-leather-bracelets6.jpg
Kan leuk zijn, ligt aan het type man.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grapes schreef op 28 november 2014 @ 19:28:

Nee, alsjeblieft geen blingbling bij een man.



Dit soort dingen kan ik nog wel hebben, maar dat heeft misschien te maken met mijn jonge leeftijd :

http://beckandboosh.files ... en-leather-bracelets6.jpgDat vind ik ook heel mooi en ben 18. Bij mij in de klas hebben veel jongens zoiets. Bij donkere jongens zie je vaak wel bling bling, vind het bij hen wel leuk staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grapes schreef op 28 november 2014 @ 19:28:

Nee, alsjeblieft geen blingbling bij een man.



Dit soort dingen kan ik nog wel hebben, maar dat heeft misschien te maken met mijn jonge leeftijd :

http://beckandboosh.files ... en-leather-bracelets6.jpgNee dat kan echt niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:twerkqueen schreef op 28 november 2014 @ 19:32:

[...]





Dat vind ik ook heel mooi en ben 18. Bij mij in de klas hebben veel jongens zoiets. Bij donkere jongens zie je vaak wel bling bling, vind het bij hen wel leuk staan.





Dat ben ik met je eens. Bij donkere mannen vind ik het vaak sexy.



Maar bij Klaas, Gerrit of Willem vind ik het ordi.
Bij donkere types bling bling vind ik juist weer enorm fout. En zodra het bling bling heet is het bij iedereen fout. Het zijn inderdaad bepaalde types met sieraden. De Ronnies en de Sjonnies. Type bouwvakker of vrachtwagenchauffeur.
Het hangt echt enorm van de man af, ik kan het wel waarderen eigenlijk. Afhankelijk van het type man.



Mijn vorige vriend was een hele stoere, sexy grote man met oorbellen, armbanden, ketting (soort geschilderde kralen aan een zwart koord), en dat stond hem echt enorm goed. Maar hij kwam overal mee weg, was gewoon een hele woeste en aantrekkelijke kerel. Maar 'serieuze' sieraden zoals een ring of horloge had hij dan weer niet.



Mijn huidige vriend is type keurig en klassy (en heel knap), hoogopgeleid met een ribbroek en een bril. Hij draagt soms alleen een horloge, meer zou ook absoluut belachelijk staan... op een ring na binnenkort dan, want we gaan verloven en hij vindt het fantastisch dat hij straks een ring om z'n vinger heeft!
Vriend heeft standaard een horloge en een ring om, een zegelring. Vind ik het ( de ring) mooi? Nee. Is het een afknapper voor mij? Nee. Ik weet wat de betekenis is achter die ring en dat respecteer ik. Heeft niets te maken met onzekerheid. Ik zal er verder ook nooit een woord over reppen. Hij heeft daarnaast een stalen armband, die hij heel af en toe draagt. Niet mooi, niet lelijk.



Een sjonnie is hij zeker niet, arme vent..



Mijn vader draagt enkel zijn trouwring, mijn broertje een horloge. Ook prima.



Zolang ze maar niet:

- volgeschreven zijn met tatoeages;

- veel piercings hebben;

- en van die opgeschoren kapsels hebben;



Vind ik het prima. Met grote kettingen, oorbellen en polsen vol met armbanden hoef je ook niet aan te komen, zijn in mijn ogen too much, maar de sieraden van vriend zijn voor mij geen afknapper.
Type muzikant is er dus ook, of een beetje alternatief.



Het hoeft echt niet gelijk een Sjonnie te zijn, de man die sieraden draagt. Ik vind dat nogal bekrompen gedacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 28 november 2014 @ 19:10:

[...]

Niet heel mooi, maar niet zo storend dat het een afknapper is toch?



Deze zou ik ook echt niet wegsturen vanwege die leren band

[img]http://4.bp.blogspot.com/--05Idy8x35I/U ... +style.jpg[/img]Die jaag ik zeker niet weg. Al hangt ie heel de juwelierszaak om zijn nek.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk verschil tussen jouw partners Dubbes!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 november 2014 @ 19:42:

[...]





Die jaag ik zeker niet weg. Al hangt ie heel de juwelierszaak om zijn nek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven