Mode & Beauty alle pijlers

Mannen met sieraden

28-11-2014 17:44 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie daar nou van?

Ik knap enorm af op mannen met sieraden. Wat voor sieraad dan ook. Maar vooral gouden armbanden, kettingen of worst of all, oorbellen. Hoe leuk een man ook is, een sieraad is een echte no-go.



Wie deelt mijn afgrijzen?
Alle reacties Link kopieren
Bij Dollar Bill van The Bold staat het goed. Mijn man draagt een gouden schakel ( walchelijk) maar die heeft emotionele waarde en hij zit altijd onder zijn trui/shirt. En een trouwring.

Soms kan een ring bij de ene man ( duim,pink) echt heel idioot staan, maar bij sommige mannen vind ik het echt super sexy.




Deze is leuker korenwolf. Afgezien van de baard (wie heeft bedacht dat dát weer hip is? Ik dacht dat de jaren 70 gênant genoeg waren om die fout niet nog een keer te maken, als mensheid)
Ja die baarden, wanneer mogen die weer weg?

Ik vind de mijne leuker. Die van jou heeft wel een lief hoofd, maar is wat te breed.
Die andere maak ik stuk, deze kan wel wat hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal pro-baard. Sieraden hoeven van mij dan niet zo, en de meneer op het plaatje zou van mij ook nog wel wat meer borsthaar mogen hebben...
Oh kijk, hij heb een vriendje!



Alle reacties Link kopieren
quote:korenwolf schreef op 28 november 2014 @ 21:45:

[...]



[img]https://1888.org/images/2012/10/12/9182 ... ercing.jpg[/img]Gatver, dat soort types loop ik met een grote boog omheen. Brrr.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:fiool schreef op 28 november 2014 @ 22:12:

Ik ben helemaal pro-baard.Zal ik je aan m'n vader voorstellen?
quote:Thordis2.0 schreef op 28 november 2014 @ 22:15:

Oh kijk, hij heb een vriendje!



[afbeelding]Welnee. Dat doen ze alleen om ons op te vrolijken, net als heteromeiden die met elkaar tongen.
quote:korenwolf schreef op 28 november 2014 @ 22:23:

[...]



Welnee. Dat doen ze alleen om ons op te vrolijken, net als heteromeiden die met elkaar tongen.Laat me gewoon in die waan
Alle reacties Link kopieren
Oh, bah, die enorme gaten in oren vind ik echt zo eng! Brrrrrrrrr.



Sieraden bij mannen kan ik wel mooi vinden. Hangt van de man en het sieraad af.



http://slamxhype.com/wp-c ... s/2014/04/BRACELETS_3.jpg
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Die trouwring staat heel mooi bij mijn man.
Alle reacties Link kopieren
Oorbellen, ketting, armbanden én ringen: ik zou hem zo mijn bed in sleuren. Mag ie alleen zijn sieraden omhouden. Rawr.



http://4.bp.blogspot.com/ ... qQ/M-tTbc1TSNI/s1600/Fred+Segal+and+Lenny+Kravitz+announce+fashion+collaboration.jpg
Am Yisrael Chai!
quote:gedanst schreef op 28 november 2014 @ 19:57:

[...]





Jouw aanstaande klinkt als Ludo Sanders. Hahahaha! Neeee!!! Dat vind een een witteboordenglibber.
Alle reacties Link kopieren
Een afknapper voor mij is een duim- of een pinkring bij mannen. Een koningsschakel vind ik voor Johnny's. Tunnels vind ik eng. Een baardje mag dan wel weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 28 november 2014 @ 22:52:

Oorbellen, ketting, armbanden én ringen: ik zou hem zo mijn bed in sleuren. Mag ie alleen zijn sieraden omhouden. Rawr.



http://4.bp.blogspot.com/ ... qQ/M-tTbc1TSNI/s1600/Fred+Segal+and+Lenny+Kravitz+announce+fashion+collaboration.jpgMaar dit is gewoon een hele mooie man FV. Al trekt hij een vuilniszak aan dan staat het hem nog goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbus schreef op 29 november 2014 @ 09:42:

[...]





Hahahaha! Neeee!!! Dat vind een een witteboordenglibber.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 28 november 2014 @ 21:10:

Ja smakelijk hapje wel hè? Met of zonder kettingen, kom maar door Mjam, die mag je ook wel hier naar toe sturen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Kan wel mooi zijn. Ringen (niet te veel), leren armbanden en soms piercings vind ik wel mooi. Festivalbandjes kunnen meer dan een week na het festival niet meer. Alles met schakels is niet mijn ding.

Mijn vriend draagt een duimring. Ik vond het eerst niks, maar ben er wel soort van aan gewend en vind het nu zelfs wel mooi. En hij heeft erg mooie, stoere handen, een armband benadrukt dat :-)
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
TO, trouwring of ander sierraad waarmee men de liefde voor elkaar aan de wereld wil laten zien.

Mijn vriendin en ik willen voor elkaar een arband kopen om die reden.

Waarom zouden sierraden alleen voor vrouwen zijn. Kom nou.

Vrouwen lopen toch ook niet alleen in een rok en high heels, trekken toch ook een spijkerbroek en legerlaarzen aan.

Het woord sierraad zegt het al het is een versiering voor je lijf.

Zelf draag ik geen of weinig sierraden, alleen een horloge en omdat het maar 1 sierraad is wat ik draag kan ik er ook best wel wat geld aan uitgeven. Doe er ook veel moeite voor om de juiste te vinden.

In het verleden ook een oorbel gedragen en heel soms doe ik hem nog wel in.

Er liggen ook nog wel een stel kettingen met hangertjes in mij lade, moet ik die dan weggooien? Dacht het niet!
Helemaal eens doper, maar die Ava.......brrrrrrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Ik kan bepaalde sieraden bij een man wel mooi vinden staan.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:dedoper schreef op 29 november 2014 @ 13:53:

TO, trouwring of ander sierraad waarmee men de liefde voor elkaar aan de wereld wil laten zien.

Mijn vriendin en ik willen voor elkaar een arband kopen om die reden.

Waarom zouden sierraden alleen voor vrouwen zijn. Kom nou.

Vrouwen lopen toch ook niet alleen in een rok en high heels, trekken toch ook een spijkerbroek en legerlaarzen aan.

Het woord sierraad zegt het al het is een versiering voor je lijf.

Zelf draag ik geen of weinig sierraden, alleen een horloge en omdat het maar 1 sierraad is wat ik draag kan ik er ook best wel wat geld aan uitgeven. Doe er ook veel moeite voor om de juiste te vinden.

In het verleden ook een oorbel gedragen en heel soms doe ik hem nog wel in.

Er liggen ook nog wel een stel kettingen met hangertjes in mij lade, moet ik die dan weggooien? Dacht het niet!Ik vind niet dat sieraden alleen voor vrouwen zijn. Ik vind het alleen niet MOOI voor mannen.
Alle reacties Link kopieren
Een echte vent heeft geen versiering nodig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 29 november 2014 @ 20:25:

Een echte vent heeft geen versiering nodigEchte vrouwen ook niet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven