Mode & Beauty alle pijlers

Mascara en eyeliner die lang blijven zitten

22-07-2016 21:43 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Waterproof?
Waterproof make-up.

Lancôme vind ik heel fijn, met name voor mascara. Als je iets goedkopers zoekt, kan ik je de waterproof mascara en het waterproof kohlpotlood van Etos aanbevelen.
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde probleem.

Het helpt bij mij om wat lichte oogschaduw onder mijn oog op te brengen.

Dat helpt wat tegen uitlopen.
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Alle reacties Link kopieren
Maar panda ogen zijn ook wel schattig
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
L'ancome mascara (gewone) en l'oreal eyeliner in zo'n stift zit er ondanks tranen en warmte vandaag nog op.
Alle reacties Link kopieren
Waterproof mascara van Max Factor (Masterpiece) is echt water- en zweetproof. Je krijgt het ook alleen van je wimpers met olie, niet met gewone remover.
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Koop dan ook oliepads van de Etos en vooral niet van het Kruidvat, want met die laatste krijg je de Max Factor er niet af!
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij de waterproof eyeliner van action. Zo'n potje met kwastje is het, kost een euro. Die zit er na een nacht dansen de volgende ochtend nog steeds op zoals ik hem twaalf uur daarvoor op deed
Eyeliner van Kat von D (Sephora Spanje en Amerika) blijft zitten.
Essence Liquid Eyeliner en Catrice Glam & Doll mascara werken hier vrij goed. Wel beiden waterproof.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marquise schreef op 22 juli 2016 @ 23:21:

Essence Liquid Eyeliner en Catrice Glam & Doll mascara werken hier vrij goed. Wel beiden waterproof. Bij mij precies hetzelfde, de Essence liquid liner gebruik ik al jaren en blijft perfect zitten. Heb ook op het strand afgelopen week de Catrice Glamour Doll waterproof mascara gebruikt.
Eyeliner, absoluut deze!! http://www.iciparisxl.nl/ ... -21jAqLsBpgkAAAElxVBnnCED

Jaaaren gezocht naar een goeie en heel wat uitgeprobeerd, en nu eindelijk gevonden.



Mascara gewoon de waterproofversie van de Etos..
Alle reacties Link kopieren
quote:apppie schreef op 22 juli 2016 @ 23:07:

Ik zweer bij de waterproof eyeliner van action. Zo'n potje met kwastje is het, kost een euro. Die zit er na een nacht dansen de volgende ochtend nog steeds op zoals ik hem twaalf uur daarvoor op deed



Ik zweer ook die van Action! Potje met kwastje ken ik nog niet maar ik gebruik die ene die

samen met een mascara in een verpakking zitten.Echt goeeeedkoop en nooit last van panda ogen!

Mascara vind ik zelf niet goed dus die geef ik iedere keer door aan een vriendin die het top vindt.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Dit







Edit: Verpakking ziet er wel anders uit maar de inhoud heb je dus nodig.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Idd, de eyeliner van de Action zoals op de foto.

Ik gebruik het potloodgedeelte voor onder en de eyeliner die aan de andere kant zit voor bovenkant.

Ook ik gooi de mascara weg. Voor de wimpers is lancome erg goed, de waterproof is niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Max Factor Masterpiece mascara (waterproof) of L'Oreal Telescopic (waterproof versie) of Etos eigen merk waterproof mascara. Die laatste was laats als beste getest ergens en doet niet voor de twee duurdere onder.
Alle reacties Link kopieren
Nou heb het potje eyeliner laten halen bij de action.

Zal straks kijken of het blijft zitten
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
quote:Marquise schreef op 22 juli 2016 @ 23:21:

Essence Liquid Eyeliner en Catrice Glam & Doll mascara werken hier vrij goed. Wel beiden waterproof. quote:Diamondbooty schreef op 22 juli 2016 @ 23:37:

Bij mij precies hetzelfde, de Essence liquid liner gebruik ik al jaren en blijft perfect zitten. Heb ook op het strand afgelopen week de Catrice Glamour Doll waterproof mascara gebruikt. Thanx, dankzij jullie de Catrice Glam & Doll waterproof mascara eens geprobeerd. Werkt prima, voor een klein prijsje!
Het borsteltje vind ik vooral heel fijn. Met andere borsteltje besluiten mijn wimpers om Bryan Ferry te volgen: Let's stick together, come on, come on, let's stick together
Borsteltje is goed inderdaad. Ik had eigenlijk weinig van deze mascara verwacht, want meestal bevallen supergoedkope mascara's mij niet zo. (Niet dat ik een snob ben die alleen dure merken wil, maar meestal heb ik Maybelline, Rimmel of Bourjois ofzo en die koop ik dan in de aanbieding.)
Ik heb hem per toeval ontdekt toen ik een waterproof mascara van The Body Shop spuugzat was en chagrijnig een Kruidvat in marcheerde.



Dat is trouwens gelijk mijn grootste afrader: De waterproof mascara van The Body Shop. Waterproof, mijn glorieuze kont. Hoewel... onder mijn ogen was het plots wél waterproof.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven