Mode & Beauty alle pijlers

Merkspijkerbroek maat 44

20-01-2017 21:28 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maat 44.

Bij welke winkels in noord-nederland koop ik een merkspijkerbroek ?

Graag middel tot hogere taille en niet te skinny.
Alle reacties Link kopieren
Welk merk wil je?
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelleke schreef op 20 januari 2017 @ 21:31:

Welk merk wil je?Merk maakt me niet zoveel uit, het gaat me om het model en ook om de dikte van de stof:)
C&A geeft goede hoge spijkerbroeken. Bikbok en Monki hebben ook mooie hoge spijkerbroeken voor niet te duur en goede kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Angels is een goed merk en kwalitatief heel goed. Broeken gaan bij mij altijd jaren mee.
Ze vraagt om merkspijkerbroeken...



De Bijenkorf heeft veel broeken.

Ook de Rode Winkel.
quote:sinnombre schreef op 20 januari 2017 @ 21:43:

Ze vraagt om merkspijkerbroeken...



De Bijenkorf heeft veel broeken.

Ook de Rode Winkel.Bikbok en Monki zijn merken....
Alle reacties Link kopieren
Welke maat heb je van jeans?
quote:pamelacourson schreef op 20 januari 2017 @ 21:53:

Welke maat heb je van jeans?Staat in de titel en de op.
Alle reacties Link kopieren
Mac dream
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae2 schreef op 20 januari 2017 @ 21:54:

[...]



Staat in de titel en de op.Maar jeansmaten komen meestal niet in gewone kledingmaten maar in omtrek + lengte.
quote:Zonnetje_van_de_dag schreef op 20 januari 2017 @ 21:55:

Mac dreamJaaa! Die heb ik jaren gedragen tot ze helemaal af waren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook maat 44 maar ik bestel jeans altijd online, laat er dan 20 komen en stuur terug wat niet past of niet mooi zit. En soms zijn ze dat gewoon alle 20, want zelfs als je van 1 model twee exact dezelfde broeken in dezelfde maat bestelt heb je kans dat de ene broek te groot en de andere te klein is.



Afijn. Ik heb nu twee bootcut-jeans van de C&A, met een zogenaamd push-up effect rond de billen. Zitten perfect, hebben een middelhoge taille, maar ja, het zijn dus geen merkbroeken.

Ik ben schoonmaakster in mijn vrije tijd, dus ik vind dat geen punt. Krijg er overigens vaak complimentjes over.



Voorheen had ik er van S.Oliver, die waren ook fijn. Voordeel; S.Oliver heeft ook lengtematen. Geen speciale merken, wel prima broeken verder. En vorige week een coated broek gekocht bij Didi, ook geen merk maar wel een superbroek.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Maar alles zijn toch merk spijkerbroeken. C&A is een merk, H&M ook, Zara ook..
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae2 schreef op 20 januari 2017 @ 22:17:

Maar alles zijn toch merk spijkerbroeken. C&A is een merk, H&M ook, Zara ook..



Nou precies. Ik kijk liever naar een goed passende 'merkloze' jeans dan een slonzige merkvariant.



Wil je dat er zo'n embleem op de kontzak zit en draag je dan altijd shirtjes daarbóven, zodat iedereen je merk ziet?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
NYDJ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae2 schreef op 20 januari 2017 @ 22:17:

Maar alles zijn toch merk spijkerbroeken. C&A is een merk, H&M ook, Zara ook..Dit inderdaad.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ook niet dat het per se een duurder merk moet zijn. Toevallig heb ik vandaag veel spijkerbroeken gepast. Eerst G-star, Maison Scotch etc., broeken van tussen de 150 en 200 euro. Daarna een broek van 20 euro van Only en die zat perfect en heb ik meteen gekocht. Stevige stof ook. Ik heb broeken van Supertrash en G-Star gehad die snel kapot waren, dus het zegt weinig.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag graag Bianco Jeans (wehkamp) en Cambio.
quote:Philae2 schreef op 20 januari 2017 @ 22:17:

Maar alles zijn toch merk spijkerbroeken. C&A is een merk, H&M ook, Zara ook..Designer dan..
Betty Barclay. Zit in Haarlem.
Ik hoor altijd hysterische verhalen over de spijkerbroeken van Zeeman. Ik zou zeggen, koop er eens eentje, ze zijn maar een tientje of zo en als deze niet bevalt breng je hem gewoon weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Seven for all mankind. Topbroeken
--
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 20 januari 2017 @ 22:30:

[...]





Nou precies. Ik kijk liever naar een goed passende 'merkloze' jeans dan een slonzige merkvariant.



Wil je dat er zo'n embleem op de kontzak zit en draag je dan altijd shirtjes daarbóven, zodat iedereen je merk ziet?





+1. Mijn broer heeft in zijn puberjaren altijd broeken van G-star gehad, en die waren binnen 1 jaar kapot.

Ik draag vaak broeken van de Only (ook met lengtematen) of gewoon h&m, maar ik heb maat 36/38 van broeken. Vind die broeken prima, en met sommigen doe ik al jaaaaaren.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, precies wat pamelacourson zegt dus. Broeken van de Only vind ik echt heel fijn. Alleen de zwarte variant wordt heel snel donkergrijs, dat is wel jammer.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven