Mode & Beauty alle pijlers

Mode najaar winter 2007/2008

23-07-2007 15:05 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!Vertel! Wie weet wat er in de mode komt? Wat worden de kleuren en modellen? Zover ik weet:- paars/donkerblauw/leeuwengeel/zwart- enkellaarsjes en lakpumps- broeken in alle uitlopende modellen- geaccentueerde taille lijnen en brede schouders Wie heeft er aanvullingen!!
Alle reacties Link kopieren
ik vind de mode ieder jaar zowat hetzelfde. die skinny jeans blijven en laarzen in de broek dus daarmee ook. dat zag je vorig jaar veel in het straatbeeld en dat zal je nu weer geen zien. hooguit dus wat andere kleuren.
Alle reacties Link kopieren
waar gaan zien
Alle reacties Link kopieren
Als ik kijk naar de H&M site dan komen vooral grijs en bruin in.... dus redelijk donker! :) Dat is mooi, want heb wel veel van die 'kleurtjes' :)
Alle reacties Link kopieren
Heb het oude topic dat je geopend had voor je naar boven gehaald.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Ik was gisteren in de stad , en in veel winkels hangt de nieuwe collectie al. Viel mij op dat er zoveel rood hangt overal!!!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens die laarzen in de broek kan echt niet meer hoor.....
Alle reacties Link kopieren
Trouwens die laarzen in de broek kan echt niet meer hoor.....
Bedoel natuurlijk broek in de laarzen... hahaha hilarisch dit;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Toevallig kreeg ik gisteren de nieuwe herfstgids van H&M in de bus.

Veel A-lijn tunieken, leggings en wat ik ook zag was hoogwaterbroeken (die worden daar ook zo genoemd, te lang voor capri, maar te kort voor kang, zeg maar. En dan ook héél smal.

Degenen die geen liefhebbers zijn van skinny, zullen hier volgens mij ook niet vrolijk van worden.



Vinden jullie nou ook niet dat je met die A-look jurkjes en een legging eronder een vrouw een beetje als een grote peuter eruit laat zien?

Worden ze vaak nog geposed met de benen een beetje in x positie....



Ik vind het echt een beetje denigrerend, deze mode.



Perel.
Alle reacties Link kopieren
Dat modebeeld van Liuvera zie ik wel zitten. Maar verder NEEEEEE!In skinnyjeans voel ik mij net een soort worst, en in een A-lijn tuniek lijk je inderdaad OF een grote peuter, OF zwanger.


Dat modebeeld van Liuvera zie ik wel zitten. Maar verder NEEEEEE!

In skinnyjeans voel ik mij net een soort worst, en in een A-lijn tuniek lijk je inderdaad OF een grote peuter, OF zwanger.
Zwanger, haha. Ben ik tenminste niet de enige met die mening! Ik vind het ook net zwangerschapsjurkjes!!
Alle reacties Link kopieren
Heb even een soort van off-topic vraag, maar vind het niet de moeite om er een nieuw topic over te openen.

In een viva van een aantal weken terug, in een artikel over riemen, stond dat je wel het figuur moet hebben om een riem op een bepaalde manier te dragen. Nu vraag ik me af; wanneer heb je het figuur wel (of juist niet) om bv een heupriem, tailleriem, riem-onder-borsten te dragen. Wat accentueer je daarmee en en wat niet?

alvaste bedankt
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die A lijn juist leuk! Moet je er wel voor zorgen dat het jurkje/shirtje aan de achterkant normaal aansluit. Met een strakke spijkerbroek met smalle/rechte pijpen staat het prima.



Die riemen tja, waar je hem draagt dat accentueer je......
Alle reacties Link kopieren
wat is A lijn?
Alle reacties Link kopieren




quote: Madelon22 reageerde



Trouwens die laarzen in de broek kan echt niet meer hoor.....



Bedoel natuurlijk broek in de laarzen... hahaha hilarisch dit;)
kan dat echt niet meer? ik zie het nog steeds overal. en zolang die skinny jeans in de mode blijven....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven