Mode & Beauty alle pijlers

Mooi zwanger?

05-11-2014 20:43 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Misschien raar maar ik wilde het toch even vragen misschien iemand tips of adviezen over zwanger zijn en dan nogsteeds jezelf mooi proberen te voelen..? Ik ben nu 8 maanden zwanger maar bloot wil ik mezelf niet zien.. en dat ik er beetje onzeker over word is wel te merken in mijn relatie.. in de middag kwa kleding heb ik er geen problemen mee maar als het uit gaat? Jak! Iemand tips zodat ik me toch een beetje mooi kan voelen? Ik hoor graag jullie verhalen! : )



Alvast bedankt!



P.S. Dat betekent niet dat ik niet trots ben op mijn mooie buik hoor! Alleen wel spataderen.. borsten.. allers eromheen!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat veel vrouwen zich met 8 maanden wel een beetje een walvis voelen, maar ach, het blijft niet zo en het dient een doel nietwaar? Zie het maar zo dat de binnenkant op dit moment mooier is dan de buitenkant. Moet je je nou perse mooi vinden? Lach er om samen, maak er een grapje over. Werkt vast beter dan jezelf perse mooi moeten vinden..

En anders het licht maar uit?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet mooi zwanger.

Ik ben al snel vrij fors geworden, heb striae, mijn borsten zijn al 2 cupmaten gegroeid en liggen als grote logge uiers op de bovenkant van mijn al enorm buik en door mijn bekkenklachten waggel ik als een bejaarde.

En toch vindt mijn man mij mooi en aantrekkelijk, ik snap er niks van.



Ik heb geen tips, behalve het gewoon uitzitten.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ik vond mezelf prachtig zwanger Ik droeg mooie jurkjes, had ook bloot een prachtige buik, geweldig vond ik het. Ik wil nog wel een keer.



En inmiddels lacteer ik buitengewoon mooi. Ja echt, mijn doorbloeding is stukken beter dus ik heb altijd een stralende huid mèt blos. Alleen al om de schoonheidseffecten denk ik dat ik tot z'n twaalfde doorvoed
Toen ik zwanger was van mijn oudste heb ik de laatste maand in het ziekenhuis gelegen. Daar hadden ze een heel groot bad (rond, doorsnee van 2 meter), bij uitstek geschikt voor walrussen dus Helaas was er aan een kant van het bad een spiegelwand en daar ben ik me toch het ongans geschrokken. Ik had mezelf ook al maanden niet bekeken en voelde wel dat ik enorm was, maar ik heb echt een kwartier staan huilen van de aanblik in die spiegel.

Dus... ik denk dat het vooral tussen de oren zit. Sommige mensen kunnen zich nog mooi voelen als ze eruit zien als een nijlpaard
Precies. Echte schoonheid is in the eye of the beholder. Dus vind jezelf gewoon mooi, dan ben je het ook
Alle reacties Link kopieren
Even opbeurende woorden. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje. Nu op 21 wk. Ik ben slank en dus al behoorlijk buikje, je ziet het zeg maar wel duidelijk.

Ik weet nog niet wat voor een walrus ik ben bij 8 maanden, maar goed.

Je krijgt een kindje, relax. Maak je niet te druk. Het duurt nog maar even. Stuks mis je je buik. Probeer je toch leuk te kleden, en zorg voor aandacht aan je uiterlijk.

Succes met de laatste loodjes
Jaja, bij nr 1 was ik met 25 weken pas 4 kilo aangekomen, en kocht ik mijn eerste positiebroek. In de 14 weken daarna is er nog 10 kilo bij gekomen.

Bij nr 2 kwam ik met 16 weken bij een kdv om het kind in te schrijven, zegt die directrice 'Ah, jij hoeft niet lang meer!'. Enorm was ik, en op het eind helemaal (van 47 naar 68 kg. gegroeid).
Alle reacties Link kopieren
Zelf gelukkig nooit zwanger geweest maar ik vind zwangere vrouwen ook niet mooi. Vaak veranderd het gezicht ook. Ik denk dat je gewoon moet accepteren dat je nu even niet mooi bent, verhalen die ik hoor en wat ik om me heen zie word het ook niet beter na de bevalling. Sterkte!
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 34 weken zwanger en ik voel me enorm, t is ook nog onze derde. Er zijn momenten dat ik er van baal, als de zoveelste vraagt hoeveel dagen ik nog moet. Maar mijn man zorgt wel dat ik me aantrekkelijk voel. Hij kan niet van me afblijven. Dus dat scheelt als ik er zelf van baal. Verder probeer ik iedere dag even m'n best te doen om er mooi/verzorgd uit te zien. Make up op, ook al voel ik me een walvis. En geen slobberbroek maar wel die mooie jurk/rok. En dat doe ik echt alleen voor mezelf, voel ik me de hele dag een stuk beter.

Over een paar weken is de buik weer weg, nou ja niet direct maar tja er komt wel een baby uit! Het hoort er gewoon bij. Maak je er niet te druk over.
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 05 november 2014 @ 21:48:

... verhalen die ik hoor en wat ik om me heen zie word het ook niet beter na de bevalling. Sterkte!





Great peptalk.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Die buik mis ik niet hoor! Dat hoor ik wel vaker, maar tot nu toe niks van gemerkt. Ik voelde me ook niet mooi tijdens mijn zwangerschappen. Hier helaas een man die op een gegeven moment toegaf dat hij me niet-zwanger aantrekkelijker vond hoewel toch liever dat dan andersom denk ik



To, je bent er bijna. Daarna ben je gelijk een heleboel kilo's kwijt en heb je je kindje. Het komt goed!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor jullie woorden, dat doet me goed! Mijn vriend zegt ook dat ie me mooi blijft vinden en dat is altijd fijn om te horen. Maar vroeger deed ik me altijd wel lekker optutten en goed voor mijn huid lekker insmeren enzo.. En dat probeer ik ook te doen. Wat minder intensief want ik heb er tegenwoordig erg weinig puf voor maar voor ontspanning vond ik het altijd wel fijn.. En wil ik dat toch nog even eruit halen om nog even van mij en mijn buik te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Misschien helpt het ook om jezelf eens lekker te verwennen

: nieuw kapsel, nieuw haarkleurtje, benen scheren (op een krukje zittend onder de douche), daarna jezelf helemaal insmeren met een lekker ruikende bodylotion enz. En dan i derdaad de dagen erna je leukste positiekleding combineren met wat sieraden of een sjaaltje, zodat je ook wat variatie hebt. Als je je overdag fijn voelt zal het zonder kleren ook alvast een stukje fijner voelen.

Je gaat een nieuw mensje op de wereld zetten. Geniet nog even van wat tijd voor jezelf en elkaar, ga bijv eens romantisch uit eten, opgetut en wel. Als jullie liefde wordt beklonken met een nieus leventje dan is een spatader of wat striae eigenlijk niet zo erg, toch?
Ik vond mezelf juist mooi toen ik zwanger was, maargoed ik ben geen acht maanden zwanger geweest.



Je hoeft niet zo lang meer, komt goed!
Alle reacties Link kopieren
Nwdesie, ik moet echt om je reactie lachen. Samengevat is het onderscheid tussen mooie en lelijke vrouwen dus eigenlijk hetzelfde als moeders en kinderloze dames?

Yeah right
Alle reacties Link kopieren
quote:mendy schreef op 05 november 2014 @ 23:03:

Misschien helpt het ook om jezelf eens lekker te verwennen

: nieuw kapsel, nieuw haarkleurtje, benen scheren (op een krukje zittend onder de douche), daarna jezelf helemaal insmeren met een lekker ruikende bodylotion enz. En dan i derdaad de dagen erna je leukste positiekleding combineren met wat sieraden of een sjaaltje, zodat je ook wat variatie hebt. Als je je overdag fijn voelt zal het zonder kleren ook alvast een stukje fijner voelen.

Je gaat een nieuw mensje op de wereld zetten. Geniet nog even van wat tijd voor jezelf en elkaar, ga bijv eens romantisch uit eten, opgetut en wel. Als jullie liefde wordt beklonken met een nieus leventje dan is een spatader of wat striae eigenlijk niet zo erg, toch?Ja dat klopt helemaal, ik vind het ook helemaal niet erg om zwanger te zijn van onze uk! Ik ben altijd al beetje onzeker geweest en mijn lichaam heeft het vanaf het begin af aan zwaar gehad met de zwangerschap dus zag er al vanaf dag 1 uit als een zombie! Nu ik erg groot ben en niet meer zo lang hoef wil ik toch mezelf nog even zwanger en mooi voelen.. En er van genieten. Maar naar de kapper voor een nieuw kapsel? Ben erf inspiratieloos!
Ik was prachtig zwanger, géén striae, mooie (niet al te forse) buik, recht van voren, geen dikke kop ofzo.. Ik kreeg dagelijks complimentjes van wildvreemden.



Maar mezelf echt mooi voelen? Mhwah. Ik mis die buik echt niet, sterker nog, ik vind van die buik moeten genieten zwaar overrated. Echt, een kind is veel leuker dan een buik.
Alle reacties Link kopieren
Het zal wel in de familie zitten, maar alle dames in de familie hebben maatje 36/38 en tijdens de zwangerschap de 10 kilo aankomen niet eens gehaald. Je zag enkel aan de buik dat we zwanger waren en na de bevalling al snel de oude lijn weer terug. Op een verjaardag zie ik zusjes, nichtjes met 1 of meer kinderen gewoon in strakke jurkjes en je ziet niet aan hun lichaam dat ze zwanger zijn geweest. Dat bestaat dus ook.
ik vond mezelf mooi hoor tijdens de zwangerschappen, ook aan het eind.

Wees gewoon lief voor jezelf, lekker je buik insmeren met olie of bodylotion enzo.

Het hielp ook wel dat mijn man me ook mooi vond en we tot het eind aan toe nog gewoon seks hadden.
en nu na de zwangerschappen vind ik mezelf ook mooi. Lichaam is wel veranderd (striae, beetje los vel op de buik) maar als ik nooit zwanger was geweest had ik dat ook kunnen hebben (ik had voor het zwanger zijn al wat striae vanwege de groeispurt in de puberteit).

En ach, er zullen zat mensen zijn die mij niet mooi vinden, die mijn vetrolletjes maar walgelijk vinden. Zo zij het, met die mensen hoef ik ook niet in een bed te liggen. Zolang ik en mijn man het goed vinden, is het goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fors, en vind mijzelf niet heel mooi. Ben wel tevreden trouwens, maar ben nog nooit trots geweest op mijn buik, behalve toen ik zwanger was, toen vond ik mijn buik zo mooi, omdat mijn kindje erin groeide. Dus het kan ook andersom :-) En het komt vast wel goed, als jij en je man maar tevreden zijn is het toch prima. En wat de rest vind moeten zij weten..
Ik ben 36 weken en prachtig zwanger (vind ik zelf) enkel mijn buik is gegroeid.

Mijn haar en huid & nagels zien er erg gezond uit. Krijg veel complimenten en mijn man vindt me ook prachtig. 😄
Alle reacties Link kopieren
quote:mendy schreef op 05 november 2014 @ 23:03:

Misschien helpt het ook om jezelf eens lekker te verwennen

: nieuw kapsel, nieuw haarkleurtje, benen scheren (op een krukje zittend onder de douche), daarna jezelf helemaal insmeren met een lekker ruikende bodylotion enz. En dan i derdaad de dagen erna je leukste positiekleding combineren met wat sieraden of een sjaaltje, zodat je ook wat variatie hebt. Als je je overdag fijn voelt zal het zonder kleren ook alvast een stukje fijner voelen.

Je gaat een nieuw mensje op de wereld zetten. Geniet nog even van wat tijd voor jezelf en elkaar, ga bijv eens romantisch uit eten, opgetut en wel. Als jullie liefde wordt beklonken met een nieus leventje dan is een spatader of wat striae eigenlijk niet zo erg, toch?

Ik wil dit afraden!!

Er schijnt iets in die hormonen te zitten waardoor vrouwen hun haar kort laten knippen en rood laten verfen. Niet doen!!!

Je hoeft nog maar een paar weken tot je bevalling. Dat is nog wel vol te houden toch? Ik voelde me ook niet mooi, maar het is voor een goed doel. (En kan weer helemaal goed komen hoor!)
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 06 november 2014 @ 10:41:

Ik ben 36 weken en prachtig zwanger (vind ik zelf) enkel mijn buik is gegroeid.

Mijn haar en huid & nagels zien er erg gezond uit. Krijg veel complimenten en mijn man vindt me ook prachtig. 😄

Dit dacht ik ook, bij mijn eerste zwangerschap. Tot ik nadien weer een gewone broek wilde aantrekken en deze tot maar net boven mijn knieën kreeg. Bleek dat mijn benen en achterwerk toch ook behoorlijk gegroeid waren!

(Waarmee ik niet wil zeggen dat dat bij jou ook zo is, savetheday. Je stukje bracht wat herinneringen boven...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven