Mode & Beauty alle pijlers

Morgen date en kin vol puisten

19-06-2014 14:28 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb morgen een date en het zal weer eens niet zo zijn....een kin vol puisten. Ik zit er niet aan, en heb er al benzo en tea tree olie opgesmeerd. Maar die tea tree brandt echt heel erg, is dat eigenlijk wel goed of maak ik het zo nog erger? Ik durf ook niet teveel benzo te smeren, bang dat ik morgen een kin vol uitgedroogde vellen heb of dat het helemaal wit gebleekt is...



Iemand tips hoe ik zo veel mogelijk morgen met een normale huid kan gaan daten? Voel me nu echt onzeker, terwijl ik wil genieten.
Alle reacties Link kopieren
Twee aspirine (in het groene doosje van Bayern ofzo geloof ik, je kunt alleen die gebruiken) met drupje water en drupje honing. Maak er een pasta. Kwartiertje erop en het is de volgende dag veel minder rood. Helemaal weg gaat het voor morgen natuurlijk niet meer... Veel plezier met je date
tandpasta dun erop smeren! Is het morgen uitgedroogd!
Alle reacties Link kopieren
Huh??



Sorry hoor.. Maar op 7 Mei van dit jaar gaf je aan dat je net een nieuwe vriend hebt en stapelverliefd bent....



Als dit al uit is, waarom dan meteen op zoek naar een nieuwe?
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 19 juni 2014 @ 14:49:

Huh??



Sorry hoor.. Maar op 7 Mei van dit jaar gaf je aan dat je net een nieuwe vriend hebt en stapelverliefd bent....



Als dit al uit is, waarom dan meteen op zoek naar een nieuwe?Die liet sinds 21-5 niets meer van zich horen. Wel goed loepen hè
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 19 juni 2014 @ 14:49:

Huh??



Sorry hoor.. Maar op 7 Mei van dit jaar gaf je aan dat je net een nieuwe vriend hebt en stapelverliefd bent....



Als dit al uit is, waarom dan meteen op zoek naar een nieuwe?Als je ook mijn andere topics had geloept, had je gezien dat dat niet goed verlopen is 7 mei is overigens niet de periode dat het met die jongen begon, dat was al maanden ervoor. Jammer maar helaas. Ik ben inderdaad verder gegaan. Is dat een slecht iets?! Moet ik dan maar alleen in een hoekje gaan huilen. Deze jongen ken ik al langer, en we gaan nu daten. Ik ben niet meteen uit op een relatie, zie wel wat het me brengt.
Alle reacties Link kopieren
Wat is benzo crème? (heb al gegoogled maar geen resultaat)
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 19 juni 2014 @ 14:54:

[...]





Die liet sinds 21-5 niets meer van zich horen. Wel goed loepen hè



Je hebt gelijk sorry...





Maar TO, als ik zo al je topics eens doorneem stel je je altijd zo hulpbehoevend en onzeker rop tav jongens...



Het lijkt ook wel of je bijna op een wanhopige manier op zoek bent naar een relatie...



Waarom niet even pas op de plaats maken en even werken aan je eigen zelfvertrouwen en onzekerheden??
Alle reacties Link kopieren
Tandpasta op smeren inderdaad, echt weggaan zal 't voor morgen niet..



Wel veel plezier met je date!
Alle reacties Link kopieren
@Eva: ik denk dat ze benzoylperioxide bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 19 juni 2014 @ 14:56:

[...]





Je hebt gelijk sorry...





Maar TO, als ik zo al je topics eens doorneem stel je je altijd zo hulpbehoevend en onzeker rop tav jongens...



Het lijkt ook wel of je bijna op een wanhopige manier op zoek bent naar een relatie...



Waarom niet even pas op de plaats maken en even werken aan je eigen zelfvertrouwen en onzekerheden??



Dat klopt inderdaad. Ik moet eerlijk zeggen dat dat met die vorige jongen al voor 90 procent beter ging, en nu heb ik het gevoel dat ik het wel echt aan kan. Onzekerheid zit in mij, en zal ook nooit echt volledig weggaan. Ik ben een leuke meid om te zien, maar ben vaak onzeker als ik bijv. puistjes heb o.i.d. Ik wil juist gaan daten om mezelf te leren niet meer onzeker te zijn. Een soort 'oefening baart kunst'



Mijn 'probleem' is dat ik door mijn eigen onzekerheid raar gedrag vertoon tov jongens, en ze daardoor afstand van mij nemen. Waardoor ik weer onzeker word..een vicieuze cirkel. Ik ben nu met mezelf aan het oefenen om niet meer onzeker te doen.
Alle reacties Link kopieren
Goed dekkende foundation halen, van MAC bijvoorbeeld en met make-up de nadruk leggen op je ogen.
Alle reacties Link kopieren
Als je al benzo erop heb gesmeerd moet je natuurlijk niet alsnog tandpasta erachteraan smeren. tenzij je echt je huid naar de tering wil helpen.



(sowieso lijkt het me vragen om ellende om er van alles op te smeren in acute haast, in de hoop dat er per ongeluk een tovermiddel tussen zit. De kans is groter dat je de ellende vergroot met van alles door elkaar smeren.)
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes TO!



Ik hoop oprecht dat je vind waar je naar zoekt...
Alle reacties Link kopieren
Wat voor date is het? Ga je overdag iets doen of s'avonds? Want als je bijvoorbeeld s'avonds uit eten gaat kan je altijd een restaurantje uitzoeken met romantisch kaarslicht.Flatteert echt enorm Verder kan je de roodheid een beetje wegwerken met een groene coverstick en een mooie foundation aanbrengen.
Alle reacties Link kopieren
Een peel off masker werkt bij mij ook altijd goed
Alle reacties Link kopieren
zinkzalf, wat je moeder op je billen smeerde.

(gewoon bij AH te koop)

Hele nacht erop laten en morgen gegarandeerd puistvrij
Ik heb zo´n ´puistjes weg in vier uur´ stift, ik dacht van garnier. Dat werkt echt.



Ik heb wel vaker puisten in mijn hals, als reactie op parfum. Dat doe ik nu dus ook niet meer, maar voordat ik wist dat het door de parfum kwam, heeft wel even geduurd. Van die mega-pijnlijke krengen die tot wel drie weken bij me bleven logeren. Lang leven het tubetje plaksel (want zo voelt het aan ).
Puisten zijn puberaccessoires dus mocht je niet piepjong meer zijn, dan kan je met die kin toch net doen alsof.
Alle reacties Link kopieren
date uitstellen en langs de ha gaan voor goed advies
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Als hij je echt leuk vindt, kijkt ie wel door je acne heen. Stan schrok de eerste keer dat ie mijn huid zag zonder make-up zich echt een hoedje vertelde ie me laatst. Hij vond het vooral naar voor mij, maar in zijn ogen was ik gewoon mooi. Ik ben zo blij dat ik me nooit heb hoeven schamen voor mijn huid bij hem en altijd mezelf heb kunnen zijn, met of zonder make-up. Keek de rest van de wereld er ook maar doorheen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 juni 2014 @ 15:47:

date uitstellen en langs de ha gaan voor goed adviesspoedeisende hulp kan nog wel vandaag, date is pas morgen
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 19 juni 2014 @ 15:51:

[...]



spoedeisende hulp kan nog wel vandaag, date is pas morgenAls je geld teveel hebt dan is dat ook nog een optie.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:ashley101, 38 minuten geleden

Goed dekkende foundation halen, van MAC bijvoorbeeld en met make-up de nadruk leggen op je ogen.





Dit doen inderdaad. Ga naar de apotheek, ze hebben daar goede dekkende foundation van La Roche Posay, die is echt fijn en betaalbaar. Kost twintig euro. Ik zweer de laatste tijd echt bij producten van La Roche Posay Effaclar voor acne, werkt echt en is betaalbaar.



Deze foundation bedoel ik:

http://cdn.pharmamundi.co ... e95/t/o/toleriane_1_2.gif
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
En een beetje blusher in de tint van je puisten gebruiken. Een beetje op je kin en op je wangen. Daarmee werk je de kleur van de puisten het makkelijkste weg. Niet gaan klooien met groene zooi om het te verdoezelen. Hoe meer je er op smeert, hoe meer ze opvallen. Bulten kan je niet wegsmeren.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven